Toinen haaveissa <3

5.4. gynelle aika! Sillon kp27/28-33?
Julkisella saa apua vasta kun tasan vuosi ollut kk-kierto käynnissä. Ei jaksa ootella elokuulle asti >.< Nyt siis 10kk ollut ehkäisy pois, kokeiltu vippaskonstit sun muut.. sain sieltä julkiseltalta kuitenkin lähetteen verikokeisiin jossa katottas noi kilppariarvot.. jos se haittaiskin raskautumista. Painokaan ei meinaa tippua mitenkään. Vaikka ennen esikoista sain melkein 30kg pois. Nyt vaan paino nousee ja läski varastoituu kylkiin jos yrittää laihduttaa. :/ On tässä vajaatoiminnan oireita ollukin, mutta nytpähän selvii.

Onko kellään tietoa mitähän tuolla gynellä tapahtuu, kun toivoo apua raskautumiseen ? Yksi ihana lapsi jo on, <3 mutta tätä esikoista tritettiin ja toivottiin 4v. Ei vaan mihinkään tutkimuksiin sillon uskallettu lähteä.. Nyt ei jaksa ootella niin kauaa ja halutaan pikkukakkonen mahdollisimman pienellä ikäerolla :)

Onko kiertopäivillä väliä kun menee?
Ja pitääkö mies olla mukana? Yhteisestä asiasta kutenkin kyse :P Tällasia tuumin. Kauhee kun jo jännittää!

Kierto on säännöllinen ja ovis tapahtuu. Hailuraviivaa aina loppukierrosta jos jonkinmoista ja oireita vaikka muille jakaa, mutta sitten vaan ne menkat aina alkaa.. Ilmeisesti siis meillä kiinnittymisessä jotain ongelmaa.. ? Onko muilla kokemusta miten sitä aletaan hoitaa ? :)

Unicorn 22/28-33? Dpo 3
 
Huh huh, 108 minuuttia jännitystä ja sykkeet yli sadan ja huonosti päättyi. Mitenköhän tää vaikuttaa raskautumiseen. :D

Jääkiekkopelistä siis kyse. ;)
 
Muokattu viimeksi:
Unicorn, mulla ei mitään kokemusta, mutta varmasti hyvä idea hakea apua tällä kertaa ajoissa, niin helpottaa ehkä stressiäkin. Ja kiva kuitenkin, että sait noi kilpparikokeet kunnallisen kautta. Varmasti kuitenkin olisi hyvä, että mieskin mukana, niin ehkä hänkin saisi paremman kuvan tilanteesta. Tsemppiä teille ja toki toivotaan, että plussa tuleekin jo nyt! :)
 
Unicorn, minä ottaisin miehen mukaan jos suinkin mahdollista. Ei kai häntä siellä varsinaisesti tarvita, mutta olisipa henkisenä tukena ja kuulisi samat asiat kuin sinäkin.

On: Tuntui ihme kupla mahalla maatessa ja jotain muutakin kummallista, mitä ei ole aiemmin tuntunut. Pelkään, että täti se vaan möyrää ja tekee tuloaan. En uskalla vielä aamulla testata, vaikka polttelisikin, varmemman tuloksen saa, kun jaksaa edes yhden lisäpäivän odottaa. Eli pitäydyn suunnitelmassa ja testaan sunnuntaiaamuna. Hui.
Ja nyt on siis kp30.
 
