Toinen haaveissa <3

Mulle kelpaisi erittäin hyvin, jos sitä pääsis vaikka loka-marras-joulukuumammat 2016-listalle, siis jollekin noista! Mutta asennoidutaan niin, että venyy 2017 puolelle, niin tulee sitten vaan mahdollinen yllätys, jos asiat eteneekin nopeasti:) Meillä varsinaista yritystä ei olla aloitettu, tällä viikolla ehkäisy jätetty unholaan. Niin ja Hups, viime kierrossa yhdellä kertaa ei "jaksettu" käyttää kumia:-o
 
Ite tein sen virheen et uskoin raskautuvani ihan muutamassa kuukaudessa ja pettymykset on ollut sit enempi ja vähempi, vasta nyt alkaa hyppäämään apina selästä että mikäs kiire tässä on.
 
Mrs. L Kaikki on vielä mahdollista ennen kuin menkat alkaa.. Toivotaan ettei, mutta jos alkavat niin toivotaan et kierto tasaantuis sullakin pian. Mullakin tää kierukan jälkeinen vuoto alkaa pikku hiljaa hiipua (huh).. Tekis mieli tikuttaa ovista, mut vaikea miettiä milloin alottaisi.. Meilläkään ei varsinaisesti oo vielä kova yritys päällä, mennään tulee jos on tullakseen periaatteella. Mutta kyllä tää kuume tuntuu nousevan melko kovaa tahtia :grin
 
inasofia Niinpä.. Päätin nyt testailla seuraavan kerran vasta lauantaina, jolloin olisivat tasan viikon myöhässä. Hulluksihan tässä muuten tulee :p Toivotaan parasta! :happy: Ja rento asenne yritykseen tuntuu käsittääkseni toimivan aika monella eli tulee jos on tullakseen -asenne tuntuu aika hyvältä :wink
 
Ite tein sen virheen et uskoin raskautuvani ihan muutamassa kuukaudessa ja pettymykset on ollut sit enempi ja vähempi,

Niin tiedän, että mulle käy juurikin samallailla. Tosin, mulla vaihtelee mieli päivittäin, välillä tunneittain; yhdessä hetkessä mulla on ihan voittamaton olo ja olen täysin varma, että tärppi käy nopeasti, toisessa ryömin tuolla pohjamullissa ja hyvä etten itke jo valmiiksi sitä, että kun tiiän ettei se kuitenkaan käy niin helposti. Sitten kolmannessa hetkessä olen täysin tyyni ja rauhallinen, että meni miten meni, meillä ei ole mikään kiire ja kaikilla tapahtuneilla on aina jokin tarkoitus:happy: että moi vaan, oon perusluonteeltanikin jo melko tuuliviiri niin miettikääpä sitten raskaana.
Voi ukkoparkaa mitä se joutui/joutuu kestämään:grin
 
Hei, me myös ajateltiin, että ollaan nuoria, normipainoisia, terveitä, syödään melko terveellisesti, harrastetaan liikuntaa, ei tupakoida jne. Tuskin meillä kovin kauaa menee raskautua... Mitä kävi: siinä meni 3kk menkkakierron alkamista odotellessa e-pillereiden jälkeen, talvi ja kevät ihmetellessä, että miksei jo? Sitten vielä kesääkin, kunnes totesin, että vielä jos kerran tuo vuoto alkaa, niin hakeudutaan tutkimuksiin. Halusin mielenrauhan, että onko kaikki kunnossa. No sitten kun henkisesti varauduin siihen, että otan lääkäriin yhteyttä menkkojen tullessa taas... Tajusinkin, että helkkari nythän sitä ollaan raskaana! Juuri tuolla "tulee sitten kun tulee" -ajattelutavalla taitaa oikeasti tulla useammin nopeita plussauksia kuin orjallisella lapsen teolla väkisin.
 
Mrs. L, kyllä Se siitä vielä iloksi muuttuu. Sulla taitaa projekti olla vielä alkuvaiheessa, eikös ollutkin? Tiedän kyllä tunteen, kun menkkoja ei kuulu eikä näy... Mielikuvitus alkaa laukata
 
Pahoittelut negasta Mrs. L!:sorry:

Toiseen ketjuun jo kirjoittelinkin, että eilen oli lorahtanut verta.. Mietin, että kuin sekasin tää kroppa on kun yrittää menkkoja tyrkyttää viikon välein, mutta kun se veren määrä nyt jäi siihen yhteen lorahukseen niin aloin miettiin, että olisko mulla voinu ollakkin jo ovis? Nyt siis kp9. Tai sit se oli vaan yksinkertasesti joku ihmeellinen ylimääränen vuoto, kun menkatkin jäi viimeksi niin lyhyiksi.:wacky:
 
Kp 16 eikä ovista kuulu.. Tosin, esikko valvottanut nyt niin, ettei paljon petihommat edes kiinnosta. viimeks tänä aamuna mietittiin, että ai kamala jos näitä valvojia olis kaksi..! :D
 
Järkyttävä särky vasemmassa muniksessa, sama missä ovulaatio tuntu. Voikohan paikat tulla kipeiksi oviksesta? Tuntuu siltä kun olis uus ovis, varmaan keltatauhasen kasvua?
 
