Toinen haaveissa <3

Mikäs on ellikki85 tilanne? +++

Alinah illalla sitten talletteluja vaan! ;) Eiköhän illalla tule jo selvä +, nyt jo niin lähellä.

toupie, kotona ollaan vielä. Tavallaan joo vähän syyllinen olo, varsinkin kun kaikki sukulaisista puolituttuihin kyselee töistä. Minulla loppui työsopimus juuri ennen kuin jäin äitiyslomalle, eli muinulla eiei edes ole töitä mihin palata. Toisaalta on aivan ihanaa olla kotona, kun lapsi on todella ujo ja herkkä, niin en edes uskaltaisi ihan vielä hoitoon laittaa. Ehkä syksyllä jo voisin ajatella lasta päiväkotiin.


On: Raastaa tämä epätietoisuus toden teolla. Uskaltaisikohan sunnuntaina jo testata? Verta ei ole tullut, eikä ole oloja suuntaan tai toiseen. Normaali olo. Onkohan nyt menossa kp28, en jaksa tarkistaa :p Sunnuntaina olisi kp31.
 
Toupie, mä oon ollut esikoisen kanssa kotona ja nyt maaliskuun alusta aloitin työt osa-aikaisena. Esikoinen täyttää siis ensi kuussa 2v. Tosin olin opintotuella ja kh-tuella kun helmikuussa valmistuin amk:sta. Olisin niin voinut vielä olla kotona pojan kanssa mut taloudellisesti ei ollu oikein mahdollista. Onneks ei oo tarvinnut vielä laittaa häntä hoitoon, mut katsotaan nyt mitä tulevaisuus tuo tullessaan.

Eilen tosiaan oli joku ihme pahoinvointi, väsymys ja järkyttävä palelukohtaus. Omien laskujen mukaan siis olis dpo 9 tai 8... kävin jo ysin maissa nukkumaan pojan kanssa. Tuntuu et tissejä särkee ja mahassa edelleen nippailuja. En vaan haluaisi yhtään päästää kuvitelmia päähäni. Tulis jo alkuviikko niin pääsisi testailee :D
 
Mulla jäi työpaikka entiselle paikkakunnalle kun muutettiin, eli ei mullakaan ole ees paikkaa mihin palata. Varmaan jos asuttas edelleen entisessä paikassa, niin olisin luultavasti menossa samaan paikkaan jo viimeistäänkin ensi kesäksi töihin. Jospa pian tärppäis, mä niin mielellään hoitaisin lapset putkeen kotona ja sitten keskittyisin töihin. Kun kaksi lasta ois toiveissa suht pienellä ikäerolla, ainakin tällä hetkellä. Me pärjätään ihan mukavasti, kun mies käy töissä, ja itsellä säästöjä. Ilman säästöjä en varmasti voisi olla kotona. Tai varmaan voisin, mut en mä haluis, että elettäis vain miehen tuloilla.

Koittakaa jaksaa iskallt ja Freyja, on kyllä raastavaa tuo piinailu. Mulla vasta dpo 5-6, pahimmat piinapäivät vasta edessä.:/
 
toupie, onpa ihanaa kun sinulla kuitenkin mahdollisuus olla kotona. Nauti nyt vaan, älä turhaan stressaa :hug003

Nyt on todellinen piinaviikko. Ilman tuota vuotoa olisin mennyt suht hyvillä mielin ja odottelisin vain tätiä paikalle.. Nyt on odotellussa pientä lisä twistiä.
 
Toupie kotina ollaan kans, poika nyt 1v5kk.
Mulla kävi niin et näitten vapaiden aikana supistettiin toimintoja mein työpisteessä. Mun työt säilyi kyllä, mutta nyt työmatka on 87km suunta. Joten ei houkuta töihin paluu. Hoitovapaa on haettua 8/2017 asti, mut tod.näk. jatkan sitä kunnes poika on sen 3v ja toivon et raskautuisin siihen mennessä.
Ja ihan hyvillä mielin oon kotona, välillä tietty seinät kaatuu päälle ja hermoja koetellaan.

