Toinen haaveissa <3

Kyselin iskallt tuolla aiemmin mikä on tilanne ja kai se on testi tehtävä kun ei täti tänään tullutkaan en kyllä vaan usko tärppiin kun ei oo mitään oireita mikä siihen viittais mut testejä on tuolla kaapissa yli 20 joten hyvin voi huomenna yhden tehdä :)
 
Puuhailtiin tässä äsken ja keskeyty sit siihen kun toi esikoinen heräsi.. Pitäis saada touhuttua loppuun tai jää mahdollinen ovis hyödyntämättä!
 
Ellikki85, mitäs testi näyttää? Plussaa toivon sinne!

Alinah, meillä kans jäänyt nuo touhuamiset aika vähille esikoisen heräämisen/nukahtamisen takia. Nykyään käy nukkumaan vasta jotain klo 22 ja ei oikein enää sen jälkeen itse meinaa jaksaa touhuilla. Toivottavasti saitte kuitenkin hyödynnettyä oviksen.

Mä kans pähkäilen käynkö tänään kaupasta hakemassa noita parin euron testejä vai odotanko suosiolla alkuviikkoon. Maanantaina pitäis tädin kurvata paikalle jos kierto olisi vaan 27pv. Yleensä mulla kierto siia 28-30pv. Jos venyy niin sit jäi kyl ovis hyödyntämättä. Oletuksena siis et joko ma tai ti alkais menkat. Oireet tuntuu hävinneet jonnekin, paitsi iltaisin turvotus ja pieni palelu ja haukottelu/väsymys. Pieniä menkkakipuja on edelleen ja tunne et tuskin tärppiä tästä kierrosta tapahtuu, jäi tuo viimeisin tallettelu nimittäin pariin kolmeen päivään ennen oletettua ovista.

Freyja86 kp 25/27-30 dpo 10 tai 11 ja yk1
 
Ellikki ja freyja, testiä vaan! :) ;) täällä malttamattomana odotellaan !!

Alinah, voi eeiiu. Täällä kans käy aika usein noin :/ toivottavasti saitte oviksen hyödynnettyä!

On: ei sitten niin mitään :D

Unicorn kp22/28-? Dpo 3
 
ImageUploadedByVau Foorumi1490943599.985213.jpg


Käyn hakee kohta apteekista cb:n kaksoishormoni ovistestit, ois se kumma jos ei vilkkuvaa naamaa ees näyttäis..
 
Testi oli niin puhdas nega ettei tarttennu mitään ees tihrustella, täti ei oo tullu mut ovis jos on ollu myöhemmin ni sit tulee lähipäivinä joten jään odottelemaan ja maanantaina testailen uusiks jos siihen mennessä ei oo tullu. Niinhän täällä on monta kertaa sanottu että toivoa on niin kauan kun täti pysyy poissa :) Tai no sit tätä kirjoittaessa kaivoin sen huvikseen roskiksesta ja tuolta se näytti :O
 
Muokattu viimeksi:
Haamulainen näkyy, varovaiset onnittelut ellikki85 [emoji4]

Mä hillitsin itseni lähikaupassa enkä vielä ostanut testejä joten maanantaina ostan, jos tätiä ei näy. Yhtään ei oo sellainen varma olo tärpistä vaikka kaikenlaisia "oireita" olis.
 
Juu kyllä on selkee viiva, tosin roskisjuttuja ei pitäis uskoa mutta uutta testiä on tehtävä heti huomenna en malta oottaa maanantaihin :) Oli kyllä täysylläri kun tuon testin näin, jännitys siis jatkukoon ja ihana jännäillä täällä muiden kanssa ;)
 
Omat epäilykset plussasta vaan nousee, tänään tissejä kihelmöi koko ajan ja pientä särkyä. Muutenkin nukahdin taas päikkäreille esikoisen kanssa, nenä vuotaa ja ollut vähän hontelo/huono olo. Miten mä jaksan odottaa maanantaihin :D
 
Mua taas se hämää kun puuttuu kaikki tissikipu ja nännien arkuus, toisaalta esikoisesta ainut oire oli alussa kokoaikainen näläntunne mitä on kyllä nytkin havaittavissa :D Mietin vaikuttaako tuo tissikivuttomuuteen kun oon kuukaus sitten vasta lopettanu imetyksen.
 
Takaisin
Top