Toinen haaveissa <3

Eilen (dpo 8-9) testasin kahdella One step liuskalla eri aikoina haamut!! :rolleyes: Ovat kuulemma epäluotettavia testejä. Ajattelin testata huomenna uudestaan :happy: Saapa nähdä..
 
One stepeillä miekiin oon saanu ihmeellisiä viivoja.. :rolleyes:

Laiskuuttani kopioin tänne saman mitä laitoin raskaaksi 2015 -ketjuun: :p
Minä oon taas testannu negaa. Plaah. Nytkun oon seuraillu oireita, ni ovisoireet on tullu n 2 viikon välein. Eli ovulaatio yrittää kyl tapahtuu, mut ei vissiin onnistu :rolleyes:
Viime viikolla oli kyl enemmi alavatsakipuja ku aiemmi ovulaatio-oireitten aikaa, joten oiskohan ehkä ollu ovulaatio.. Ärsyttää tää arpominen. Nii ja en oo tehny ovulaatiotestei ku oisin jo ehtiny viitisenkymnentä käyttää :rolleyes::D
 
^ muutaman raskaustestin oonki sit käyttäny, tilasin iison kasan ku halvalla sai. En ees kehtaa myöntää monta oon ehtiny jo tehä :p:eek::D
 
Oon todella turhautunut... ennen kun alettiin yrittämään niin en edes tiennyt kuinka samankaltaisia on kuukautis ja raskausoireet. Nyt sitten kun tuleva testi päivä lähenee niin sitä tarkkailee jokaista tuntemusta suurennuslasilla. Tekis mieli hakee tukkupakkaus testejä ja testailla joka aamu... muutama uus oire on ollut tosiaan tuo eilinen värinä ja illalla koiran kanssa huomasin et syke normaalia korkeammalla kävellessä, normit siis 100-110, eilen 122. Jos tämä kierto päättyy tätini niin en usko enää mihinkään! Tänäänkin ollut koko päivän ns "pallea huonovointisuus"...
 
Ninjaana, toivottavasti täti ei tuu.. Mut hirmu helppo on oireita huomata/keksiä kun toivoo kovasti. Samat hormonit osittain jyllää sekä ennen kuukautisia kuin raskaanakin (keltarauhashormoni ja estrogeeni ainaki), ni onhan ne oireet samanlaisia..

Niin.. Minä ostan paljon halpistestejä, joita voi sit tarvittaes tehä vaik joka päivä :rolleyes::D
 
Mun haave toisesta lapsesta nytkähti tänään vähän eteenpäin kun miehen kanssa päätettiin että vuodenvaihteessa ruvetaan yrittämään toista :rolleyes:
 
kirjotellaampas välillä tännekin, eli nyt menossa kp7/28-30,km:n jälkeen ekat menkat kärsitty mitkä kestikin sen normi 6pv:rolleyes: nyt olis vuosi menny siitä kun toiselle annettiin lupa tulla esikoisen syntymän jälkeen. tähän kiertoon otin greippimehun lisäksi nyt käyttöön vehniksen ja vaikkei nyt sit plussaa tulis ni ompahan siitä muita hyötyjä:)
 
Moikka kaikille :) Täällä sivusta seurailee toisesta lapsesta haaveileva mamma... Poika on vasta 5,5kk mutta toinen on ollut toiveissa jo heti tämän ykkösen syntymän jälkeen. Mies (!) sai puhuttua minut uskomaan että mahollisimman pieni ikäero lapsille on hyvä :D Ite oon aikaisemmin ajatellu et ehkä parin vuoden ikäero tai vähän päälle sen, mut nyt kovasti toivoisin pienellä ikäerolla toista lasta :)

