Toinen haaveissa <3

Kivaa kun täällä on taas vipinää, pitääpä itsekin taas ilmoittautua hengissäolevaksi :woot:

Niemjaa jos en ole muistanut onnitella niin onnittelen nyt. Ihanaa että teidän toive toteutuu, kaikkea hyvää odotusaikaan ja vauvantuoksuista kevättalvea!

Mintukalle onnea rouviintumisen johdosta! Mekin mentiin naimisiin lapsen ollessa noin puolivuotias, se tuntui hyvältä ajalta ja nyt hän on pienenä liivipukuisena kaljupäänä ikuisesti meidän hääkuvassa :joyful:

Mehän odotellaan kutsua jatkotutkimuksiin kun yritystä ollut jo reilu vuosi o_O Yrittämistä toki on jatkettu kuitenkin. Tänään onkin the ovispäivä ja ihan ok tallettelut saatiin aikaiseksi eilen ja toissapäivänä. Viime kierroissa on dpo8-9 alkanut menkkoihin johtava tuhruvuoto, voi kunpa se jäisi nyt pois niin melko varmaa olisi että tärppi kävi.. Maaliskuu kovasti mielessä siis täälläkin :rolleyes:

Avvi, dpo0, kp16/29.

Tein testin, kun en malttanut enää ootella - negaa näytti. Mur, nyt iski kriisi noiden menkkojen niukkuuden kanssa :arghh: Tässähän tulee hulluksi, jos vielä saa kierron kanssa tapella seuraavat puoli vuotta:sad001 Tai siis kun limakalvot on varmaan aika ohuet, jos menkatkin on kauheen niukat? Niin ei välttämättä kiinnittymistä tapahdu..
Äh, kai sitä pitäis rauhoittua :shy::joyful:

Niemja minustaki, mutta ei uskalla silti vielä toivoa täysillä, ehkä pientä innostusta takaraivossa kutittelee! :p jnnajsmine samalainen pelko itselläkin kun vasta yksi oikea kierto on tullut synnytyksen jälkeen: ekat oli tavattoman niukat pliirut. :sad001

Mulla tulee aina ihan norona. Pönttö on aina ihan ku oisin teurastanu siellä jonkun.. Ei mulla ollu sellasta enne esikoista. Nyt on ollu lahet menkat esikoisen syntymän jälkeen ja molemmat ihan älytöntä teurastusta. :D

Nyt taas kauhistuttaa miten paljon tulee ku nyt jo kp 35 menossa eikä menkkoja näy.

Toivotaan Avvi parasta sinne! Ja kiitos :)

Jnnajsmine mulla ennen esikoisen raskautta tuli kahdet toooodella niukat menkat ja luulin kans että olis ollu valemenkat välis mutta ei ollu. Silti raskauduin, ovis tuli vaan tosi ajois.

Mintukka.. odottelen kosintaa ;) että toivottavasti pääsen!!! Oishan se ihanaa <3
Kiva kuulla avvi sustakin välillä :)
Täällä aina ollu suht niukka vuoto.. ei mitään teurastus juttuja :D

Minua on kosittu ja kihloissa oltu pari vuotta. Saapa nähä milloin sitä innostuisi järjestämään bileet :dance018

Oireita: valkovuotoa jota yleensä ei ole. Jotenkin hyvä fiilis tästä kierrosta. Saa nähä joutuuko kuiten pettymään..

Neita dpo 4 kp 20 yk 6

niemja, kiva kuulla! :) pitää nyt koittaa pysyä positiivisena :)

Mulla on toi mun perussairaus, mikä aika paljon vaikuttaa hormonitasapainoon jne, joten nyt oon vähän alkanut stressaamaan, kuinkahan tulen uudelleen raskautumaan. Voi olla, että kroppa vaatii vielä aikaa palautua :)

Jnnajsmine toivotaan että menis suht helposti ja nopeasti nyt :)

Mintukan testejä odotelles ;)

Moi! Olisi kiva tulla mukaan kuumeilemaan toista vauvaa :) Meillä edetään tulee jos on tullakseen periaatteella. Eli tällä kertaa mikään kiire ei ole, ainakaan toisaalta... Esikoisen kanssa on ollut melkoinen hullunmylly, hän on 2,5v kehitysvammainen poika. Oikein ihana ja suloinen, mutta arki on varsin ohjelmoitua. Pitkään jouduttiin miettimään, uskalletaanko toiselle antaa lupaa. Mietityttää siis oma jaksaminen, joka on muutenkin ollut koetuksella etenkin ensimmäiset pari vuotta. Kuitenkin arki on jo helpottunut aika paljonkin. Toisaalta hirvittää sen todennäköinen vaikeutuminen uudestaan toisen vauvan tullessa. Kuitenkin meillä ikää sen verran, ettei haluttu enää lykätä asiaa. Ja nyt kun päätös tjottailusta on tehty, niin on toisaalta mukavan helpottunut olo. Eipähän tarvitse sitä enää pohtia. Toivonkin, että voisin nauttia tästä yritysajastakin ilman kovaa kiirettä, kun toisaalta ihan hyvä jos siinä menee jonkin aikaa.

