Ninjaana, pahoittelut tädistä.. Ootko meinannut kokeilla esim gelee royalea tai muita kotikonsteja? (Mitäs näit on, maca, vehnis jne?) Voikohan olla vaikustusta lasten saantiin jos sektio takana en oo tuota ees miettiny.. Esikko tuli myös sektiolla..
Päivitän vähän tännekkin. Ilmeisesti ovis oli nyt 11-15 päivä. En nyt oikein osaa sanoa tuntemuksista kun näköjään ovis ei tunnu samalta raskauden jälkeen. 11 päivä vasemmalla kova vihlasu, 14 päivä oikealla samanlainen vihlasu, 15 päivä menkkajomotusta ja siitä asti ollu nippailuja ja eilen ja tänään taas menkkajomoja. Ekan o-testin tein vasta 14 päivä ja se oli vahva plussa. Jotain kyllä tuntus tapahtuvan. Elän nyt viimesimmän päivän mukaan eli nyt dpo 4. Alan varmaan ens viikon lopulla kaivamaan r-testejä kaapista.
En siis tiedä onko sektiolla vaikutusta, oon vaan ite miettinyt... mites noi gelee royale toimii? Nyt tosiaan hain eilen verigreippejä ja verigreippimehuu kun meidän kämäsessä lähikaupassa ei ollut greippiä kummassakaan muodossa... nää menkat onkin pitkästä aikaan oikeen megat , ollu tosi tuhrut koko puol vuotta, että onkohan siihenkin joku hyvä syy? Kaikkee sitä miettiikin...
Ninjaana, tässä ketjussa oli gelee royalesta puhetta: http://forum.vau.fi/index.php?threads/1581620/
Kuningatarhyytelö / royal jelly / gelee royale . Oisko niin et suurempi vuoto -> limakalvo ollu paksumpi (parempi?)..
Täälläkin kp1 pääsi yllättämään. Ihan samanlaiselta vaikuttaa runsaus ja kivut kuin ennen raskautta. Nyt sitten vaan kunnolla yrittämään
Pahoittelut Ninjaaana ei auta ku ryhtyä uuteen yritykseen!
Mä kävin gynellä tänää. Paikat hyvässä kunnossa ja ovis käsillä ku oli sen verta kypsä tavara siel irtoomista odottelemassa :D jee. Tein kotona sit viel ovistestin ja plussahan se heti oli!
Harmi vaa et seksiä oli la ja su tänää ei pysty.
Jos tästä kierrosta ei nappaa ni sain Terolutit sit tasoittamaan kiertoa :)
Meil jätetty ehkäisy pois muistaakseni 9/14. Mut ei olla yrittämällä yritetty kertaakaan :D
Kävin yksityisellä gynellä. Ei tarvinnu mitää edes pyytää ku se suoraan ehotti ite. Kalliiksihan se käynti tuli mut eipä oo alapäässä vikaa :D
Mies ei halua ovisjutuista tietää ja molempien vuorotyö + menot sattuu yleensä just oviksen ympärille :P
Mut terolut oli lyhentämään ja säännöllistämään mun kierto :) kierrot vaihdellu 29-65 päivään. Nyt ollu pari kiertoa n. 35pv mut se saatais teroilla kuulemma 28pv :)
Tere Tere! Näin viime yönä et sain positiivisen raskaustestin, voi sitä onnen määrää :) huomenna alan ensimmäisen kerran tikuttaa ovista niillä viivatikuilla, tähän asti oon käyttänyt vaan cb:n digii. Ja vitsi mikä tuuri kävi kirpparilla! Joku myi cb:n 4 ovistestii ja yks raskaustesti 4€ ! Sori napailu, oli pakko päästä jollekin kertomaan :)
Täällä yksi Meillä poika joka täyttää nyt keskiviikkona 1v ja tällä hetkellä menossa ensimmäinen yrityskuukausi seuraavalle pikkuiselle. Yleensä tunnen oviksen selkeästi mutta viime viikolla oli hassu tunne useampana päivänä joten en oo yhtään varma mille päivälle osui. Toive olisi että silti olisi tärpännyt. Nyt mulla siis kp21/28-30 menossa.
Hei, Lilyee. Muistankos sut tuolta elokuiset 2014 ryhmästä? :)
Täällä menossa siis kp40 eikä menkkoja kuulu. Dpo taitaa nyt olla jotain 24(oon mennyt jo laskuissa sekaisin). Oviksen tikutin siis 10.7. Testit näyttäneet negaa/haamujen esiastetta eikä vahvene. Uutta testiä kehiin joskus loppuviikosta..
Ootko kyfi huomannut mitään "oireita" vehniksestä ja geleestä? Mulla ainakin greippi auttanut limoihin/valkovuotoon. Kierto näyttäis jäävän 28 päivään, sekin kun on vaihdellut niin useasti. Ovis päästä yllättämään ihan puskista, onneks satuin kokeilee just digiä sinä päivänä. Tilasin kotitesti.netistä Sofia ovulaatiotestejä mut en löytänyt huippuu, varmaan testailin vääriin aikoihin.
Mulla on nyt mahaa jomottanut pari päivää ja eilen vihlaisi kovaa. Sellainen tunne kun menkat alkaisi, mutta vasta ens viikolla niiden tulla pitäisi :/
Heips! Päivitellääs tännekin tilannetta! Eli me ruvettiin tjottailemaan 12/14 ja sitten tuossa pari kiertoa meni tietoisesti taukoillen. Tosin makkaripuuhat on meillä muutenkin ollu niin harvassa että olis kyllä ollu aika ihme jos olis tärppi tässä reilu puolen vuoden aikana käynyt. No mutta nyt sitten on viimein koittanut ensimmäinen varsinainen yk! Menossa vasta kp 5/30, mutta on tää jännää. Tässä suunnittelen että voisin macaa ostaa ja yrittää saada miehenkin sitä ottamaan, jos vaikka lisäis tota aktiivisuutta makkarin puolella.
Huomaan kyllä et on samanlaisia fiiliksiä ku sillon ku alettiin esikoista yrittämään, välillä tulee niin varma olo et kyllä sen lapsen aika on nyt, ihanaa, kunpa tärppäis pian jne ja sit taas vaihtuu ajatuksiin apua, miten selvitään nyt kahden kanssa! Olis toisaalta kiva olla töissä eikä taas jäädä äippälomalle, miten meidän rahat riittää paniikki! :D
mä kanssa kamppailen tuon työasian kanssa, että jos nyt nopeasti tärppääkin, niin menenkö välillä töihin vai jatkanko suoraan kotona. nyt siis ainakin loppuvuoden sopinut olevani hoitovapaalla :)