Toinen haaveissa <3

Se taitaa riippuu ihan ihmisestä et miten nopeesti se huippu menee.. Joillakin kestää puol päivää, joillakin kolme..
Kun et tiedä hymyilikö lauantaina, ni voi olettaa su dpo -1 eli lauantai on dpo-2. Mut jos oisit lauantaina testannu sen hymynaaman ni sit lauantai ois dpo -1 :) mut eihän tuolla yhdellä päivällä suuntaan tai toiseen oo juurikaan merkitystä :)
 
Laitan vielä tännekin kun oon ihan täpinöissä :D
 

Liitteet

  • 1439973001690.jpg
    1439973001690.jpg
    49.1 KB · Katsottu: 158
milloinhan kannsttais alkaa testaan tuota ovista kun mulla tiputteli melkein viikon ennen varsinaisia menkkoja ja maha oli kipeä.. mutta alkoiko ne nyt sitten ekana tiputteluna vai kunnon vuodosta vasta viime lauantaina? :/
 
muuten toki voisi touhuilla vaikka kolme viikkoa putkeen varmaan päälle, mutta kun miehellä on jalka paketissa seuraavat 6 viikkoa niin tää lapsenteko on hieman extremeä niin oviksen tieto vois vähän helpottaa edes :D
 
Missä vaiheessa kannattais lapselle kertoa pikkusisaruksen tulosta? Mä oon niin lörppö ja innostuva et olis tosi vaikea odottaa kuukautta saati kahta että ois varmempi tieto! :D Mulla siis 5v poika joka innoissaan odottaa meille jo vauvaa <3
En ole siis vielä (tiedettävästi) raskaana mutta tekee jo mieli hakea varastosta esikoisen vauvavaatteet hiplattavaksi ja pestäväksi :D
 
eli mä taidan laskea lauantaista joten nyt vasta menossa kp5, eli ei kiirus ainakaan vielä :P meidän poika täytti nyt 5.8. vuoden, eli vauvakuume on heti kova kun ensimmäinen muuttui vauvasta taaperoksi :)
 
mun mielestä esikoiselle voi kertoa sitten kun siltä tuntuu :) ei siis ole oikeaa tai väärää tapaa, toki nuorempi lapsi saattaa helposti kertoa asian kyllä kaikille vastaantuleville.
 
Niin ei sitä oikeaa aikaa olekaan. Tuo on kyllä totta että varmasti lepertelis kaikille mutta toisaalta luulen että osais jo pitää salaisuuden kun vähän puhuttaisi asiasta. Enkä mä toisaalta oo kauheen pidättyväistä sorttia että kertoisin varmaan itsekin heti kun alkaisi näkyä.
Noh, tätä ehtii ehkä miettiä vielä :D
 
Mie luulen että ite kertoisin lapselle vauvan tulosta np ultran jälkeen, eli n. 12 viikon kohalla. Siinä kohtaa esikoisestakii kerrottiin kaikille. Se on sellanen viikko määrä jota ite pidän rajana, keskenmeno riski pienee ja on nähny ultrassa että kaikki kunnossa. Lapset on nii kovia puhumaan et ehkä parempi olla kertomatta ennen kun saa uutiset kertoo eteenpäin :D Ja jos hirmu aikasin kertoo lapselle tulevasta sisaruksesta, ni jos jotain kävis aikasilla viikoilla, se ois aika ikävä selittää lapselle että ei tulekkaa vauvaa :/
 
Mitä itse olen huomannut niin kun esikoisestani kerroimme hänen isosiskoilleen (mieheni tyttäret edellisestä liitosta) silloin noin 12 viikolla eli sen ekan ultran jälkeen, oli aika silti pitkä. Lähes jpka päivä ensin odotettiin mahan kasvua ja sitten liikkeitä ja jo hyvin kärsimättömänä vauvaa. Nuorempi tytöistä oli silloin seitsemän. Lapsilla aika on niin eri kuin meillä aikuisilla. :)
 
Nonnii... Eilen alko menkat eli uuteen nousuun! Tais olla vikainen tai vanha testi. Mutta eipä siinä, paljon positiivista kuitenkin tässä kierrossa vaikka vähän jo epäilen että lieneekö ovulaatiota tapahtunut ollenkaan. Tsempit muille!
 
kokeilin äsken että kuinka haalean viivan saan ovistestiin ja ylläriksi siihen pamahti heti yhtä tumma viiva kuin kontrolliviiva :o mulla on kp6, ei kai ovis vielä ole? vai kuuluuko sen olla jotenkin vielä paljon tummempi kuin se kontrolliviiva? en oo koskaan ennen tikuttanut oviksia :/
 
tein raskaustestin perään kun jäi hämäämään ja selkeä viiva! nyt vähän pelottaa kun oli ne menkat kuitenkin, että onko kaikki ok... :/ oon ihan sekaisin! ja niiiin onnellinen <3 jotenkin silti varauksella pitää olla kun pelottaa niin.
 
Takaisin
Top