Uutta testiä oli heti mentävä tekemään kun silmät aukes :) Nyt tälläkertaa tulos oli näkyvissä minuutin kuluttua ei tarttennu enää roskiksesta kaivaa :D
 

Liitteet

  • 2017-04-01_07.13.28.jpg
    2017-04-01_07.13.28.jpg
    717.9 KB · Katsottu: 131
On siinä väriä vaikka onkin hieman tumma kuva :)

Mä näin taas viime yönä ihmeellisiä unia ja heräilin tunnin välein. Nyt sit silmät ristissä matkalla töihin ja piti käydä aamusta lähikaupasta hakemassa eväät ja raskaustesti :D

Heti aamusta tuntuu et lorahtaa kirkasta vetistä valkkaria eikä oikein ole enää menkkaolojakaan. Tissit on kipeät kainaloiden kohdalta. Ja aamusta kun oon lämpöjä mitannut niin on 36,8, aiemmissa plussaamattomissa kierroissa olleet vähän alhaisemmat. Tosin nuo aiemmat kierrot ennen esikoista. Plussakierrossa olivat lämmöt tuota samaa kuin nytkin :D Yritä nyt tässä hillitä itsensä vielä muutaman päivän.

Menossa siis dpo 11 tai 12 ja kp 26/27.
 
Unicorn, mulla ei mitään kokemusta, mutta varmasti hyvä idea hakea apua tällä kertaa ajoissa, niin helpottaa ehkä stressiäkin. Ja kiva kuitenkin, että sait noi kilpparikokeet kunnallisen kautta. Varmasti kuitenkin olisi hyvä, että mieskin mukana, niin ehkä hänkin saisi paremman kuvan tilanteesta. Tsemppiä teille ja toki toivotaan, että plussa tuleekin jo nyt! :)

Kiitos! Me tässä mietittiin että käyn ton ekan kerran ainakin yksin ja mies on esikoisen kanssa sen aikaa.. sit jos tarttee jatkoa ni hän lähtee mukaan. Hyvin on kuitenkin perillä asioista ja ottanu itekin selvää ja ymmärrää kun selitän että mikähän meillä vois mättää :D Lisää tuo stressiä jos pitäs laittaa toi poikanen hoitoon siks aikaa kun ei oo ollu missään muualla hoidossa ikinä :P <3 toivotaan ett onnistuu nyt näin.
 
Unicorn, minä ottaisin miehen mukaan jos suinkin mahdollista. Ei kai häntä siellä varsinaisesti tarvita, mutta olisipa henkisenä tukena ja kuulisi samat asiat kuin sinäkin.

On: Tuntui ihme kupla mahalla maatessa ja jotain muutakin kummallista, mitä ei ole aiemmin tuntunut. Pelkään, että täti se vaan möyrää ja tekee tuloaan. En uskalla vielä aamulla testata, vaikka polttelisikin, varmemman tuloksen saa, kun jaksaa edes yhden lisäpäivän odottaa. Eli pitäydyn suunnitelmassa ja testaan sunnuntaiaamuna. Hui.
Ja nyt on siis kp30.

Nojoo, totta tuokin kyllä :/ kyllä mä hänet haluaisin mukaan.. kaikissa esikoisen raskausajan neuvoloissa (paitsi niissä loppuajan jotka oli kerran-kaks viikossa) oli mukana ja ultrissa ja nyt esikoisen omissa neuvoloissa.. <3 Mutta jos jatkoa tulee noille käynneille ni otan kyllä mukaan. Nyt en halua kahta jännitystätuottavaa ensikertaa samaan aikaan :D x)

Mä olen aika varma että meillä (mulla) se ongelma on kiinnittymisessä. Oireita ja hailuraa tulee kierron loppupäässä mutta menkat ne vaan aina alakaa. Viime kierrossa lähes plussaa jopa. Kemiallisia siis varmaan paljon. Esikoista yrittäessä oli vähän samaa.. mutta sillon kierrotkin veny kun oli niin paljon stressiä. Nyt kierto aina täsmällinen ja ovulaatio tapahtuu. Ja tuo yksi mönkijäinen jo löytyy niin ei kai me ihan lapsettomia voida olla :P <3 Eiköhän tää tästä johonkin suuntaan selviä. Toivotaan ainakin!

Jospa siellä olisikin pieni tarrautumassa ja tuntuu kuplana ;) testiä vaan ;)
 
Ellikille vastasinkin jo toiseen ketjuun! Ihanaa, väriä on ja paljon!

