Toinen haaveissa <3

Pissasin aamulla tikkuun, katsoin että negahan se taas, ylläri ylläri. Kävin juomassa lasin vettä ja katsoin uudestaan. Ei hitto, ihan kuin näkyisi jotain! Kysyin miehenkin mielipidettä, kun hänellä on niin haukan katse. Kyllä, hänkin näki siinä jotain! Voiko tämä olla todellista?! :nailbiting:
Loppuviikosta uutta testiä!
nmjeie.jpg
 
Kyllä siinä haamuinen näkyy selkeästi! Onnea Iskallt ja toivotaan vahvistumista :)

Mä en oo miettinyt vielä niin pitkälle et miten kerrotaan mahdollisesta raskaudesta muille. Jotenkin toivoisin et malttaisin odottaa sinne nt-ultraan asti, mut en usko et mun suuni pysyisi kiinni niin pitkään :D

Täällä onneks menkkakivut hellittäneet ja siis kp2 menossa. Huomasin sen et menkat on jotenkin kummallisesti limaisemmat kuin aiemmin, vähän kuin vetiset. Ehkä kun käytössä on pitkästä aikaa kuukuppi niin huomaa tuon vuodon koostumuksen paremmin. Eilen jo mietin et onko nää jotkut valemenkat tai km kun oli outoa limaisuutta. Mut vuotomäärästä katsottuna uskon et on normaalit menkat. Ja taitaa jäädä ne ovistestit tässä kierrossa ostamatta, kun palkkapäivä olis just oviksen aikoihin.
 
Iskallt kyllä siellä haamulainen kurkkii, jee.:nailbiting:

Amparo olikos sullakin loppukierto menossa. Oi jospa o+ enteilis r+.:)


On. kerrankin oon iloinen että o- testi oli tyhjä ympyrä kun nää omat fiilikset on mitä on. Nyt on vaikee kuvitella et jaksais tsempata ittensä taletteluihin. Toisaalta ei viittis heittää kiertoa hukkaan kun söin clomitkin. Ehkä tää tästä, on mulla pari päivää aikaa keräillä itteni.:shy:


Mamma84 kp15/~34 yk2
 
Ahdistaa huominen gyne, jos se alkaa painosta höpöttään. Tiedän, että ylipainoa on ja nää kilot tuli esikoisen odotus aikana eikä edes imetys vienyt kiloja pois. Parhaani yritän ja syön terveelisesti ja liikun mahdollisimman paljon. Huomenna hankin salijäsenyyden kun tiedän sen gyne käynnin jälkeen mitä jää käteen..
 
Muokattu viimeksi:
Tässä kaksi ylintä aamun testejä ja alin nyt päivältä. Mä en nää itse mitään..
Tänään kp 25/28 dpo8
Alavatsalla ollut viiltävää kipua tänään vasemmalla puolella.
 

Liitteet

  • 1491299960672.jpg
    1491299960672.jpg
    34.2 KB · Katsottu: 119
Ehkä tässä voisi hiljalleen viimein tänne tulla, vaikka ihan vielä en pääse yrittämään... Hei kaikki! Hyörin täällä vuosi sitten kunnes yritys jäi tauolle. Onkos täällä tuttuja? Toivottavasti ei ainakaan samoja yrittämässä, jotka silloin vuosi sitten täällä yritti, vaan ovat kaikki siirtyneet raskaus-osastoille... Freyja ainakin osui silmään, kun luin muutaman sivun taaksepäin. :greet025

Näin alkuun ehkä hyvä kertoa hieman itsestä ja omasta tilanteesta... Olen 25-vuotias ja mies on 29-v. Meillä on 2014 syksyllä syntynyt poika, jonka alulle saamisessa meni vähän reilu vuosi. Kun hän oli vähän päälle vuoden annettiin toiselle lupa tulla. Eihän siitä mitään tullut. Imetin vielä ja kierto oli mitä sattuu. En ollut edes yllättynyt, kun plussaa ei näkynyt. 2016 alkuvuodesta imetys sitten loppui, mutta keväällä yritys meni tauolle. Mieheltä löytyi sairaus, jota lähdettiin hoitamaan. Hoidon aikana tai edes puoleen vuoteen sen päätyttyä ei raskautta suositeltu yrittämään. Hoito kesti puolisen vuotta eli suunnilleen vuosi tässä on kärvistelty vauvakuumeessa. Kuukauden päästä on tämä puolen vuoden varoaika viimein ohi ja ehkäisy jää pois.

