Toinen haaveissa <3

Mamma, minä oon täällä varmaan vielä 20v päästä , joten nou hätä :D hahah!

Iskallt, testillähän se vois selvitä myös.. monella näkynyt myös ne ns "kiinnittymisdipit" :)

++++
 
Hurrikaanille onnea, ehkä me täältä perässä tullaan :)

Iskallt, toivotaan et olis kiinnittymiseen liittyvää vuotoa. Mulla ei oo koskaan vuotanut keskellä kiertoa, mut oon kuullu et joillakin kiinnittyminen tai jopa ovis voi aiheuttaa vuotoa.

Täällä taas niin selkeät raskausoireet, pahoinvointia, palelua ja väsymystä. Nukahdin päikkäreille esikoisen kanssa ja nyt taas illalla haukotellu. Harvoin päikkäreitä enää oon tarvinnut. Katotaan vaan niin putoan kovaa ja korkealta. Alkuviikosta pitäis menkat alkaa jos on alkaakseen. Silloin varmaan testaan :)
 
Iskallt, testillähän se vois selvitä myös.. monella näkynyt myös ne ns "kiinnittymisdipit" :)

++++
Äh, eihän minulla tähän hätään ole testiä, eikä mahdollista ostaakaan. Kauanko tuon dipin pitäisi näkyä? Kai se on turvallisinta odottaa viikko, kai silloin pitäisi näkyä jo?


Freyja toivon todella, että olisi kiinnittyminen, eikä ovulaatio. Tämä on niin hämmentävä tilanne, kun ei ole minullakaan ikinä tällaista tapahtunut. Jotenkaan en kuitenkaan uskalla vielä mitään iloita, ennen kuin selviää varmasti mikä on tilanne.
Sinulla on kyllä lupaavia oireita! Testaillaan sitten ensi viikolla molemmat.
 
Iskallt , Dippi näkyy vissiin vaan hetken. Mutta varmasti viikon päästä jo selvää plussaa ;)

On: tjaahas, veriviiru ja nuppineulanpään kokoinen piste, kirkkaan valkovuodon mukana paperiin. Ja alavatsaa kramppaa ihan samallalailla kun esikoisen raskausaikana rv5+ ..? Voiko noi greippimehut ja vehnänalkioöljyt yms aiheuttaa jotain tällasta ? Vehnänalkioöljy vasta ekaa kiertoa käytössä. Ja tosiaan vasta kp19/28-33? Dpo1
 
Unicorn, en uskalla edes toivoa!

Joku oli minun muistaakseni valitellut mahakipuja oviksen aikaan, kun oli greippimehua juonut ja/tai vehnänalkioöljyä käyttänyt. Olisikohan ollut Raskaaksi 2017 ketjussa?
 
Unicorn mä join alkukierrossa greippimehua (en kyllä ovikseen asti) ja tänään ollut kyllä aika mojovat tuntemukset, sanoin miehelle että tästä tulee sit kaksoset kun tuntuu että molemmilta puolilta räjähtää :D oon ollu myös ihan ylikierroksilla koko päivän ja outo olo, poskia kuumottaa. Nyt sit piinailemaan taas...
 
Unicorn mä join alkukierrossa greippimehua (en kyllä ovikseen asti) ja tänään ollut kyllä aika mojovat tuntemukset, sanoin miehelle että tästä tulee sit kaksoset kun tuntuu että molemmilta puolilta räjähtää :D oon ollu myös ihan ylikierroksilla koko päivän ja outo olo, poskia kuumottaa. Nyt sit piinailemaan taas...

No sama täällä. Poskia kuumottanu koko päivän ja punottaa ja alavatsa ja selkä ihan tulessa! Nenä tukossa niiskutan täällä peiton alla ja siemailen punkkua :D

Alavatsalla meni äsken jännä "vilunväre" :D
 
Huomenna tädin pitäis tulla vierailulle jos on ajoissa, tietty voi olla et hetki menee ennen ku kierto tasaantuu, menkkajomotusta kyllä siihen malliin ollu tänään että tätiä jään odottelee lähipäivinä. Sydänkäpyselle kärsivällisyyttä oviksen metsästykseen ja kaikille muille piinailijoille tsemppiä toivotaan että aika menis nopeesti :)
 
