Toinen haaveissa <3

Iskallt, jos enteilee plussaa tuo tiputtelu. Toivotaan :)

Sydänkäpyselle toivon et nippailut olis jotain muuta kuin menkkanippailuja. Voishan kai kiinnittyminenkin aiheuttaa nippailuja ;)

Unicorn, puhaltelen täältä plussatuulia sinne :)

Näköjään ne "oireet" enteili vuosisadan menkkakipuja. Yritän selvitä ilman särkylääkettä. Onneks tänään on kaikkea muuta puuhaa niin ei ehdi liikaa menkkoja miettiä. Olin asennoitunut siihen et eka yrityskierto alkoi silleen varovasti tulee jos on tullakseen asenteella niin ei tää nyt vielä ota pannuun. Ens kiertoon ehkä mukaan sit niitä poppaskonsteja ja ne o-testit
 
Voi kurja Freyja! Uutta yritystä vaan sitten.

Siis, minullakin oli yöllä ja nytkin hieman menkkajomoinen olo. Aamulla tuli vessassa käydessä ihan muutama tippa kirkasta verta. Ihan nimenomaan vaan tippoja. Mikähän tätä minun ruhoa vaivaa? :smiley-angry017 Ensin kesken kierron vuotoa ja nyt vaan tippoja!
Kp 32 menossa.

Testiä!! :D
 
Freyjalla ainakin hyvä asenne, pahoittelut menkoista! Ens kierto tuottakoon tuloksen :) Mä huomasin greippimehun aiheuttavan kovemmat oviskivut, muita kikkoja en kokeillut.

Sydänkäpynen kyllä nuo ihan hyviltä talletuspäiviltä kuulostaa, ei mekään ehditty ihan joka päivä siinä mutta en nyt usko että se niin tarkkaa on onko just o+ päivänä vai sen jälkeisenä... kohtahan sen näkee :D

Unicorn meillä samassa vaiheessa mennään mutta mä en kyl aio ees vilkasta ovistesteihin päin, raskaustestin teen aikasintaan dpo10 jos sillonkaan, tai näin ainakin uskottelen itelleni ;)

Pientä nippailua eilen illalla mutta ei kummempaa. Normaali olo.

Kp22 ja dpo5
 
Freyja, sitä samaa toivon itsekin mutta en haluis nostella toiveitani kauheen korkeelle ettei pudotus ois liian kova. Ja tuo paineen tunne alavatsalla on vaan niin tuttu aiemmista kierroista eli siks pahoin pelkään että täti se siellä vaan ilmoittelee tulostaan.

Unppa, samat on suunnitelmat mullakin. Dpo 10 teen first response testin jos ei täti oo ennen sitä kurvannut kylään. Esikoisesta plussasin dpo 9 first responsella joten pitäisi näkyä dpo 10 jos jotain on tapahtunut.

Kp32 dpo 3 yk 3
 
Unppa, niin munkin piti tehdä. :P Jättää testit ostamatta ja oottaa.. mutta täällä kun näitä plussia näkyy ja haamuja ym niin sit vaan niitä haluais itekkin ja oli pakko :D ebaysta tuli miljoona testiä ni onhan tuossa nyt mitä tehdä.. mutta toivotaan että sä pysyt päätöksessäsi. Eipähän tuu pettymyksiä turhaan :)

Ja toisaalta kun meillä se gynekäynti keskiviikkona ni vielä kerkee perua jos kunnon viivat pärähtää. Mutta tuskin :) menisin sinne varmasti tsekkaa tilanteen vaikka selviä haamuja tuliskin. Niitä kun ollu joka kierrossa. Ni pitää niille joku syy saada.. tai siihen ettei ne sitten tarraa pysyvästi. :)
 
Iskallt, jos enteilee plussaa tuo tiputtelu. Toivotaan :)
En uskalla edes ajatella! :sad010 Jännä kuitenkin, kun koko ajan tuntuu, että jotain valuu, mutta vv se vain onkin. Ja muilla vessakäynneillä ei ole enää edes tippoja tullut.
Ensi kiertoon minäkin otan ovistikut käyttöön, ensimmäistä kertaa elämässäni.


unicorn, en uskalla! Tsemppiä sinulle sinne gynelle, kannattaa se käydä, vaikka haamuja taas näkyisi enempi.
 
Freyjalle pahoittelut tädistä.

Monella onkin pian taas piinailua r-testien kanssa. Ite kans oviksen aikaan meinaan et juu ootan menkkoja ennen kun testaan. Eipä se koskaan mee niin.

Mulla on viisurin poisto ens viikon ke. Jos ovis tulee samoihin aikoihin kun ennen niin sillon on oviksesta n.3 päivää. Pitäiskö mun siirtää hlääkäriä sen verran että ois tiedossa et oonko raskaana vai en. Onkohan meinaa haittaa noista puudutteista ym.

On. Mää alan o+:ssaa metsästämään huomenna. Cb dual hormone-testit on käytössä tässäkin kierrossa. Oon kyl pari ihan normi liuskaa tehny jo, negojahan noi oli.


Mamma84 kp14/~34 yk2
 
Viiva onneks vahvistuu vaikka eilen illalla säikähin kun tuli pyyhkiessä oranssia paperiin ei kumminkaan siteeseen asti ja nyt ei enää moinen vaivaa :) Alempi kuva siis tän aamun testi
 

Liitteet

  • 1491212967138.jpg
    1491212967138.jpg
    71.4 KB · Katsottu: 116
Mulla on viisurin poisto ens viikon ke. Jos ovis tulee samoihin aikoihin kun ennen niin sillon on oviksesta n.3 päivää. Pitäiskö mun siirtää hlääkäriä sen verran että ois tiedossa et oonko raskaana vai en. Onkohan meinaa haittaa noista puudutteista ym.
Voithan soittaa ja kysyä? Minä tosin kävin esikoisen aikaan hammaslääkärissä ja minun suuhun ei ilman puudutteita kosketa, eikä he sanoneet mitään. Tiesivät ja näkivät, että olen raskaana. En sitten tiedä onko viisurin poistossa tujummat puudutteet kuin reikiä paikatessa.
 
