Toinen haaveissa <3

Haley^, Onnea aivan hirmuisesti! <3 Käyn aina täällä välillä kurkkimassa että mitä kuumeilijoille kuuluu ja nyt kyllä tuli onnenkyynel silmään. ❤ Pienelle tarrasukkia! Kyllä se vaan joskus todellakin toimii tuo että tärppää kun sitä vähiten odottaa/yrittää. Muistan syksyllä kun itsekin otin foorumi taukoa kun täytyi saada ajatukset muualle kierron starttaamisesta ja silloinhan se starttasi. :happy:

Toivottavasti moni seuraa nyt Hayleyn perässä ja plussaa tässä kevään kunniaksi oikein urakalla! <3 :)
 
Haley, onnea :)

Tsemppiä oviksen metsästykseen, niitä taisi olla aika monella kateissa!

Täällä noin viikko oviksesta ja tuntuu et tuskin heti tärppää. Tosin tissien kipuun oon kiinnittänyt huomiota enemmän kuin aiemmissa kierroissa. Lisäksi hirvee turvotus ja nippailuja masussa. Viime raskauden selkein oire oli flunssainen olo jota ei vielä ole :D Viikko pitäis vielä kärvistellä... niin piinaavaa... toisaalta tänään on ketuttanut kaikki joten voisi ennakoida menkkoja....
 
Huomasin eilen ja tänään selvemmin jotain paineen tunnetta alavatsalla. En ole aiemmin tuollaista huomannut. Ei ole tapana kuulostella kroppaa, kun muutenhan minulla olisi joka risaus ja kolotus ilmiselvä raskausoire :grin nyt kuitenkin mietityttää mitä tuo on, kun kp 25 vasta menossa. Nyt alkoi ne runsaat, kirkkaat valkovuodotkin. Ei kai se ovulaatio nyt enää näin myöhään tapahdu?! Ja ei kai sen pitäisi kahta päivää tuntua? Yritän olla ajattelematta asiaa, mutta tuo paine tuntui niin selvästi, etten voinut sitä sivuuttaa.
 
Noniin tänään alkanut taas menkat todennäköisesti eli niiden yltymistä odottelen tänään.. nyt kierto väli oli vain 24pv tämän mukaan. Uutta yritystä sitten kai...:sad001
 
Freyja86 tsemppiä piinapäiviin.

Iskallt voihan se vielä oviskin olla, mut toivotaan et ois raskaudesta johtuvaa vv ja paineen tunne.

Mutikkakeitto, olkoon uusi kierto teidän.
 
Tässä tätä raskautumista miettiessä oon tajunnut, että meillä on miehen kanssa hirveästi suunnitelmia ensi kesälle. Ehkä jopa liikaa, jos siis saataisiin se pieni meille uudestaan. Voihan olla että meille tosiaan jää vain tämä ihana neiti ainoaksi.
Meillä on häät suunniteltu ensi kesäkuulle. Paikka, kirkko, cateringin, dj ja valokuvaaja ja muut isot on jo varattu ja olin ajatellut että kyllä sellaisen puolivuotiaan vauvan kanssa ne voi viettää. Nyt en enää tiedä onko se maailman fiksuin idea ja nauttisiko siitä päivästä täysin niin pienen kanssa. Pienet häät ei ole kyseessä, vaan vieraita olisi tulossa päälle 100. Ja tuntuu tyhmältä miettiä näitä ilman, että edes olisi toista vauvaa tulossa, mutta oon ajatellut tulisiko ne siirtää vuodella, jos meille vauva tulisi. Mitään muuta en haluaisi kuin tuon miehen kanssa naimisiin, mutta maistraati ei ole meille vaihtoehto. Haluan juhlia häät kerran ja kunnolla. En sitten tiedä.

Mamma84 kiitos :Heartbigred
 
Mutikkakeitto, me mentiin naimisiin vuosi sitten helmikuussa ja poika oli tuolloin 10kk (kehitysiässä siis 8kk kun syntyi keskosena) ja meillä oli pienet häät. Oltiin kyllä sovittu anopin ja äitini kanssa että he hoitavat pojan, mut toki sitä stressasi et miten kaikki sujuu. Loppujen lopuksi hyvin meni ja ehdin ihan hyvin juhlinnan lomassa hoitaa myös poikaa. Meillä tosin vieraita oli puolet vähemmän ja juhlittiin appivanhempien kotona.

Nää piinapäivät on ärsyttäviä, välillä niin selkeitä oireita ja sit taas ei mitään. Eilen illalla ihan järkyttävä turvotus ja väsymys niin ja koko ajan jotain tunnetta mahassa. Veikkaan et menkat sieltä kuitenkin tulee [emoji23]
 
Kiitos teille ihanat!! Ja pahoittelut etten ehtinyt sen enempää teidän kuulumisiin paneutua. Aika monta sivua tekstiä oli tullut poissaollessa vaikka välillä kävinki kurkkimassa.

