Toinen haaveissa <3

Ovistestissä taas olematon viiva, no mut onneks perjantaina on gynelle aika niin jospa siellä sais tietää onko ovista ollut tai edes tulossa. :bored:
 
Siis... Nythän nakkasi jännän. :wideyed: Minulla ei ikinä koskaan millonkaan ole ollut tällaista!
Nyt on vasta kp27 ja vessassa käydessä tuli tilkka kirkasta verta. Mitä ihmettä?! Täti tulee aina ajallaan tai ehkä hieman myöhässä, mutta ei koskaan etuajassa, ei koskaan. Kiertoa pitäisi olla jäljellä vielä kuutisen päivää.
Mitä minulle tapahtuu?! :pale
 
Oviksesta ei ole ollut tietoamitään muuta kuin laskureiden epämääräinen arvio.

Apua, pelottaa! Nyt heräsi pelko, ettei vain olisi kohdunulkoinen, kun vasemalla puolen tuntuu pientä jomotusta... Uudelleen vessassa käydessä ei tullut enää pyyhittäessä verta.
Eihän se auta muuta kuin seurailla.
 
Täällä noin viikko oviksesta ja pieniä oireita on. Tisseihin koskee kuin olisi tehnyt rintalihasliikkeitä enkä oo salilla käynyt moneen vuoteen, muuten ei suurempia kipuja. Lisäksi tietty mahaan nippailee ja äsken tuli huono olo kun söin juustohampparin. Jännä miten sitä keksii noita oireita kun jonkinlaiset mahdollisuudet olis plussaan :D Luomukiertoja on olleet kaikki esikoisen syntymän jälkeen enkä oo muuta erikoista huomannut kuin pienet menkkakivut ennen menkkoja.
 
Mulla ei oo aavistustakaan miten tänne saa lisättyä kuvia. Olisin lisännyt kuvan plussa raskaustestistä! Täällä sama homma kävi kun haleylla. Päätettiin lopettaa yritys ja keskittyy tulevaisuuteen ja kuinkas kävi. Tänä aamuna tein positiivisen RASKAUSTESTIN!!! :) vaikee uskoo, mutta totta se on!! Nyt kaikille plussatuulia tänne! Ja tosiaan tässä kierrossa ei ollut käytössä mitään kikka vitosia kun todettiin ettei tästä mitään tunnu tulevan. Ja meillä oli siis YK 12 nyt.
 
Muokattu viimeksi:
Mahtavaa, onnea Hurrikaani!:) mulla ku puhelimella kirjoitan, niin on tuo lataa tiedosto- kohta, niin siitä lisään kuvan. Sit se herjaa et liian iso tiedosto, niin itse kuvaa rajaamalla oon saanut tiedoston sopivan pieneksi, et saa lisättyä tänne.:)
 
Onnea Hurrikaani.
Pian tää foorumi on tyhjä kun kaikki jää tauolle yrittämisestä.:grin

On. Kävin tänään hammaslääkärissä. Vastoin luulojani ei löytynyt kuin yksi mahdollinen reikä, lääkäri ei ollu ihan varma. Toinen viisaudenhammas poistetaan parin viikon päästä.
Aattelin nyt käydä tarkastuksessa et ois suu kunnossa mahdollisen raskauden sattuessa.
 
Mamma84, Erittäin hyvä plääni hoitaa hampaat kuntoon ennen raskautta! Itsehän vetkuttelin viisureiden kanssa ja esikoisesta plussatessa alaviisuri tulehtuikin oikein pahasti. Antibioottia naamariin ja toivottiin että olis siinä raskauden ajan. No sitten piti varata aikaa viisurin poistoon kun sekin venähti ja plussasin tästä kakkosesta. Nyt se viisuri sitten ilmoittelee aivan koko ajan itestään ja yhtään ei huvittaisi suuroperaatio ja leikkaus tässä vaiheessa raskautta kun oikein mitään kunnon särkylääkkeitäkään saa syödä. Kaduttaa siis suunnattomasti etten hoitanut viisaudenhampaitani ajoissa koska ovat nyt isokin ongelma. :sad001 Yh.
 
Ei ole ikinä ennen tämmöistä tosiaan käynyt. Ei ole enää päivän mittaan tuntunut missään mitään, eikä ole enää vertakaan tullut. Oli se vain hurjaa, kun ihan kirkasta verta tuli tilkka. Jos nyt olisi pitänyt tädin tulla niin äkkiäkös sitä käy ostamassa testeja vaikka joka merkkiä. Nyt pitää vain odottaa. Kamalaa tällainen, eihän tässä hyvänen aika uskalla mitään edes toivoa! :nailbiting:
 
Takaisin
Top