Freyjalla jännät paikat. Mä en malttais olla testaamatta, on niin selvät oireet jo ;) testiä jo!!


On: täällä ei mitään oireita. :D ei sitten yhtään mitään.. :P

Unicorn 23/28-33 , dpo 4
 
Unicorn, testaisin kyllä mut pelkään niin et oon kuvitellut kaikki oireet ja pelottaa sen verta et tuleeko testiin väriä :D

Mulla siis ennen esikoista taustalla kaksi km ja sekin kummittelee taustalla... lisäksi hieman pelottaa kun esikoinen syntyi rv 30+6 et miten seuraava raskaus sujuisi... ehkä mä huomenna aamulla testaan ennen töihin menoa :D Jos ehdin...
 
Unicorn, testaisin kyllä mut pelkään niin et oon kuvitellut kaikki oireet ja pelottaa sen verta et tuleeko testiin väriä :D

Mulla siis ennen esikoista taustalla kaksi km ja sekin kummittelee taustalla... lisäksi hieman pelottaa kun esikoinen syntyi rv 30+6 et miten seuraava raskaus sujuisi... ehkä mä huomenna aamulla testaan ennen töihin menoa :D Jos ehdin...

Voi <3 tsemppiä! Ymmärrän. :)
Laitahan informaatiota kun oot testannut ;)
 
Freyja86 arvostan kun maltat testailun kanssa, itselläni tekis niin mieli lähtee ostaa kaikkia erilaisia r-testejä apteekista ja kaupasta mut maltan suosiolla maanantaihin :) Tosin yks testi on ostettava huomisaamuks tänään kun käyn kaupassa.
 
Heti aamusta tuntuu et lorahtaa kirkasta vetistä valkkaria eikä oikein ole enää menkkaolojakaan.
Minäkin luulin jo aamulla tädin tulleen, kun tuntui jotenkin niin kostealta. Valkkaria se vain onkin ollut.


Kyllähän tässä uskaltaa jo onnitella, eli onnea kovasti ellikki :Heartred tarrasukkia mukaan!

Unicorn, ihanaa kun mies on täysillä mukana. Kyllä sinä selviät sen gynekäynnin yksinkin :love2

On: Ei enää tuntemuksia alavatsalla. Taitaa tuo yöaika olla pahin, kun ehtii liikaa kuunnella omaa kehoa. Enää tämä päivä selvittävänä, huomenna aamulla testiä kehiin :wav
 
Onnea ellikki! Ja iskalltin testiä ootellaan :)

Illalla olin viihteellä, tekipä hyvää! Toki mietityttää menikö nyt raskautumismahikset mutta en ala stressaamaan sen enempää, sit ainakin menee.. Eilen vielä sain miehen makkariin päikkyjen aikaan joten ovis hyödynnetty varmasti!

Unppa, yk2 ja kp20, dpo2
 
Ihanaa, paljon onnea Ellikki! :)

Unppa, mäkin eilen otin vähän peliä katsoessa ja poltin jopa pari tupakkaa (en siis muuten polta, mutta joskus viihteellä). Nyt on morkkis etenkin tupakasta, mutta toisaalta, mä juhlin niin harvoin ja ei sitä voi jatkuvasti kaikesta aatella, että vaikuttaako raskautumiseen.. Ehkä pieni irtiotto vaikutti vaan positiivisesti molemmilla, rentouttaen. :)

Silky kp8, yk 5/3.
 
Mä oon todennut et niin kauan voi esim ottaa viiniä tms kunnes testi näyttää plussaa. Ellei nyt ihan hillittömästi käytä ja usein.

Taas sellaiset olot et menkat tulossa. Jos nyt ne tulee niin on kyllä vuosisadan menkat, en muista et viikkoa aiemmin olisi ollut tälläistä vointia. R-testi polttelisi laatikossa jos huomisaamuna tekisi ennen töihin menoa. Tietäisipä sitten odottaa niitä menkkoja.
 
Takaisin
Top