Toinen haaveissa <3

Vedän tuota negatiivista suhtautumistani ovistikkuihin takaisin. Mullakin on vielä muutamia tikkuja jäljellä, joissa pitäisi olla päiväystäkin jäljellä. Saatan jossain kierrossa testata ihan muuten vaan koska ovis tulee, jos tulee. Onhan ne käteviä. Samaan tikuttamisrumbaan en kuitenkaan enää lähde kuin aiemmin. Silloin homma karkasi käsistä...
 
Pääs pien hörönauru äsken. Herättiin tytsyn kanssa päikkäreiltä äsken ja ihan huvin vuoks tein raskaustestin. Noh.. Kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa.
 

Liitteet

  • WP_20151005_009.jpg
    WP_20151005_009.jpg
    992.4 KB · Katsottu: 170
Oi onnea Hilpertti!
Täällä ei meikäläisen auringon alla mitään uutta. Ei oo menkat alkanu, lisäksi tosi ristiriitainen olo, kun poika (nyt 8,5kk) on ruvennu venkoileen rinnalla ja pelkään, että imetys loppuu. Haluaisin siis imettää tuonne vuoden ikäiseksi. Noh, täytyy nyt kattella. Pieni ääni takaraivossa kuiskii, että jos imetys loppuu, saattais menkat alkaa. Mut en kyl ala sen takia vielä luovuttamaan.
Ja eihän se imetyksen loppu ole mikään tae menkkojen alkamiselle. Iästä kun on myös ollut puhetta, mä täytän 37 parin viikon päästä. Jos siis vielä toisen lapsen haluan, olisi raskaus hyvä saada alulle ennemmin, kuin myöhemmin. Mistäs sen tietää, palautuuko mulle kierto enää koskaan... No joo, positiivisuutta peliin. :)
 
Tänään tein aamulla haalean positiivisen raskaustestin. Nyt äsken tuli vahvempi viiva ja huomenna teen digi testin. Joo tiedän oon himotestaaja. Mä en voi uskoa että olisin raskaana :) pakko kai se on alkaa uskomaan. Toinen on ollut haaveissa.
 
Kiitti teille! Oon siis koko ajan ollu että en voi olla raskaana. Nyt sit tuli päikkäreiden aikaan sellainen jännä tunne. Pakko oli testata, kun yks testi jäänyt kaappiin.. Toivottavasti pysyy matkassa mukana! :)
 
Oho! Onnea Hilpertti ja T-K! Meillä on ollu tähän asti fiilis, että pitäiskös... Täällä sitä plussaillaan jo, eli ittellä into vaan lisääntyy! Vielä kun miehen siskolle on tulossa toinen... Noh, nyt vaan jäitä hattuun. On tässä sentään tämä yksi pieni, jolle voi ja pitääkin tällä hetkellä antaa 100%. Katotaan mitä tulevaisuus tuo...
 
Onnea Hilpertti ja T-K :)

Ikinä en kerkee tälle puolelle kirjotella ni on jääny kommentointi vähiin. Oon kyllä lukenu kaikki jutut jo pitkän aikaa. Täällä vähän ristiriitaset tunteet, alkuvuodesta asti pojan syntymän jälkeen toivottu toista pienellä ikäerolla. Poika on vaan ollu kovin vaativa, ei nuku kunnolla, ei syö kunnolla, koko ajan pitäisi viihdyttää ja nyt vielä oma tahto löytynyt. Välillä mietin että tätäkö haluan uudestaan... saako näin ees ajatella. Alakuloisuus alkoi synnytyksen jälkeen ja jatkuu edelleen. Sit taas mietin että ei seuraava lapsi, jos sellainen tulee, voi ainakaan hankalampi olla. Nyt imetyskin lisääntynyt ja öisin tissitellään koko ajan, hyvin alkanut yöimetyksen lopettaminen otti takapakkia kun ollaan pojan kanssa oltu kipeitä, on nukkunut tissillä yöt. Ei taida tätä vauhtia kierto käynnistyä ihan heti.
 
Onnea plussasta myös T-K:lle!
Muistan itse omasta raskaudesta myös sen, että se tuntui hyvinkin epätodelliselta aina siihen asti, että näki pikkuisen ensimmäisen kerran ultrassa. Vaikka siis oli ihan hirveät raskauspahoinvoinnit ja selvät oireet, niin silti sitä ei meinannut millään muka uskoa todeksi:grin
 
Hilpertin raskaushan taitaa olla sitten jo kovassa vauhdissa, jos menkatkin on ollut viimeksi heinäkuun lopulla? Ja tokasta kierrosta raskauduit :) tämä luo toivoa myös täällä "vaihdevuosien" kanssa kituuttaville :D
 
Niin no. Mee ja tiiä. Miulla kun ei oo ollu kun ne yhet eli joo periaatteessa toisesta kierrosta raskauduin. Neuvolatäti epäili et oisin mahdollisesti 10 + viikolla nyt. Mutta ite luulen et max 6+ viikolla ollaan. Vaikea sanoa :D ehkä ultra kertoo sitten enemmän myöhemmin.

Tsemppiä mahottomasti kaikille! <3 kyllä jokaisen aika vielä tulee :)
 
Onnittelut plussanneille <3

Mä oon ihan p*skana. Revittiin viisaudenhammas tänään, ja pakkohan mun on siihen buranaa syödä, eli tuskin kiinnittyy tälläkään kertaa(luin täältä jostain et burana estää kiinnittymisen) :( Ensin ajattelin pärjääväni pelkällä banadolilla, mut pelkoa siitä. 1,5 h kun porataan, kiskotaan, pilkotaan, kangetetaan ja väännetään niin ei ihan pelkällä banadolilla toivuta. Mutta onhan tässä "vielä" pari kiertoa aikaa, sitten on pakko alkaa hakemaan hoito- ja työpaikkoja. Saisi edes jotain muuta mietittävää..

Ps. Olen syönyt kierron alusta gelee royalia ja juonut greippimehua. Jonkin verran vahvisti ovista mm. kovemmat vatsakivut ja enemmän limaa. Ja samalla myös aikaisti parilla päivällä, mikä on ennenkuulumatonta minulla ;o
 
Ikävää, että suurella osalla nuiden viisureiden repiminen on nuin kipiää hommaa :( Itellä revittiin vuosi sitten yksi murentunut hammas (narskuttelen öisin hampaita niin ilmeisesti sen syystä murentunut..) ja yksi viisaudenhammas. Sen murtuneen hampaan repimisessä meni melkein tunti, kun siitä ei saanut kunnella otetta jne. mutta viisurin irrottamiseen meni varmaan 5min. Kivuton oli koko operaatio, meinasin nukahtaa. Olin sitten valmistautunut hirveisiin kipuihin kun puudutus lakkaa, mutta ei olisi edes uskonut, että sieltä oli jotain revitty pois! Ei ollut yhtään kipeä.
Jospa siellä Jahuna kivut hellittää nopsaa! ja tuskin parilla buranalla siihen kiinnittymiseen hirveitä vaikutuksia on.:)
 
Takaisin
Top