Mulla postettiin viisuri kun olin viimesellä kuulla raskaana :D laittoi vaan jotain erilaista puudutetta kun mitä yleensä käytetään :)
 
Mä niin odotan huomista että testit tulee postissa! Tein tänään siis viimeisen ovistestin kun r-testiä ei kaapissa ollut.
Tänään kp 24/28 dpo7
Lauantaina alkoi paleltaa ja väsyttää ja lisäksi alamahaan on nippaillut. Tätä on jatkunut nyt kolmatta päivää.
 

Liitteet

  • 1491217124047.jpg
    1491217124047.jpg
    35.1 KB · Katsottu: 110
iskallt kiitos.

Mamma , en peruisi. Täällä ainakin niin vaikea saada uusia aikoja. Sanot siellä että on mahdollisuus olla raskaana. :)

ellikki toivotaan että tiputtelu kohtuu vasn kiinnittymisestä. Viivoille vahvistumista! Hyvinhän tuo on jo taas vahvistunutkin! :)

Syssa : toivotaan että sunkin o+ enteilisi sitä oikeaa r+ ;) en malta oottaa sun testiä!! :) ++ meillä muuten lähes samat päivät! :)


(Jos on oletettavissa että kierto venyy myöhästyneen oviksen takia niin laitatteko ne päivät siis tohon kauttaviivan jälkeen niinkun esim /28-32? Mulla siis kierto ollut suht säännöllinen 28 mutta pari kertaa nyt venynyt oviksen takia 32teen. :) )

Unicorn kp25/28 dpo6
 
Täh, pitäskö mullakin tehdä o-testi huvikseen.:D vai miksi teette noilla dpo:illa testin, näyttääkö mahdollisesti kiinnittymisen vai? Mulla siis dpo 9-10, yksi r-testi on kaapissa mut säästän sitä paremman päivän varalle.:D en vaan jaksas enää yhtään oottaa. Päivät menee hitaasti, varsinkin kun oon hoitovapaalla ja äitikaverit lapsineen sairaana yms eikä ketään nää, kerhotkin olleet tauolla.
Mahaa jomottelee ja välillä tulee repäisykipuja, mutta ne on ennen vaan menkkoja enteilly, että en mä kyllä tärppiin usko.
Vähän mietin, että jos nyt ei tärppää, niin varmaan joudun lopettamaan tuon iltaimetyksen. En voi uskoa että se vaikuttas, mut toisaalta, kun edelleen hormonit hyrrää maidon herumista varten, niin miksi ei. Sit jos se onkin siitä kiinni, niin tuntuu että menee kuukaudet hukkaan raskauden alkamisen suhteen. Lapsi pian 1v8kk, niin vois varmaan korvata läheisyyden ihan sylittelyllä. Silti tuntuu pahalta loettaa, mutta toisaalta, haluaisin jo sen uuden raskauden. Vaikeeta.

Mut peukut pystyyn Unicorn ja Syssa, et teillä enteilee nuo o-testit plussaa myös r-testiin.

Ihanaa ellikki, että sulla viiva vahvistuu.:) kyllähän noita tiputteluja voi alkuun olla, mutta jospa ei enempää tule.:)
 
Kiitti vastauksista. Ehkä vaan sanon raskauden mahdollisuudesta ni laittavat oikeen puudutteet.

Syssa voi jännitys sentään.

Unicorn lisään ne sinne viivan jälkeen ja oletan siis et lutis on sen 14pv.
 
toupie , voi näyttää kiinnittymisen :) ja koska ei malta ;) mulla oli tarkotus vaan oottaa menkkoja mutta oon vähän malttamaton.

Mamma ok! Kiitos.

Eli
Unicorn 25/28-32 dpo6
 
Okei, oli pakko ostaa Apteqin raskaustestit. Punnitsen piätäisikö illalla tehdä testi vai vasta aamulla. En suostu täysin uskomaan tuohon RFSU:n testiin, luotan enemmän Apteekin testeihin. En muista oliko se tuo Apteqin vai Apteekkarin testi, mutta se näytti kkm-raskaudessa plussaa jo 3 päivää ennen kuin kuukautiset jäi pois. Esikoisestakin tuli heti haalea plussa, kun kuukautiset olisi pitänyt alkaa.
Fiksuintahan ehkä olisi tehdä aamulla, kun aamupissaa suositellaan ja silloin olisi hcg tuplaantunut.

Jomottelua ei ole tänään enää ollut, eikä aamun jälkeen ole vertakaan näkynyt. Huomenna viimeistään tätin pitäis tulla.
 
Juu, niin aattelinkin. En mä uskalla testata.:grin Kuitenkin näyttää negaa. Pitää kiltisti yrittää odottaa menkkoja. Lauantai, tule jo.:nailbiting:
 
Toupie: en malta minäkään olla testaamatta. Huomenna teen r-testin jos ne siis tulevat vaan postissa. Ja päätin että sit en oo heti testaamassa uudestaan.

Mamma84 joo jännittää! Vaikka olen tähtiin varautunut.

Piinaavat päivät siis kumminkin edessä.

Unicorn17: odotan sinun seuraavaa testiä :)
 
Takaisin
Top