Toinen haaveissa <3

mulla oli nyt viikon maha kipeä ja aivan kuin menkat alkaisi mutta ei kuulunut. tänään vihdoin alkoi, kamalien kipujen kanssa! oli viikon pidempi kierto kuin mitä oletin eli ovis meni ohi mun laskuista ja ei satuttu just siinä lähipäivinä mitään tekemään. nyt ostin ovistikkuja ja kokeillaan olisko nyt sitten yhtä pitkä kierto vai se normaalimpi 29pv mitä ollut tässä kesän ajan :) toivottavasti nuo ovistestit helpottaa selvittämään ajankohtaa. en oo koskaan ennen käyttänyt, kun meidän esikoinen tuli niin nopeasti ensimmäisestä yrityskerrasta. jospa nyt toinen tulis sitten toisesta, toivossa on hyvä elää ;)
 
Eilen illalla hätähousuna testasin negan, tänään ei oo menkkoja viel näkynyt (alkaa yleensä heti aamusta). Aikasemmin kun on plussat tullut niin se on ollut 4 päivää siitä kun menkkojen piti alkaa ja silti halee plussa eli mä taidan kuulua siihen ryhmään jolla hcg nousee hitaasti, eli en heitä viel kirvestä kaivoon :) vaikkei raskaus olis alkanutkaan tästä kierrosta niin positiivista et lutevaihe on ollut 14 päivää, ennen 13 ja tosiaan muitakin hyviä juttuja on, veikkaan että gelee royalilla ollut tekoa tuon luten kanssa :) jos kuitenkin huomenna plussa pärähtää niin joudun kertomaan asiasta mun parhaalle ystävälle kun ollaan lähdössä bailu reissulle, se saattaisi muuten ihmetellä et miksi limulinja :)

Tsemppiä kaikille! Taitaa olla pari muutakin odottelemassa plussaa ihan näinä päivinä? Ja Millierille onnea plussasta!
 
Ninjaana toivottavasti se plussa sieltä tulee! :)

Lilyee jospa ovis löytyis ens kierrosta :)

Nyt on ainakin ovis tapahtunu kun lämmöt on hyvin koholla :) ens perjantaina sit varmaan alan hätähousuna jo testata..
 
Täällä kanssa nyt odotellaan, että seuraava kierto käynnistyisi. Oli jälkitarkastuksessa kaikki ok niin saadaan taas yrittää pikkusisaruksen tekoa. Harmillisesti vaan tämä kierto meni hukkaan kun lääkäri oli vasta oletetun oviksen jälkeen. :/ Nyt menossa kp 23/30
 
Ei näy menkkoja vielä eli peukut pystyyn! Tein päivällä ovis testin lyhyellä pidätyksellä, tuli samanlaiset viivat kuin about puolessa välissä kiertoa (lähellä ovista) eli aika paljon haaleempi kuin toi toinen viiva, mut jäin vain miettimään et kuuluuko esim kp 1 tulla mitään viivaa? Et onko ovis testeissä aina joku toinen viiva mutta vahvuus vaihtelee? Tuli vaan heti mieleen et onkohan vaan ihan susi testejä kun tuntu et kp 14-16 ei ovis plussaa näyttänyt mut clearbluella siis löysin.
 
Ninjaana, ovistestissä voi olla haalee viiva koko kierron. Ja lh on yleensä koholla ovulaation ja menkkojen aikaan (+tietty myös raskauden alussa).. Eli ei voi tosta testistä vielä päätellä oikein mitään :/ r-testiä vaan kehiin :)
 
Joo en mä teekkään, ihan vaan jäin miettimään et jos testais joka päivä kp1 eteenpäin et tulisiko viivoja :) on tää vaan hanukasta kun aina menee vessaan pelonsekaisin tuntein!
 
Jaahas, nega testattu. Mietin vaan et oonkohan sitten laskenut dpo:t persiilleen... Eli su 9.8 hymyili digi ja ma enää ei eli eikös silloin su ollut dpo 0? Toinen mitä mietin et voiko se digi antaa virheellisen hymynaaman? Kolme: onko Sofi testit kuin luotettavia? Neljänneks mietin voiko olla et hcg ei vaan näy vieläkään? Voi jeeeeeesus! :(
 
Jos Ninjaana su 2.8 sait ovisplussan ni eiks seuraava päivä, eli maanantai, oo sillon dpo 0, eli sen mukaan nyt ois dpo 14. Hyvinkin mahollista että ei oo noussu tarpeeks hcg. Nyt en muista ootko maininnu miten aikasin teit testin esikoisesta?
 
Ninjaana 1) ovisplussa on dpo-1 niinkuin icequeen sanokin
2) digi mittaa vaan hormoneita ja ei se voi taata et ovis tapahtuu.. Kuten ei mikään muukaan o-testi
3) sofin o-testit on ihan ok, mut r-testeissä taitaa olla vähän toivomisen varaa.. (Eiks ne oo just niitä one step)
4) sain esikosta haamun vasta dpo16 ja jotkut on saanut vielä myöhemmin.. Suurinosa on plussannu kun kkt on viikon myöhässä (dpo21+-2)
:)
 
Näkeekö kukaan muu mitään?? Luonnossa näky paremmin, puhelimessakin ihan ok mut kun siirsin koneelle niin juma ei tunnu näkyvän! :(
 

Liitteet

  • FullSizeRender (2).jpg
    FullSizeRender (2).jpg
    17 KB · Katsottu: 151
Ninjaana kyllä minäkin näen! Ja puhelimella minäkin sitä katselen. Toivottavasti vahvistuu!
 
Ninjaana kyllä siinä jotakin näkyy! Jaiks :D Jospa se vahvistuisi!

Mulla oli eilen taas menkkojen alkua enteileviä tuntemuksia, mutta ei ole tapahtunut mitään. Kauhea makeanhimo ja ärsytyskynnys erittäin matala, kiukuttaa pikkujututki. Viime viikon päänsäryt ja mahatuntemukset ja turvottelut tulkitsin/ennustin siis ekaksi ovikseksi raskauden jälkeen vuodon puuttuessa. CB:llä testasin silloin negan. Voin toki olla aivan hakoteillä tuon arvatun oviksen suhteen, kun eilen taas mahaa nippaili ja tää ärtyneisyys mulla kyllä menkkaoireisiin sopis :D jos nyt hormoonitoiminta kuitenkin heräilisi, jostain nuo jomottelut luulisi kertovan.
 
Eli varmistan vielä et ymmärsin oikein: kun digi hymy tulee ekan kerran se on -2, seuraava hymy (seuraava aamu) -1 ja kun ei näytä enää mitään (seuraava päivä) niin 0?
 
Ensimmäinen o-plussa, eli digissä eka pysyvä hymy, on dpo-1 :) sen jälkeen ei periaatteessa tartteis ees testata.. Joillakin lh taso laskee heti, joillakin pysyy hetken koholla ja jopa ovikseen asti..
 
Muokattu viimeksi:
Mutta siis kun Eiks digi näytä kaks päivää hymynaamaa? Et jos testailee esim ekana hymynaama päivänä? Mullaki kävi niin et testasin "vahingossa" sunnuntaina ja oliki hymy mut ma aamuna ei enää ollut eli ovis on tapahtunut....?
 
Takaisin
Top