Eskellelle onnea plussasta! Ja iskalltille myös! <3 Kyllä tuossa jotain näkyy ja mä olen niin pessimistinen että jos jotain näen niin kyllä siinä jotain on. (Toivottavasti nimet meni oikein, en jaksa tarkistaakaan niitä.)

Muille onnea yritykseen!
 
Eikö sitä sanota, että vaikeuksien kautta voittoon? Ihanaa, että pääsette Vargynja viimein yrittämään toista! :signs003
 
Amparo ok eli ovista siis metsästät. Tallettelun iloa sinne.:happy:

Tervetuloa Vargynja.

Alinah mulle sanottiin painosta aikoinaan kun kävin yliopistosairaalan polilla näissä lapsettomuus asioissa. Painoa sillon 78kg (oon 164cm).
Käskivät laihduttaa ja soittoaika 3kk:n päähän. Sit lähti pari kilo, mut lääkäri ei antanut clomireseptiä vaan edelleen pitäs pudottaa painoa ja taas uus soittoaika 3kk:n päähän. Sit laihdutin 72 kiloon ja soittaja oli eri lääkäri kuin aiemmin joka sit antoi clomit.
Eli puoli vuotta ja -6kg meni meillä ennen kun saatiin clomit. Tämä siis julkisella. Folliultrat onkin sit ollu oman kaupungin sairaalassa, jossa tuo paino ei oo koskaan ollu ongelma.
Lääkäreitä on moneen lähtöön ja oon ymmärtänyt et yksityiseltä saa apua nopeemmin.
 
Mulla myös alkoi normaalia kierto viikko imetyksen lopettamisesta. Sitä ennen oli ollut todella epätasaisesti ja tuli miten sattui. Meillä onneksi tuo mies on aina yli viikon poissa putkeen ja tule kotiin 4-10 päiväksi ni jaksaa sitten pupuilla aina iltaisin kun on niin pitkiä taukoja.. oviksen metsästyksessä myös huono juttu kun välillä on juuri silloin pois....
 
Tervetuloa Vargynja!

Alinah, mua pelottaa vähän sama. Mulla lähtee tasan 6kg (nesteet) ja sit taas junnaa ja alkaa nousta. Jos syön vähemmän ni läski varastoituu vaan kylkiin :/ Mutta onneks meen yksityiselle ni jospa ne ei olis niin natseja siellä. Arka asia mulle tää paino. Ylipainoa on reilusti.
 
Amparo voi ei, kyllä toi sun aikaisempi o-testi niin liki on plussa! Tarkottaako tyhjä ympyrä siis ettei olis lähelläkään? Outoo!

Tervetuloo vargynja :)

Tsemppiä alinah ja unicorn gynelle!

Tänään iski ihan jäätävä väsymys koulun jälkeen, oli pakko mennä sänkyyn ja nukahdinkin hetkeks. Paleltaa myös. Outo olo, ihan kun kävisin ylikierroksilla samoin kuin oviksen aikaan. Ei oo niin paljoo menkkajomoja kuin viime kierrossa.

Kp23/dpo6
 
Amparo, onko sulla kahden hormonin havaitseva cb? Siinä oon ymmärtänyt että ekatestaus on aina tyhjä ympyrä kun ottaa siitä sen perustason mihin vertaa seuraavia tuloksia... en oo kyllä tästä ihan varma.
 
Takaisin
Top