SuperTaateli
Supliikin supersankari
Heinäkuunmammat 2015
Toukomammat 2017
Huhtikuiset 2023
Toukokuiset 2023
Maaliskuiset 2026
Daamos voi ei :D mäki sain jossain vaiheessa epin, oon niin onnellinen että sen laitto onnistu ykkösellä ja että jättivät sen pumpun josta voi lisätä.. kätilö sanoi sektion jälkeen että olis vähempiki epiaine riittäny leikkauspöydälle, oli lääkäri laittanu vissiin ihan huolella
:D en tiiä mistä kätilö päätteli, vapinasta, horkkatilasta vai puudutteen kestosta vai mistä.. saako käynnistyksestä muuten kieltäytyä? Vaikka seuraava askel olisi sitten sektio?

noh, eipä täällä kuitenkaan raskautta saa yrittämällä yrittää , on vaan siis tyydyttävä oviksen (onnistuneeseen) bongaamiseen.. kyllä mä tossa jo ukolle kuiskasin että hei miten ois
ja toivoa kumin pettämistä
olispa kiva saada toukokuun alun vauva, en ehkä tahtois ikinä enää olla isolla mahalla helteillä ku turposin niin kovin viime kerrallaki, oikein sattu ku jalat ja sormet oli tukit..
noin muuten kesävauva on kiva, tosin se hikoilu mammahormooneilla oli JÄÄTÄVÄÄ
Ei tällasesta tuu mitään. Järjellä muka tämän tiesin ja silloin kun yritys ei vielä ollut alkanut niin olin ihan asenteella että tulee jos on tullakseen, kattellaan. Mutta heti kun päätös tehtiin tää alko!