Unicorn on tollanen töihin "hoputtaminen" kyl ikävää.

Jes alinah, o+ ihan just.

Iskalltilla ja Freyjalla super jännää. Testejä odotellessa.

On. kävin tänään folliultrassa. kp10 ja yks johtofolli löyty, joskin oli vielä tässä vaiheessa 11,4mm. Ovis vasta n.10pv:n päästä niin kerkee kasvaa vielä. Jos oikein käsitin niin limis ois ollu 7mm.


Mamma84 kp10/~34 yk2
 
Täällä kans ollaan hoitovapaalla 1v4kk tytön kanssa :) ei oo mikään kiire töihin! Eikä kyllä oo varsinaista työtä ees mihin palata, oon vuokrafirman listoilla vaan :) jos sais nyt sen toisenkin vaavin ja senkin kanssa ois mahd. pitkään kotona ja sitten ettis jonkun ihan kunnon työpaikan :)

En tainnut tänne kirjottaakkaan, en muista kirjottaneeni? Mamma aivot.. :D mutta siis täti saapui kylään kp 32 illalla hirveitten kipujen ja tosi runsaan vuodon kanssa :( ei siis saatu toista jouluvauvaa meille :( mutta josko sitten tammivauva 2018 :)

Jaffa yk2 kp3/31?
 
Tein uuden ovistestin ja ei se toinen viiva oo lähtenyt tummuu, päin vastoin. Haalistunut vaan.
 
Täällä vielä äitiyslomalla mutta hoitovapaa haettu 2019 asti ja alkaa toukokuun lopussa :bored:
Mua ei haittaa tai stressaa jäädä kotiin yhtään. Opiskelin ennen kuin jäin äitiyslomalle ja koulu kesken ja haen toiseen tässä nyt keväällä :facepalm: alustavasti miehen kanssa juteltiin että olisin ainakin ensi vuoden tammikuuhun asti kotona mutta nyt tullut sellainen tunne ettei se riitä mihinkään enkä halua tuota neitiä hoitoon laittaa.
Meillä mies sellaisessa työssä että olen 5-21 päivää putkeen yksin ni ei houkuttele tuo päiväkotiin yms vieminen aina yksin ja hirvee stressi siitä että pitää kaikesta selvitä yksin. Kotona ollessa tämä vielä on suht helppoa vaikka hermoja ja jaksamista koetellaan päivittäin.
 
Ei ollu laimee, en oo tänään juurikaan juonu hirveesti sen takia just et saa sit mahdollisimman "luotettavan" tuloksen.

Aamulla tehty testi oli tokasta pissasta..
 
Meidän tyttö täyttää viikonpäästä 2. Ite oon ollut nyt kohta 3kuukautta ei tunnu omalta alalta niin ei haittais jos äkkiä raskaituisi. Käyn kuitenkin loppuun jos kerkeän. Keväällä 2018 valmistuis. Ärsyttää kun llia vaan pitäny miettiä tarkemmin tuo kuoluun lähtö. Tytöllä on mennyt päiväkodissa tosi hyvin mutta ikävähän tässä on päivisin molemmilla.
Yk1 17/28 dpo4
 
ImageUploadedByVau Foorumi1490898206.263413.jpg
 
Huomenna ajattelin ostaa sen rfsu:n 10 mIu puikkotestin. Se ainakin mainostaa näyttävän positiivisen tuloksen jo 4 päivää ennen kuukautisia. Sunnuntaiaamuna meinasin tehdä. Normaalisti odottaisin kiltisti tätiä, mutta nyt ei vaan pysty! Pakko silti valmistautua henkisesti negaan, ettei tipu liian kovaa ja korkealta.
 
Takaisin
Top