Toinen haaveissa <3

Unicorn, kellistä ny kaiken varalta mies tänäänkin, jos jostain syystä ovulaatio ei tapahtunutkaan silloin muutama päivä sitten. :)
 
Voi harmi Iskallt, pahoittelut negasta.:/

Mäkin näin aamulla synnytysunta, vähän jäi kesken kun lapsi heräsi. Haluaisin niin kovasti päästä vielä joskus synnyttämään.<3
Kp24/25-29, dpo 8-9? Ei oo sitten yhtään tärppiolo. :sad001
 
Olisin niin toivonut Iskallt plussaa sinne! Mut eikös se niin mene et toivoa on kunnes täti saapuu.

Mun on kyl pakko tehdä huomenna aamulla testi, kun pitäis esikolle soittaa 2v neuvola-aikaa ja eikä viitsisi soitella uudestaan perään jos on tarve äitiysneuvolaan :D

En käsitä, mut voiko rintojen arkuuteen liittyä kylmän arkuus? Koko ajan tuntuu et tissit olis ihan kylmät ja niitä kihelmöi tai et maito alkaisi nousta. Mulla ei esikoisen imetys onnistunut kun syntyi keskosena mut maitoa kyllä tuli pumpattua hetken. Ja ihan sama tunne on kuin silloin... Kohta sekoan näissä kuvitelmissa: D
 
Miten pitkään kannattaa pidättää pissaa ennen ovistestin tekoa?Ei ollut ohjetta pidätys ajasta testipakkauksessa.Sen tiedän että 2h juomatta ennen testin tekoa.

Heitsu 11kp 2yk
 
Freyja, kyllä varmasti voi olla vaikka mitä tuntemuksia! :D peukut pystyssä.

Heitsu, mä oon tehny yleensä 2h pidätyksellä. Jossain mun testipakkauksessa suositeltiin 4h, mutta hyvin riittänyt tuo kaksi.. :)
 
Nyt piti testata näkyykö raskaus o-testissä ja on kyllä aika selkee tulos :D
 

Liitteet

  • 2017-04-02_16.03.18.jpg
    2017-04-02_16.03.18.jpg
    619.3 KB · Katsottu: 126
Piti sitten tehdä testi kun mielessä niin kummitteli. Tänään siis kp 27/27-> ja selkeä nega tuo musta on. Päiväpissasta tein töistä tullessani et voihan tuo vielä ehkä muuttua jos nyt täti ei saavu paikalle :D
 

Liitteet

  • 1491138672160.jpg
    1491138672160.jpg
    42 KB · Katsottu: 150
ImageUploadedByVau Foorumi1491138998.835868.jpg

Aamulla o-testi näytti tämmöiseltä, miks se väri tolleen kerääntyny tonne reunoille...?
Uuden testin teen kun kotiin pääsen..
 
alinah, mullakin jotkut testit tekee tota mut häviää testiajan jälkeen.. olisko viallinen? En tiiä mistä johtuu.. :/ joko teit uutta? :)

Freyja, ihanku yläreunassa jotain hailua olis? :P uutta kehiin!
 
Unicorn, tuohan on Pregcheckin ja se muistaakseni ei oo ihan kaikkein herkin. Nopeasti tuon tosiaan tein ja katoin et nega on. Ehkä odottelen suosiolla loppuviikkoon seuraavaa testiä :D
 
Takaisin
Top