Mäkin voisin taas aktivoitua tänne enempi, vaikka meillä nyt ainakin tämä ja seuraava kierto taukoillaan.
Kirjottelen myös tuolla Raskaaksi 2015 ketjussa, mutta siellä on niin kova tahti että ei meinaa pysyö kärryillä.
Mutta siis lyhyt esittely, eli täällä 28 - vuotias (syksyllä täytän 29) äippä, mies on vuoden vanhempi. Esikoinen on vähän relu 1-vee.
Meillä oli alunperin vähän puhe, että ruvettaisiin vasta elokuussa yrittämään, koska mies ei niin innoissaan ole toista lasta vielä hankkimaan. Mutta sitten kuitenkin jo viime joulukuussa hänen aloitteestaan kumit jäi käyttämättä. Muutakaan ehkäisyä ei ole esikoisen syntymän jälkeen hommattu joten tjottaillen ollaan menty. Mutta nyt kuitenkin itsekin ehdotin että pidettäisiin nyt pari taukokiertoa. Ajattelin että olis hyvä jos la osuis aikaisintaan kesäkuulle (tai ihan ihan aikaisintaan toukokuulle) koska mulla alkaa töissä yks kiinnostava koulutus joka kestäis toukokuulle (oli jo alottamassa sitä kerran aiemminkin mutta jouduin perumaan ku tulin esikoisesta raskaaksi ja olis jääny puoli vuotta koulutuksesta käymättä), sitten mieskin ehtisi valmistua opinnoistaan ennen vauvan tuloa, mä ehtisin pudottaa painoa, edes siihen mitä olin ennen esikoista (mulla on reilu 30kg ylipainoa) ja edittäis hommaamaan isompi kämppä...
Eli siinä lyhyt yhteen veto meidän tilanteesta. Kuume on kyllä kova, mutta josko sitä malttaisi odottaa vielä hetken. Niin joo, ja nyt näyttää myös mun kierto tasaantuneen, kierto on 30 päivää ja ovis on kp 20. Lutis jää vaan 10 päivään, mutta niin se taisi olla silloinkin kun esikoinen tärppäsi. :)
-Tyttötiikeri kp 4/30, taukokierto-