Toinen haaveissa <3

Just ennenku plussasin esikoisesta, mä kävin hamstraamassa hirveen läjän siteitä ja tamppooneita, kun ne oli aina loppu. Sit niitä ei tarvitukaan, koska plussasinkin.

No. Kävin tällä viikolla elämäni ekan kerran Tallinnassa ja ostin elämäni ekan kerran laatikollisen siideriä (kyllä, olen 32-vuotias ja ihan "armoton juoppo", kuten voi huomata). Tein tänään sitten ihan varmuuden vuoksi testin... :nailbiting::happy::dummy1::grin

Liitteet

• 13963040_10154013493054398_4288723217221509027_o.jpg
    13963040_10154013493054398_4288723217221509027_o.jpg
    116.7 KB · Katsottu: 181
Daamos pahoittelut menkoista, tämä kierto olkoon plussakierto! :)

Angii mulla romahti myös sydänäänet, mut vaan vasemmalla kyljellä ollessa. Tuosta syystä epi oli vaan toispuoleinen ku en voinu olla ku oikeella kyljellä.

Mua käänneltiin puolelta toiselle mut silti sydänäänet romahti aina supistaessa. :/

Pahoittelut Daamos! Peukkuja tähän kiertoon :)

Onnea Aeli! <3

Mullaki sydänäänet romahti vähän väliä monta päivää ja siks oli hätäsektiovalmius koko ajan. Onneks aina korjaantuivat, mutta mulla selvis syyksi se, että napanuora lähti istukan reunasta tai niin ne epäili.

Onnea Aeli!

Aeli onnea !! :) mullaki sattu käymään niin että hamstrasin just pakettitolkulla rättejä ja ne saiki sit jäädä laatikkoon kymmeneksi kuukaudeksi :D samoin lähetin ukon ostamaan super mega suojia synnytyksen jälkeen mutta en tarvinnukkaan niitä enää synnärin jälkeen, jälkivuoto ei ollukkaan niin paha ku luulin :P

Pahoittelut daamos menkoista. :( Jopsa tämä olisi sinun kierto ja pysyvä plussa tulisi. :)

Onnea Aeli! :)

Pahoittelut Daamos, mulla kans viimeks kuumeillessa menkat alko aina touhuilujen jälkeen jos oli lähellä menkkoja. Siemenneste kait saa menkat alkamaan jos on alkaakseen.. Sillon joku sanoi niin :)

Aeli, onnea! Minäki hamstrasin hyllyn täyteen tamppooneja ennen kun aloin odottaa esikoista.. Ja sit ne menkat ei tullukaan :D . Nyt itseasiassa kävin kans ostamassa hirveen kasan :'D itseasiassa ihan vahingossa... :D toivossa on hyvä elää..

ON: vähän alaselkää juilii...

Jäin miettimään Katjushkan ananaskikkaa. Miten se käytännössä menikään? Milloin ja miten kauan ananasta pitäisi syödä ja voiko syödä jotain valmistetta tilalta (luontaistuote).

Siitä ananas kikasta oli puhetta tuolla "raskaaksi 2016"-ketjussa, mutta se meni näin: "osta kokonainen ananas, ja pilko siitä reiluja paloja mukaan lukien puiseva sisus. Nauti päivittäin muutama pala, kunnes on kulunut viikko oviksesta. ennen ovista ei kannata syödä, koska se muuttaa limoja mahdollisesti siittiöille haitalliseksi. Eli aloitetaan, kun ovis on ollut"

Nyt on blogi pystyssä!!

Täällä dpo 8 eikä mitään tuntemuksia. Että nyt pitäs se kiinnittyminen olla jos on ollakseen. Ei mulla tosin esikoisestaan ollu kiinnitymisessä mitään tuntemuksia tai vuotoja.

Ja pahoittelut Daamos :(

Varovaiset onnittelut Aeli! Mikä dpo?

Muokattu viimeksi:
Pahoittelut daamos ja tärppionnea tähän kiertoon!

Aelille onnea!! :)

Pahoittelut daamos :sad001 Tsempit uuteen kirertoon!

Onnea Aeli! ♡

Kiitos Janniliini! Tulee luettua molempia ketjuja ja sitten on sekaisin mistä luki mitäkin :joyful:

Koitin googlettaa mutta en löytänyt oikein mitään.

Koittas taas jotain kikkakolmosia kun viime kierto meni hukkaan mutta toivottavasti lomailusta muuten on ollut apua.

Onnea Aeli!

Kiitos onnitteluista. :)

Ei mitään muistikuvaa, mikä dpo on menossa. Mun tarvitsee ottaa kalenteri käteen ja koittaa muistella. :D

Sain tosiaan melkein pari viikkoa sitten ovisplussan ja ajattelin että menkat alkavat nyt alkuviikosta. Noh, tänään tuli taas oikein kirkuvan punainen plussa! Taidetaan hyödyntää tuo :wink Luulen että mulla tuo ovisplussa ei tosiaan tarkoita ovista välttämättä vaan ehkä lähinnä sitä että jotain yritystä on kierron käynnistymiseksi. Eihän sitä mitään menetä jos tärpistä haaveilee. Paitsi ehkä mielenterveyden. :p

Takaisin