Toinen haaveissa <3

daamos, Ja mua jaksaa aina ihmetyttää mitä kropassa tapahtuu! Siis miksi se touhuaa ihan omiaan. :hilarious: Ja juuri kun luulet tuntevasi kehosi/kiertosi jne niin ootappa vaan, kohtapa et enään tiedä. :mad:

No niinpä. Jos viimeset puolivuotta on menty samalla kaavalla ni sitä erehtyy luulemaan että niin se menee jatkossakin mut eipä sittenkään :D Mut onpahan elämässä ees jotain jännitystä :D

Mua ihmetyttää se että jos seuraan "halujani" niin mua haluttaa yleensä aika epäloogisiin aikoihin kuusta; menkkojen jälkeen ja ehkä ekana limapäivänä mutta ei todellakaan sinä ovispäivänä kun on ne kivut!! Mutta hyvän asian puolesta täytyy silloinkin hommata.:hilarious: Ja sit oviksen jälkeen! Oviskivut oli lauantaina ja olin eilen ihan seksihirviönä :woot: Ihan kun mun kroppa yrittäis olla tulematta raskaaksi :grin

Hei. Jos nyt liittyis mukaan keskusteluun. Joskus aijemmin vähän huutelin täällä, mutta jäin sitten taustalle. :)
Meillä esikoisen kohalla piettiin sukupuoli yllätyksenä. Seuraavan kohalla isäntä haluais tietää sukupuolen jo etukäteen. Ite en oo vielä ihan varma. :)
Vauvakuumesta ei tiiä kun yksi minun kaveri. En isommin halua huuella. Helpompi kertoa sitten kun /jos on raskaana.
Daamos jospa se täti jättäis kyläilemättä ja oisi pikku pallerojo matkassa.

Plussatuulia kaikille! :)

Ökkis kiittää ja kumartaa. :) kp 7, yk4

Tervetuloa Ökkis! Minkä ikäinen sun esikoinen on? :)

Kiitos. :) Meijän typylillä tulloo sunnuntaina täyteen 1v3kk. Jos tässä kierrossa tärppää niin meillä on sitten taas toukovauva. :D

Ainiin kp20 ja ei ovista. Ainakaan en oo saanut kiinni. Mitenkähän pitkä megakierto tästä tulee. :O

Mä oon haaveillut kevätvauvasta ja toukokuu olis ihanaa aikaa :) Esikoinen on syntynyt syksyllä, mut samapa tuo lopulta milloin on syntynyt!

Oho Heppunen! Ootko kerran päivässä tikuttanut? Vissiin kaikki ei saa sitä aina edes kiinni. Tuolla raskaaksi 2016 -ketjussa oli joku hyvä blogilinkkikin, löytyisköhän sitä vielä..

Heppunen onko voinu olla niin nopee huippu että et oo ehtiny bongata sitä?

Ite haaveilin lapsille pientä ikäeroa, mutta nyt tulee vähintään se 2 vuotta. Toukokuussa ei silleen mitään vikaa, mutta itellä ja esikoisella on jo toukokuussa synttärit. Ja näyttäshän tuo (jos tärppää nyt) nytki tulevan toukokuun alkuun laskettuaika. :D Nyt otan tässä kierrossa ovistikut mukaan. Tänä aamuna tilasin niin saa nähä millon tuloo. Vähän oon ulalla noista tikuista kun en oo ennen käyttäny, mut jospa matkassa tulis niin selkeet ohjeet että minäki ymmärrän. :D

Jaahas... Nytpä ne sitte alko. Vaikka nyt ei kyllä oliskaan ollu se paras hetki tärpätä niin kyllähän tää silti taas harmittaa. Seuraavassa kierrossa koitan bongata oviksen ja kuukauden päästä on pojan neuvola niin jos sitten kysyisi siitä luteaaliajasta. Tästä kierrostahan mulla ei nyt oo tietoa mutta ehkä 8-10 päivää olis luteaalivaiheen pituus.

Pahoittelut daamos! Tsemppiä ja tärppiä uuteen kiertoon!

Pilvis ja ökkis voihan se olla että ei oo vaan testiin osunut se huippu kun kerran päivässä testaan. Mutta epäilen. Jos mun tuntemukset ennen noita ekoja menkkoja piti paikkansa ja johtui oviksesta niin ei se multa varmaan jäisi muutenkaan huomaamatta. Imetys sattui ihan sairaasti ja maha oli hetken kipeä. Nyt ei oo ollut mitään..

Daamos kannattaa kysyä joo, vähä turhan lyhyeksi jää luteaalivaihe nyt.

Ökkis tervetuloa!

Täälä kivut helppas ja nyt tuntuu että tuo maha pullahti kunnolla esiin. :D einy viä tarttis.. Tai ehkä se taas vaan musta tuntuu nii kauhian isolta mutta muut ei hoksaa. Olot alkaa ehkä muuten vähä helpottaa, energiaa tuntuu olevan paljo enemmän ku palasin töihin !
Puhpallero 12+2♡

Nimejalla jo kivasti viikkoja! :)
Mintukalla pian jo ultra, jännittävää! Hyvin se menee :)
Daamos pahoittelut :(
Ökkis tervetuloa!
Täällä kuukauden jälkeen taas asiat kunnossa ja yritys aloitettu uudestaan <3
Kp13 tänään.

Huh, piti lueskella useampi sivu, kun on pari päivää jäänyt lukematta. Meillä tehdään viimein hampaita :rolleyes:

Ihan ihme kommentteja osa saanut vauvakuumeilustaan. Miksi se on niin ihmeellistä, jos haluaa kaksi lasta pienellä ikäerolla? Mä luulen, että meidän lähipiirissä vauvauutisen viipyminen aiheuttaisi enemmän kysymyksiä; kaikki tuntuu pitävän itsestään selvyytenä, että bebe nro2 on meillä syksyn to-do-listalla. Puhuin tässä taannoin äidilleni pikkuserkkujen sisarkateus-ongelmasta, ja äiti tuumaili kylmästi, että alle kaksivuotias tuskin osaa kovin väkivaltaisesti ilmaista sisarkateutta... Oletusarvona ilmeisesti on, että meidän mini isosiskoutuu ennen 2v synttäreitään.

Jaa-a, dpo9, maha turvoksissa, rinnat kipeinä, flussaoireita, väsyttää, yövessailua... Mun pää on niin taitava. Rasittavinta on, että raskauden jälkeen menkat ei ole antaneet itsestään juuri muuta ennakkovaroitusta, kuin että olen ollut kamalan kiukkuinen ja itkuinen niitä ennen, mutta ei tällaisesta hampaita tekevän lapsen äidin väsymystilasta mitään PMS-oireita erota.

Ei muutaku tsempit odotukseen mintukka!

Omppoloinen ihana kuulla että saitte asiat selvitettyä ♡

liliina kyllä alle 2v osaa olla jo kade :D oltiin mun serkulla 5 yötä ja hänen likka on 1v10kk ja meidän poika sen 9kk nii ei likka antanu mihinkää pojan koskea ja repi lelut käsistä ja raapi ja töni seisomasta alas yms. Ja appajee ku kerran poika meni serkun syliin nii siitähän se huuto alkoiki!

Mitähän mun kroppa oikeen sekoilee... Eilen olin varma että menkat alko koska oli kp 29 ja illalla tuli punasta vuotoa. Yöllä ja tähän mennessä tänään ei oo kuitenkaan tullu yhtään mitään... Onkohan se nyt sitte kuitenki kp 30/29...

Onpa aika menny nopeaa, justhan vasta plussasit mintukka! :o :P

Takaisin