Toinen haaveissa <3

joo, menkkoja ennen näytti negaa kun tiputteli, sit alkoi kunnon vuoto pariksi päivää niin ajattelin että siinä se sitten oli enkä viikkoon testannut. nyt eilen tosiaan kokeilin ovista ja ihmetytti se niin selkeä viiva ja sit tein 2 raskaustestiä ja tuolta näytti <3 nyt vaan pelottaa tuo vuoto..
 
normaalisti ei siis tiputtele ensin 3 päivää, eikä oo ollut noin kovat kivutkaan kyllä kun mitä oli lauantaina. sitten sunnuntaina ja maanantaina tuli taas vähän vähemmän.. oli kyllä oudot mutta ajattelin että menkat ne silti oli..
 
Noin vahva viiva kuitenkin! Eihän se vuoto välttämättä pahaa meinaa, mut toivottavasti pääset pian näkemään että siellä on kaikki hyvin! <3
 
joo mä ainakin nyt sit tosiaan uskon siihen ettei menkat vielä meinaa sitä että ei ole raskaana jos muita oireita on :) paljon tsemppiä kaikille! <3
 
Moi vaan tänne! En muista olenko tälle puolelle kirjoitellut vai vaan tuonne Raskaaksi 2015, mutta lueskellut olen kyllä.

Lilyeelle onnea hurjasti! :) tosi jännä että oli menkat, kyllähän näitä kuulemma on aina välillä ja toisilla ilmeisesti jatkuu pitkäänkin.

Camomillanen, mulla on tänään kp 29. Jos menkat alkaa tänään, niin on pisin kierto mikä mulla on koskaan ollu. Mutta mulla on kyllä ihan sellanen olo että ei ne ala. :) vaikka eipä mun olot ole aina ennenkään oikeassa olleet. Mutta mä en uskalla testata vielä! Mulla on yks liuskatesti ja yks digi odottamassa, enkä haluais enää negoja testailla. Eli päätin että testaan sunnuntaina, kun on pari päivää menkat myöhässä. Jos siis ovat edelleen myöhässä. Jännittää koko ajan ihan hirveästi että kohta lorahtaa! :/
 
Mimulus, ihailen sun kärsivällisyyttä! Ite oon testannut joka päivä tällä viikolla ja pelännyt myöskin tuota lorahtamista koko ajan :D

Toivottavasti meillä pysyy housut kuivina ja plussat vilkkuu viikonloppuna!!
 
Onnea kaikkille plussanneille!
Huomasin eilen suihkussa että mun rinnan alle on alkanut taas ilmestyä maksaläiskä joka mulle tuli ekassa raskaudessa. Se hävis jo tässä välissä, mut nyt on pienempi ja haaleampi jälki ilmestynyt. Tää on ihan peestää kun ri yhtään tiiä milloin vois tehä testin kun niitä menkkoja ei vieläkään kuulu. Viimeks tein negan 13.8 kun oli nippailuja ja turvotusta mahassa. Täytyy varmaan malttaa vielä mieleni ja odotella mahdollisia muita merkkejä.
 
Jännää torakka! Ei vuotoa täälläkään edelleenkään, ja ensi viikon puolen välin jälkeen aion kyllä testata uudelleen, jos ei näy. Jomoja on ollut viime ja tällä viikolla.

Onnea plussista! :)
 
Aattelin heittää kaikki testit pussiin ja pyydän miestä piilottamaan. Jos vaikka siirtyä enemmän tjot linjalle, ottais apinan selästä ja suunnittelis elämää "yksi lapsisena" vaikka bonusmukeloitahan mulla on myös.
 
Niin meilläkin Ninjaana mennään, että toinen tulee kun on tullakseen. Kyllä sitä silti kaipaa. Meillähä myös se tilanne, että joka toinen viikko ollaan yksi lapsinen ja joka toinen viikko kolmelapsinen perhe. Miehellä on edellisesti liitosta kaksi kouluikäistä tytärtä. Aina välillä tulee ajatus, että onko ihan viisasta vielä kasvattaa perheen kokoa, mutta jos vielä yksi... :)
 
Meil on se tilanne, että välit miehen exään on tosi riitaisat ja vaikka yhdessä on oltu 3,5 vuotta niin me ei olla perheydytty missään määrin näiden bonusten kanssa ja tää on vuodesta toiseen ihan hirveetä taisteluu, ollaan aika loppu miehen kaa ja nää jutut vaikuttaa meidän avioliittoon, ollaan mietittykin että jos ei tilanne helpota niin meidän liitto ja perhe ei voi olla hinta tälle kaikelle. Oon miettinytkin että onko tällainen jatkuva stressi tila syy lapsettomuuteen...
 
No onpas tosi kurja tilanne teillä Ninjaana! Kyllähän stressi voi vaikeuttaa raskaaksi tulemista. Meillä on onneksi nykyään ihan hyvät välit miehen exään ja tytöt pitävät minua toisena äitinään. Olivat niin pieniä silloin kun minä tulin kuvioihin. Nuorempi ei edes muista aikaa ennen minua. :D Tiedän, että kaikilla ei valitettavasti suju ihan yhtä hyvin. Olen lähipiirissänikin sitä joutunut todistamaan. :(
 
Kyllä sitä voi ihminen olla kärsimätön! Illalla jomottelut äityi kunnolla, ihan samanlaiset kivut kuin kuukautisten aikana ennen ensimmäistä raskautta, eli ei edes mitään menkkoja enteileviä tuntemuksia vaan kohtu tuntu kramppaavan ja varsinkin vasemmalla munasarjojen kohdalla kärvensi sekä selän puolella että mahassa. Eikä vuotoa! Tai no aika reilua v-vuotoa kyllä mutta ei mitään kuukautisiksi luokiteltavaa lähimainkaan. Aamusta tänään sama. En kuvitellut että KOSKAAN odottaisi kuukautisia alkavaksi näin, mutta mun puolesta saisi tulla jo että saisi selkeyden tähän asiaan ja kierto selkenisi niin tietäisi milloin olisi otollisinta yrittää. Kai sellainenkin pieni mahdollisuus on, että siellä jotain muuta tapahtuu parhaillaan, mutta en kyllä vielä viitsi testailla. Reilu viikko sitten oli nega. Olisihan se jännittävää liittyä plussanneiden joukkoon mutta nyt pitää pitää pää kylmänä eikä mennä asioiden edelle :rolleyes::grin
 
Mä liityn tänne myös. Mulla on vuoden ikäinen poika ja nyt toiveissa olisi toinen lapsi. Ovis bongattu 12.8 ja 13.8. Eilen luulin menkkojen alkavan kun tuli paperiin vähän ruskeaa vuotoa ja aamulla tuli myös. Nyt ei ole enään mitään tullut. Raskaustesitiä en ole vielä viittinyt tehdä, odottelen alkaako menkat. Huuhtikuussa alkoi menkat imetyksen lopettaessa. Siitä asti kierto heitellyt 28-41 välillä.
 
tännehän on tullut paljon juttua sitten viime kirjottelun:) tervetuloa vaan kaikille minunkin puolesta :) niin ja onnittelut jo uudelleen plussanneille:smiley-bounce005 täällä yritystä ollut nyt noin vuosi ja muutama kuukausi päälle, viime kierrossa geleet aloitin ja jonkinlainen "hipaisu" kai kävi mutta 5 päivän menkathan ne lopulta taas tuli :sorry: nyt menossa kp6/28-32
 
Takaisin
Top