Tänään viiva oli selkeämpi ja digissä raskaana 1-2. Kyllä tää vaan on totta :eek:
Joulukuun alussa pientä tonttua odotellaan saapuvaksi :Heartred

Tulkaa kaikki mukaan!! Toivon kaikille kovasti plussia!!:wav
 
Iskallt voihan se vielä oviskin olla, mut toivotaan et ois raskaudesta johtuvaa vv ja paineen tunne.
En usko ainakaan jälkimmäiseen, ainakaan näillä päivillä. Sydänkäpynenhän metsästää ovista ja meillä menossa sama kp... Ei siis mahdotonta, vaikka eihän meillä välttämättä ole samaan aikaan ovis. Hmm, juurikin tämän epävarmuuden vuoksi ovistestien kokeilu olisi ihan hyvä. Ainakin eilen talleteltiin jos sattuisikin ovis olemaan edessäpäin.
 
iskallt, mulla tuntu kp13-14 koi mun kuvitellut "ovisoireet" ja nyt tossa kp 15-16 uudestaan ja o+ tuli vasta kp18. Mä oon aina luullut noita "oviskipuja" ovikseks, mutta ilmeisesti vasta kasvattelee munasolua tms?

Tänään o-testi haaleampi, joten kyllä se o+ eilen oli :) Mitään merkittäviä ovisoireita ei oo nyt kyllä ollut, joten voihan se olla että meiltä on oikea ovis jäänyt aina hyödyntämättä :D :o Mä oon aina kuvitellut noi "kipee olo ", alavatsajomot, viillot yms, päänsärky, yms ovisoireiks.. joten voi olla että meillä on aina "oikee ovis" jäänyt hyödyntämättä. nyt on kyllä hyvin talleteltu! ;) ja tänään vielä lisää! ei voi siitä kiinni olla!! ;) kaikki (lähes) vippaskonstitkin käytössä.. mutta taitaa taas mennä yli-yrittämiseks :D
 
Mulla kierto ollu tosi säännöllinen 28pv mutta jostain syystä nyt aina yrittäessä heittelee 15-90 päivää. Joten en pitäs mahottomana tota, että ovis tulis myöhässä.. :)
 
Enemmänkin nuo aiemmin häämietinnät oli vain itselleni että sain mietittyä äänen, mutta kiva kun kerroitte kokemuksia!:)

Täällä nyt sitten kiertopäivä 1 ja uutta yritystä sitten, toivottavasti mies olisi kotona ovulaation aikaan. Tässä kuussa siitä ei oikein ole aikaa stressata kun pitäisi pääsykokeisiin lukea ja samalla tuota kohta 7kk täyttävää neitiä hoitaa :eek: saa nähä mitä tulee. Ehkä voi auttaa kun vähän kun i ehdi koko asiaa stressata. Esikoisen kanssa tämä neljäs kierto oli se mikä tärppäsi:angel3
 
ImageUploadedByVau Foorumi1490705179.049636.jpg


Tänään tuli kasa testejä postin mukana, kauppareissun jälkeen oli pakko tehdä o-testi kun koko reissun ajan jotain limoja valu housuihin.
No testi näyttää tältä, ajattelin tehdä vielä illemmalla toisen.
Toivotaan ettei oo ovulaatio menny ohi!
Niin ja huomenna taas terolutit aloitan.

Niin plussa ei oo tiedän, mut jospa se olis vasta tulossa! :)

Alinah kp14. :)
 
Onko sulla iskallt yleensä kuinka pitkä kierto?
Yli 30 päivää, 33 päivää taitaa olla realistisin.


iskallt, mulla tuntu kp13-14 koi mun kuvitellut "ovisoireet" ja nyt tossa kp 15-16 uudestaan ja o+ tuli vasta kp18. Mä oon aina luullut noita "oviskipuja" ovikseks, mutta ilmeisesti vasta kasvattelee munasolua tms?

Tänään o-testi haaleampi, joten kyllä se o+ eilen oli :) Mitään merkittäviä ovisoireita ei oo nyt kyllä ollut, joten voihan se olla että meiltä on oikea ovis jäänyt aina hyödyntämättä :D :eek: Mä oon aina kuvitellut noi "kipee olo ", alavatsajomot, viillot yms, päänsärky, yms ovisoireiks.. joten voi olla että meillä on aina "oikee ovis" jäänyt hyödyntämättä.
Sitä minäkin pahoin pelkään, että nyt on väärään aikaan talleteltu... Eihän tässä vielä mitään ole menetetty, mutta silti. No, ensi kiertoon sitten ne tikut käyttöön, niin ehkä näkee milloin ovis tapahtuu.
 
Alinah mulla ainakin oli ihan ihan haalee viiva vielä eilen, tänään päivällä jo vahvempi ja nyt oli tasavahvat. Ja näin muistaakseni oli viime kierrossakin mut joillainhan voi tulla noita vahvempii myös ennen ovista, toivottavasti sulla vielä o edessä, hyvin mahdollista!

Mun mielestä noi ovistestit on kyllä käteviä, suosittelen.

Unppa ja kp16 ovisplussa :)
 
Unppa, okei. Mä nyt testailen ainakin perjantaihin asti ja sillon oon menossa gynelle.
 
Tsemppiä oviksen bongaukseen alinah! :)

On: dpo1. Eilen ei tosin tallettelut onnistunu ollenkaan, ei sittten mitenkään päin. Puoltoista viikkoo joka toinen päivä, on meille jo ihan hirveesti , niin turnajaiskestävyys loppui tärkeimpänä päivänä kun paneskeltiin toissapäivänäkin.. :| Noeivoimitään. Viimeset tallettelut dpo-1 . Toivotaan että sinne on jotain jäänyt. Ens kierrossa taas uuteen yritykseen jos ei muuta! :| Kylläpä ärsyttää.
 
Takaisin
Top