Meillä on vaan sellanen tilanne että toista saattaa joutua odottamaan koska imetän ja kuukautisia ei ole vielä kuulunut synnytyksen jälkeen. Kumma juttu kun aina on toivonut elämää ilman kuukautisia, mutta nyt ensimmäistä kertaa elämässäni toivon että ne alkaisivat :D Eli toistaiseksi ei yritetä koska raskautumiseen ei vielä mahdollisuutta ole, mutta haaveilen. Toivottavasti kierto tässä jossain vaiheessa käynnistyisi imetyksestä huolimatta, enkä olisi niitä kenellä menee vielä pitkään imetyksen lopettamisen jälkeenkin ennen kuin hormonitoiminta käynnistyy. Imetystä en halua lopettaa raskautumismahdollisuuksia parantaakseni, oma maito on kuitenkin sitä parasta ravintoa lapselleni. Vuoden ikäiseksi haluaisin imettää poikaa, toivotaan että tuo toistaiseksi vielä erittäin ahkerasti yötäpäivää tissittelevä poika ei oo liian tehokas ehkäisykeino :D

Ensimmäinen lapsi sai alkunsa toisesta kierrosta yhdistelmäpillereiden lopettamisen jälkeen, yrittämisestä ei siis kokemusta ole. Ekasta tein raskaustestinkin varmaan vasta joskus vk7 :D En vaan osannut odottaa että heti tärppäisi eikä kierron pituudestakaan ole mitään hajua kun olin pillereitä syönyt niin pitkään. Täysin tietämätön siis kaikista ovulaatiojutuista sun muista asiaan liittyvistä mutta näitä teidän juttuja lukiessa oppii uutta :)

Täällä sama tilanne! Kirjoitinkin paremmin tuonne toiseen ketjuun tilanteestamme :)
 
Mie alan koko ajan olemaan varmempi siitä että imetys toimii vielä pitkään ehkäsynä :( Ei oo mitää merkkiä siitä että kierto yrittäis käynnistyy. Eihän tuolla pojalla oo ikää kun vasta 6kk, mut miun mielestä se on JO 6kk. Pienellä ikäerolla haluttais lapset, miellellään vielä pari lasta mut taitaa tää miun kroppa olla eri mieltä... Imetystä en haluis vähentää. Poika tissittelee nykysin päivällä melko vähän kun yritetään kiinteitä lisätä. Mut ne yöt... vähintään 5 kertaa yössä on jätkä tissillä :o Varmasti yöimetykset vaikuttaa paljon et hormonitoiminta ei normalisoidu ja kierto ei lähe käyntiin :/ Jollai tartteis saaha poika nukkumaan pitempiä pätkiä, jos siitä ois vaikka apua kierron käynnistymiseen jos yöimetykset jäis pois.
 
Sama tunne täälläkin! Meillä myös haaveena saada kaksi lasta vielä <3 aiomme rauhoittaa yöt ja pitää unikoulu tässä hetken kuluttua kun löydämme sopivan ajankohdan :) täällä öisin herätään aivan 2 h välein :/ kiinteitäkin menee jo hyvät määrät ja puuroa varsinkin. Katsotaan jos sitten tapahtuisi muutoksia hormonitoiminnassa :)
 
Kiinteiden alotus vähens tissittelyä ja nyt on ollu jo jonkun aikaa oloja et jotain tapahtus. Toivon kyl et viimeestään siin 6kk ja unikoulun jälkee alkas jotain tapahtuu. Täällä myös ainakin toinen ja ehkä vielä kolmas haaveissa, pienillä ikäeroilla mielellää :)
 
täällä ollaan menossa kp19/28-30 ja ovis taitaa olla käsillä :) yk:sta en edes tiedä mones menossa mutta toinen tai eka km:n jälkeen. vehnistä nyt tässä kierrossa käyttänyt ja muista vaikutuksista en tiedä mutta finnejä on ainakin koko kroppa täys :shifty:
 
Kirjoitellaanpa tännekin puolelle välillä :)

Eli täällä yk 2 ja kp 15/? menossa. Viime kierrossa sain haamujen haamun ja siitä parin päivän päästä alkoi runsas vuoto kovine kipuineen.. Ovistestin tein eilen ja se oli mahdollisesti plussa, täytyy tehdä vielä tänään uusi testi. Pupuilua oli keskiviikkona ja toivon, että se kerta ois tärpännyt..
 
