Mä oon viettäny hiljaiseloa. Ajattelin että jos elämä pyöris vähempi raskautumisen ympärillä niin pettymykset ei olis niin isoja.
Kp16 tänään. Viime kierrossa ovis oli kp18. Eilen alkoi limat lisääntymään mutta muita ovistuntemuksia ei oo vielä ollu. Tänään olis tarkoitus talletella jo. Ollaan kyllä molemmat isännän kanssa hirmuflunssassa, mutta yritetään niin ei jälkeenpäin harmita ettei tullu ovista hyödynnettyä. Tsemppiä ultraan meneville ja plussatuulia kaikille!!
Kp16 tänään. Viime kierrossa ovis oli kp18. Eilen alkoi limat lisääntymään mutta muita ovistuntemuksia ei oo vielä ollu. Tänään olis tarkoitus talletella jo. Ollaan kyllä molemmat isännän kanssa hirmuflunssassa, mutta yritetään niin ei jälkeenpäin harmita ettei tullu ovista hyödynnettyä. Tsemppiä ultraan meneville ja plussatuulia kaikille!!

noh, eipä täällä kuitenkaan raskautta saa yrittämällä yrittää , on vaan siis tyydyttävä oviksen (onnistuneeseen) bongaamiseen.. kyllä mä tossa jo ukolle kuiskasin että hei miten ois
ja toivoa kumin pettämistä
olispa kiva saada toukokuun alun vauva, en ehkä tahtois ikinä enää olla isolla mahalla helteillä ku turposin niin kovin viime kerrallaki, oikein sattu ku jalat ja sormet oli tukit..
noin muuten kesävauva on kiva, tosin se hikoilu mammahormooneilla oli JÄÄTÄVÄÄ