Toinen haaveissa <3

Huomasin muuten sellaisen jutun testistä, että rfsu:n sivuilla lukee herkkyydeksi 10 mlU ja paketin takana 15 mlU. Eli kumpikohan se on?o_O
 
Mä ostin ässästä testejä ja ei ollu kun yhenlaisia, sit kun googlailin ni ihmiset oli saanu monesti vääriä tuloksia tai siis ei ollu antanu viivaa vaikka olivat raskaana. Saa nähdä näkyykö mitään aamulla :)
 
Mulla on nyt viime ja tässä kierrossa tullu loppukierrossa tosi keltaista valkovuotoa .. ja tosi tahmeeta ja venyvää.. anteeks (yäk!) mutta vähän niinkun räkää x) Voisko noi greippimehut tms tehdä sen vai mistähän johtuu? Normaalisti loppukierrosta ihan kirkkaan valkoista voidemaista ja sitten alkaa värjäytyä vaaleanpunaiseksi kun menkat alkaa. ??

Yk10 - Kp23/28-33 dpo4
 
Unicorn mulla on ollu just tuollaista valkkaria ja eilen se muuttui vetisemmäksi. Tiedä sit alkaako sieltä menkat vai miten.

Jätin sit aamulla testin tekemättä kun oli jo eilen illalla normaali olo ja tunne et täti sieltä on tulossa. Lisäksi aamulämpö oli laskenut eilisestä noin puoli astetta mikä kai kielii siitä et kierto alkaa alusta. Odottelen nyt sit ens viikon tätiä saapuvaksi ja jos jättää tulematta niin sit testailen.

Ens kierron tavoitteena on talletella hieman enemmän kuin tää kierto jäi aika minimiin niiden suhteen. Mietin jo et pitäiskö tilata ovistestejä niin ei tarvis arpoa limoista ym tuntemuksista oviksen ajankohtaa.

Freyja86 kp 27/27->, yk 1
 
Esikoisen kohdalla käytin niitä, mut nyt en vielä oo saanut aikaiseksi tilattua.

Just kun manasin ettei oo enää oireita niin alkoi tissikipu ja järjetön väsymys. Voihan tuo väsymys johtua kun töihin piti lähteä: D Menkkakipuja vaan ei oo enää, paitsi eilen tuli hirvee kipukohtaus ja säteili nivusiin asti. No odotellaan nyt rauhassa vaikka tää piinailu on tuskaa :D
 
Mä tykkään kyllä ovistesteistä kun siinä saa varmistuksen olotilalleen ja mä ainakin oon oppinu tuntee kroppani muutoksii paremmin :) plus tietää suunnillee millon ootella menkkoja!

Kp21, dpo4 ja tissit hieman arat mutta ei kai tässä vaiheessa voi mitään oireita olla :D
 
Mä tykkään kans noista ovistesteistä! Miehen mielestä ei niitä tarvittais , mut kyllä se musta on ihanaa kun oikeesti näkee millon se ovis on eikä tarvii oireita tutkailla :D ainakin viimeks kun testailin niin oireet oli ihan eri aikaan kuin ovis :D
 
Sama täällä! Oireista olisin luullut oviksen olleen 3-4pv aikasemmin kun oikeesti oli.. nyt oli huojentavaa tietää että oikeesti varmasti tuli hyödynnettyä :) mies on kai samaa mieltä, ei tarvii koko kertoa pupuilla joka toinen pv vaan saa sekin välillä hengähtää x) ja aina se kyselee että millon on seuraava ovulaatio.. millon ovuloin.. mitä se o-testi näytti? Joko on ovulaatio? :D hahah!
 
En mää sit ikinä saanu tasavahvaa viivaa o-testiin. Pyllystä sanon minä! :bored:

kp19
 
Viivat aavistuksen verran vahvemmat :)
 

Liitteet

  • 2017-04-02_09.54.54.jpg
    2017-04-02_09.54.54.jpg
    742.3 KB · Katsottu: 143
Ellikki ja alinah, vastasin molemmille toiseen ketjuun :)

Sitten kysyn täältäkin, onko jollain kiinnittyminen näkynyt o-testissä? Ja kuinka? :) onko raskaustesti näyttänyt samalla jotain?

Dpo 5 ja yhtä vahvat viivat o-testiin kun kp18 ovulaatiossa.. mietin että huvikseenko tuo plussa tulee plussan jälkeenkin vai näyttäskö mahd kiinnittymisen? :)

Unicorn 24/28-33 dpo 5
 
Näin yöllä aivan järjettömiä plussaunia, joten tiesin ettei aamulla plussaa tule. Eikä tullutkaan. Negahan se. Tuntuu vain tyhjältä nyt.
Kp31

 
Takaisin
Top