Toinen haaveissa <3

Täällä myös joka päivä talleteltu vaikka ei ihan ovis ole varmastikaan:joyful: tai mistä sitä tietää kun kierrot vaihtelee niin älyttömästi. Ehkä tärppää kun ei ehdi nyt edes sitä stressaamaan.:smug:
 
Toupie sulla voi hyvinkin tuo 1 imetyskerta estää kierron palaamisen normaaliksi ja toimii myös erittäin tehokkaana ehkäisykeinona niinkun kävi mulla joten kannattaa alkaa harkitsee imetyksen lopetusta :)
 
Amparo, aamuun asti siis odotellaan :rolleyes: otin tuon kahden kappaleen paketin, että jos aamulla ei näy mitään, niin loppuviikosta testaan. Mikäli täti siis ei tule sitä ennen.
Ovistestit otan itsekin käyttöön, kun ei voi pelkästään limojen perusteella tietää. Enkä ole ikinä ovista edes tuntenut.

Tsemppiä sulle:Heartred Kyllä sieltä ovis, täti tai plussa tulee!
 
Amparo, aamuun asti siis odotellaan :rolleyes: otin tuon kahden kappaleen paketin, että jos aamulla ei näy mitään, niin loppuviikosta testaan. Mikäli täti siis ei tule sitä ennen.
Ovistestit otan itsekin käyttöön, kun ei voi pelkästään limojen perusteella tietää. Enkä ole ikinä ovista edes tuntenut.

Tsemppiä sulle:Heartred Kyllä sieltä ovis, täti tai plussa tulee!

Mäkin ootan sun testiä innolla :)
 
Ellikki, minkalaisia sulla (tai muillakin) oli kierrot silloin kun vielä imetit kerran päivässä, jos muistat? Niin se voi olla että estää se yks imetyskerta mulla raskauden. Silleen vaan jännä, kun kierrot säännölliset, oviskin oireista päätellen tapahtuu ja yhdessä kierrossa myös kun testasin, sain ovisplussan. Ja luteaalivaiheenkin pitäisi olla riittävä. Mutta siltikin, voi kai se olla siitä silti kiinni. Kyllä mä varmaan lopetan, jos ei nyt tärppiä tule.

Muakin jännittää Iskalltin testi!:) tsemppiä!:)
 
Mullahan esti 2 imetys kertaa päivässä kierron palautumisen kokonaan, kun poika päätti lopettaa imemisen ni kierto palas 2 viikkoo lopetuksesta :D
 
Tuntuupas jotenkin vaikeelta alotella taas talletteluja. Ilmapiiri on ollu jotenkin kireä kun mua ottaa kaikki päähän ja pikkasen nyppii tuo mieskin kun mun mielestä se on koko ajan vaan töissä.
Viime kerta taitaa olla kuukauden takaa (edellinen ovis siis...huh). Koita tässä sit rennosti mennä tekee alotetta kun molemmat tietää miks paneskellaan.
Vaikeeta tulee olemaan jos jo toisessa yrityskerrassa on näin nihkeetä.:sorry:
 
Kyllä se Mamma siitä suttaantuu ja luontevoituu taas! :wink meilläkin oli pitkä tauko ennen tätä kiertoa, kun minulla oli halut hukassa... mutta siitä se taas lähti ensimmäisestä "pakkokerrasta" käyntiin, alkli halut heräämään ja mies ei ärsyttänyt :hilarious:
Nyt vaan menet lähentelemään sitä miestä!
 
Heips, en nyt muista kelle piti vastailla mitäkin, mutta vastaan siis yleisellä tasolla.. :)

Mullakin tosiaan 1-2 imetyskertaa päivässä ois raskautumisen estänyt. Mulla merkittävänä tekijänä oli se luteaalivaiheen lyhyys. Itekin aattelin, että ei varmana vaikuta, ku menkatkin oli ollut jo yli puoli vuotta, mutta niin vaan.. :O

Ovistesteistä, mäkin vannon niiden nimeen. Esikoinen tärppäs ekasta kierrosta, jossa mulla oli ovistestit käytössä. Olin aiemmin luullut, että ovis ois paria päivää aiemmin. Toki jos on tapa pupuilla parin päivän välein aina, niin sitten turhaa testailla.. Mutta meillä ainakin sen verran hiljasempaa, että paree testailla. :D

Mun piti olla tää kierto ilman greippimehua, mutta mies oliki purkin ostanut, niin alkukierrosta join sitä muutamana päivänä (ja mies loput). Nyt ollut viikon ilman greippimehua ja oho, nyt on meinaa kosteeta! :D Ei oo kuukausiin ollut tämmöstä. Mulla siis taitaa greippimehulla olla ihan päinvastainen vaikutus tai sitten tää kaikki vaan johtuu edelleen tästä, että kroppa alkaa palailemaan lopulta normaaliin uumiin, kun imetyksen lopettamisesta on noin 3kk.. Mutta taidanpa kuitenkin jättää greippimehut jatkossakin kauppaan.. :D

Silky kp 10, yk 5/3.
 
No nyt tuli tulos jota itsekin uskon joten koristelin samantien esikoiselle uuden bodyn :) Siirryn nyt tuonne joulukuisiin on kirjoittelemaan mut tietty taustalla seurailen teidän plussaantumisia ;)
75a21f6618f5c42d13a21ff7dac11a16


Rv 4+6
 
Muokattu viimeksi:
Täällä tais täti pakata yöllä tavaransa ja lähteä! Nyt alkaiskin sitten oviksen odottelu ja ovistestit pitäiskin tänään tai huomenna tipahtaa postiluukusta :) Mut tädin tilalle tulikin yön aikana alkava flunssa... Miks jo nyt! Ois saanu tulla sitten vasta oviksen jälkeen jos se auttais kiinnittymistä :D Mä niin tahdon tästä kierrosta plussata, kaikki tänne heti nyt :D

Mä oon jo niin paljon asioiden edellä että oon jo suunnitellut miten sitten kerrotaan kaikille tulevasta vauvasta kun on sen aika :D Miten te ootte kertonut että odotatte? Me kerrottiin esikoisesta äitienpäivänä korteilla mummoille , toisesta tuli ekaa kertaa mummo niin hänelle ostettiin vaan kortti missä luki hyvää äitienpäivää mummolle :D Kun taas toinen jo oli yhden lapsen mummo niin laitettiin korttiin runo missä selvis että ootetaan :) Nyt oonkin miettinyt jos ostais vaikka esikoiselle paidan missä lukis että ISOSISKO, mistähän tommosia vois saada?


Luin kaikkien viestit mutta en nyt taas muista mitä niihin pitgi kommentoida :D Plussatuulia kaikille!++++++


Jaffa yk2 kp8/31?
 
Minäkin olen Jaffa miettinyt miten kertoa! Juurikin ajateltiin paitaa missä lukisi 'big brother' (koska hauska seurata kuinka kauan kestää tajuta, kun teksti englanniksi:grin)

Täällä odotellaan edelleen joskos kierto joskus starttaisi.. voipi olla, että niin kauan kuin imetän, ei tarvitse uudesta vauvasta haaveilla :/
 
Takaisin
Top