Mä kirjoittelen kanssa myös tänne, enemmän tuolla raskaaksi2015.

Meillä vasta yk1, esikoinen täytti just viisi vuotta ja häät juhlittu, kierukka poistettu.. Nyt ois aika :)

Poitsukin ihan innoissaan odottelee että millon meijän vauva syntyy ;D Nyt kun hän on jo niin iso niin ois hyvä apuri vauvanhoidossa ja olis kiva olla kotona kun hän alottaa ens vuonna eskarin. Onko muilla n. samanikäisiä lapsia entuudestaan?
Lukasin ainakin että parilla on ihan pienet vauvat :) Hienoa jos meinaa että jaksaa kaksi pientä hoitaa, itse en olisi sitä jaksanut. Peukkuja teille imetyksestä huolimatta ja tosi kiva että miehetkin on niin mukana vauvakuumeessa! <3

Kp20 kai tänään, sunnuntaina dpo11, jolloin ajattelin koettaa onneani r-testin suhteen!

Kyfi86lla kanssa kohta jännät paikat! Toivottavasti nappaa!
 
Mä pistin tässä kierrossa tikut ja womanlogin jäähylle, mutta oletan että viime viikolla oli ovis jos kierto sen 31 päivää mitä kaksi edellistä kiertoa ollut, tosin nyt kun en tiennyt tarkkaa ovispäivää niin en tuntenut kipujakaan, ehkäpä psykologista siis... ens viikolla reissu ma-to ja ti pitäis menojen alkaa ja jos ei niin testaillaan. .. Tajusin justiinsa et puoli vuotta mennyt kun jätin pillerit pois, mut yritys Alko joskus maaliskuussa, eli nyt siis yk 4 nyt. Toisen lapsen saaminen tuntuu jo epätodelliselta, oon jo miehelleni sanonut et eihän sitä tiedä jos luonto on päättänyt suoda meille vaan tämän yhden.
 
Ninjaana älä vielä luovuta! Varmasti alkaa joka kierron jälkeen tuntua epätoivoisemmalta mut toi on hyvä että relaat vähän! Kyl se plussa tulee vielä ilman painostusta ja stressiä :) Tsemppiä!
 
camomillaselle lykkyä ja ninjaanalle kans, täällä mennään nyt kp25/28-30 ja dpo5 ja menkat alkaa joskus ensviikon aikana jos alkaavat.:angelic: sitä hiukan pohdiskellut että jos alkaisivat ns.ajallaan niin lutisaika jäis kyllä ihan liian lyhyeksi, dpo 9-10 :sorry: no, pitää toivoa että tuo vehnis ja greippimehu himpun avittaisi:)
 
Sieltä saapui hän, tuo armas sukulainen täti... kaksi päivää etuajassa, eli kierto vaihtelee, ensin 52, 35, 31, 31 ja nyt 29. Ei auttanut tikuttamattomuus, joten tilailin sitten kotitesti.fi sivulta tukkupakkaukset molempia. Kaupasta nyt greippimehua kunhan aukee. Toivoton fiilis, no, puolivuotta vielä niin voi harkita lääkäriin hakeutumista. Ei varmaan mitään ole tehtävissä muuta kuin kotikonstein. Ykkönen syntyi sektiolla ja menetin paljon verta, joten mietinkin voiko olla tekoa sillä, et joku on mennyt vikaan. En olis uskonut et näin vaikeeta, koska kaksi ekaa raskautta lähti ihan tajuttoman nopeesti... mut onhan nyt ollut paljon esillä tuo toisen lapsen lapsettomuus.
 
Takaisin
Top