Onnea plussanneille ja tsemppiä piinailijoille! :)

Jestas, että täällä on kierto sekaisin.. Nyt mennään kp15, eikä minkäänlaista v-vuotoa, eli ovis tulee joskus piitkän ajan päästä tai jää kokonaan väliin (tosin kp11 oli kirkasta limaa, että oisko silloin yrittänyt jotain tapahtua, muita oireita ei kuitenkaan ollut). Mielenkiintoista nähdä, miten pitkäksi kierto taas venähtää, viimeksi 31 vrk (ennen raskautta 24-30 vrk, useimmiten 28). Ehkä ihan hyvä, ettei vielä ole yritys päällä, kun kroppa vasta hakee normaalia toimintaansa. Toivottavasti vuoden vaihteeseen mennessä olisi taas tuttu selkeä ja säännöllinen kierto, niin helpottaisi yrityksen aloittamista!
 
Mulla oli ennen muksua kierto 35 päivää ja nyt ollut 29-31 päivää koko vuoden muutamaa poikkeusta lukuunottamatta, että kaipa se kierto muuttuu synnytyksen jälkeen.
 
Tässä kierrossa onkin mielenkiintoista nähdä miten menkat alkaa, ovis osu silleen että viittais 34-35 päiväiseen kiertoon mutta jos kierto taas sen 31 päivää niin lute vaihe jää 11 päivää. Tietty sitä toivoo että ei alkais ;)
 
Tosi hankalaa, kyllä jos ei kierroista ota oikein selvää :/ mulla on ollut ennen raskautta tosi säännöllinen kierto, 27-29 päivää. Saa nähdä minkälainen se sitten on, kun kierto lähtee joskus käyntiin :)
 
Miulla oli ennen raskautta säännöllinen 28 päivän kierto. Nyt ovulaatio kahdesti kp21 ja tässäkin kierrossa jotain sitä luokkaa. Kierron pituudet vaihdellu kuitenki 31-33 välillä, saa nähdä kuin pitkä tästä tulee..
 
Mulla oli ennen raskautta kierto 34-35pv eli aika pitkä, raskaaksi tulon kanssa ei kuitenkaan ollut ongelmia, heti ekasta yk tärppäsi. Neuvolassa silloi vähän ihmettelivat mun pitkä kiertoa. Nyt synnytyksen jälkeen (4.3.15) ekat kuukautiset tuli 27.8 ja eka kierto nyt sit olikin 43 päivää o.O.. Toivottavasti nyt tämä kierto tasottuisi eikä se väli jäisi niin pitkäksi kun tuskin tollaisen kieron kanssa raskaaksi pystyisin tulee. Saa nähdää milloin nyt tärppäisi, toivottavasti pian kun toiveena olisi pieni ikäero :)
 
Lumi voihan pitkälläkin kierrolla tärpätä jos ovis tulee vaan myöhässä..
Hassua, teidän vauva on syntyny meijän vauvan laskettuna aikana (4.3.15) :p
 
Mun omat synttärit on 4.3, tosin vähän eri vuosi kyseessä kuitenkin:grin Kaveripiirissä on lisäksi neljä tyyppiä joilla on sama synttäripäivä..:p Hyvä päivä, pakko myöntää!
 
Mulla selkeesti tuli jopa jotain tolkkua tohon mun kiertoon raskauden jälkeen. Ennen oli täysin arpapeliä millo menkat alkaa vai alkaako ollenkaan ja ovulaatiot meni samaa rataa. Kestiki sen 7 vuotta ennenku raskaaksi tulin. Nyt mulla on vahva tunne ja usko että tärppää nopeastiki. Sovittiin miehen kanssa että vuodenvaihteessa jätetään kumit yöpöydän laatikkoon. Muutama kierto siis vielä normaalisti ja sitte kokeilemaan josko meidän jäbä sais pikkusisaruksen jo vuoden 2016 aikana :smug: Vähän pidettävä väliä että kerkeen käydä töissä välillä ja kun tuo esikoinen syntyi sektiolla ja sain vielä pahan kohtutulehduksen niin en halua kohtua rasittaa liian aikaisin sen kaiken jäljiltä. Vaikka hirmu vauvakuume koko ajan on...
 
Takaisin
Top