Minä käytin greippimehua sen 2 viikkoa ja ovulaatio oli todella todella kipeä. Monta päivää vatsa kramppaili ja vihloi ja sitteb oli yhtenä päivänä kivut muutaman tunnin niin kovat että pystyi vaan makoilee. Enää en sitä kyllö juo. Tai jos juon niin ehkä muutama päivä ennen ovulaatiota [emoji4]
 
Kuukauden odotin että pääsee gynelle, no eiköhän sitten itelle eilen illalla iskeny huonoa oloa ja epäilen että varmaa iskee noro. (Ei vielä oo tarvinnu pönttöä halaa..) ja just mittasin mun nukkuvan lapsen lämmön, 37.9 näytti mittari.
Just sit peruin sen huomisen gynen. Ja ei varmaa tuu saamaan uutta aikaa kun vasta taas kuukauden päähän.... Että ottaa pannuu ihan huolella! :(

Niin odotin tota gyne aikaa! Mistäs lähtis kattelee uutta aikaa, Helsingistä? Suosituksia..?

Olo on niin ärsyyntynyt et ei oo tosi!

Vanhan asunnon avaimetkin pitäis palauttaa huomisee mennessä,...
 
Ne mamin viivanpaikat...
nyt tuli hurja ! Yks jäi viimekierrosta ja tässä tieteellisen kokeen tulokset. Alla one step 10miu todistamassa ettei oo plussa. Ja toisessa one step 25miu ja 10miu. Mamintesti ei oo roskiksessa ollu vaan ihan testiajalla. Joten, jos haluaa välttyä turhilta pettymyksiltä niin... :D silmällä vielä hurjempi ku kuvassa!

ImageUploadedByVau Foorumi1490853507.188821.jpg


ImageUploadedByVau Foorumi1490853533.611498.jpg
 
Alinah, toivottavasti ei tuu noro kuitenkaan.:/ ja vissiin sait sen uuden gyneajan varattua?

Mä en oo onneks huomannu greippimehun aiheuttaneen mitään isompia oviskipuja tai muitakaan haittavaikutuksia, pelkkää hyötyä ollut mulle siis. Toivottavasti ei enää kauaa tarvis silti sitä juoda, ei tee varmasti hyvää hampaille.

Kuinka moni teistä on hoitovapaalla tällä hetkellä? Tai ollut pidemmän aikaa hoitovapaalla ekan lapsen jälkeen?
Pystyttekö olemaan ihan hyvällä omallatunnolla kotona lapsen kanssa? Meillä lapsi 1v7kk ja tähän asti oon suht hyvällä fiiliksellä ollut kotona, mut nyt tullut vähän ahdistus kotona olemisesta. Tuntuu, että pitäisi mennä töihin, mut toisaalta haluaisin olla vielä lapsen kanssa kotona kun hän on vielä pieni. Oman alan työt ei myöskään houkuta yhtään. Oon hakenut uuteen kouluun, ja nyt yritän lukea esivalintakokeisiin, sinne kouluunkin varmasti vaikea päästä ja tuntuu että ei ole motivaatiota lukea, kun en kuitenkaan pääse. Hyvä asenne...
Tuntuu että oon ihan umpikujassa, kun en tiedä mitä haluan isona tehdä. Mun unelma-ammatit tahtoo olla sellaisia, että työllistää huonosti ja palkkakin huono, että ei sillä asuntolainoja ja muita laskuja makseta.
Kun tulis ees raskaaksi, niin olisi hyvä syy jatkaa hoitovapaata. Hyvä puoli on, että mies on ihan fiiliksissä kun oon lapsen kanssa kotona, hänenkin mielestä on hyvä, että lapsi saa olla vielä kotihoidossa. Ja kun pohdin että menisinkö kesätöihin, niin oli sitä mieltä että kannattaa nyt olla kesä kotona kun on mahdollista.:) onhan tuo lapsi edelleen pieni, ja töitä ehtii kyllä tekemään.

Alinah, jospa pian tulee plussa, ainakin mukavasti nyt viiva vahvistunut.:) testaatko illalla uudestaan?
 
toupie, mä olen esikoisen (10kk) kanssa kotona. Hyvällä omallatunnolla. Enemmänkin ahdistaa se että töistä vähänniinkun hoppuutellaan jo takaisin.. yritän raskautua uudestaan jotta voisin ilmoittaa jääväni äitiyslomalle! :D
 
Takaisin
Top