Nyt kolmas kierto tjottailua meneillään, kp6. Eka kierros oli luonnollisesti kauheaa jännitystä, mutta toisesta tuli sitten heti hermolepo-välikierto, kun ei tullut sitten ovisviikolla mitään tehtyä. Pelkäänpä, että meillä käy aika helposti niin. Saa nähdä, miten nyt sitten käy, mutta pieni jännitys olisi tervetullutta ;)

Oon tässä lueskellut jo pari kuukautta täällä. Tiedä sitten, kuinka usein tulee kirjoiteltua, mutta mukana kuitenkin :) Esikoista yritettiin sen 1,5v sisältäen yhden keskenmenon. Silloin oli kova yritys, nyt sitten vähän eri meiningillä.

Toivon teille kaikille kovasti plussaa testiin :)

Hei Kultamarja ja tervetuloa joukkoon. On teillä ollut rankkaa ja kyllä vammaset on ihan yhtä ihania kun me muutki. Itselläni ei ole vammasta poikaa, mutta rankka alkutaival takana. Hänellä on nenäluut hiukan liian lähellä toisiaan ja siitä johtuu hengitysvaikeudet. Pitkään oltiin happiviiksissä ja meillä oli täällä kotonakin kone. Hän kävi leikkauksessa ja oli hengityskoneessa kolme päivää, jossa hänet pidettiin nukutuksessa koko aika. Kuten sanottua, en tiedä millasta elämä on vammasen lapsen kanssa, mutta voisin kuvitella kun itselläkkin oli jo kovin rankkaa.
Saanko kysyä millä tavalla hän on vammanen? :)

Heippa taas!

Kyllä tää yritysaika on jännää aikaa :) Miten te muut pystytte olla rauhallisin mielin vai pystyttekö? Mietityttää myös kaikki syömiset ja juomiset, nyt siis kp19 menossa ja vahvoja ajatuksia/tuntemuksia että jos nyt tärppäisi.. Ja juhannuksena anopin mökille isolla porukalla meno. Siellä varmasti pistää silmään jos en juo yhtään mitään. Miten olette suhtautuneet yritysaikana alkoholiin yms kiellettyihin ruokiin jne?

Keijuliini, ite en oo niistä stressannu ollenkaan. Mullahan esikoinenkin sai alkunsa kosteesta illasta. Mä siis en odottanu oviksen sillon vielä tulevan. Sen piti olla reippaasti myöhemmin, mut sattukin juuri aiihen kun olin kaverin kans pitkästä aikaa iltaa istumassa. Niitäki kaikkee ruokiakin oon syöny ihan normaalisti ja sitten kun tikku on näyttäny plussaa niin vähän alkanu kattoo mitä syön. Mä esim ennen esikoistaki tupakoin ja tupakoin niin kauan ku plussa oli raskaustestiin. Sit ku sain plussan niin lopetin oitis siihen. (mulla ei siis ollut koukkuuntumista, ei tarvinnu asteittain lopettaa).. Eli melko huoletonta elämää vietin ja rennosti otin.
Niin ja siis meillä ei esikko todellakaan ole alkuansa helposti saanu. Neljä vuotta yritettiin ja neljä keskenmenoa oli. Oltiin juuri hakeutumassa tarkempiin tutkimuksiin, kun ajattelin sitte että otan rennosti ja olen vaan. Sit kun oli aika naistenpolille niin samana aamuna tein plussan testiin ja suunnitelmat muuttuki sitte :)

Kultamarja tervetuloa! :)
Keijuliini: itse olen ollut melko tarkka yritysaikana kielletyistä ruoka-aineista, etenkin kierron puolivälistä loppuun saakka. Mutta niin monta tyyliä ja tapaa taitaa olla kuin on ihmisiäkin :)
Mulla iski siitä aamun hätähousuilunegasta aikamoinen ahdistus päivän aikana.. Pelkään, että negatuloksia tulee vaan ja haaveet vauvasta siirtyy. Muutama ystävä odottaa vauvaa ja tuntuu kurjalta kun oma yrityskin alkaa maistumaan jo puulta. No joo, monet yrittää vuosia ja saa useita keskenmenoja, enkä voi edes kuvitella kuinka raskasta se on :( tänään kaikenlisäksi omakannassa pamahti keskeytyneen keskenmenon käynnit eteen, kun menin katsomaan labratuloksia viime viikolta :( harmittaa, surettaa :(

Pahoittelut negoista :(

Tervetuloa uudet!

Mäkään en oo miettinyt kummemmin omia syömisiäni. Mä en oikein tykkää juoda ja viime kerrasta on ties kuinka aikaa.. kieltämättä on hankala olla vaan miettimättä tärppääkö, vaikka toisaalta meillä ei oo mitään säännöllistä yrittäminen nyt ollutkaan. Jotain tuolla kropassa kyllä tapahtuu, meinaan lotisee vv ihan eri tahtiin kuin ennen :oops: Olisko se sit kierto käynnistymässä vai mitä... aamulla ajattelin joka tapauksessa testata, kun tuli sopivasti testejä :P

Toivotaan et mintukan uudet testit näyttää toivotun tuloksen ;)

Kiva kun tääl on niin vilkasta! On konkareita ja meitä alottelijoita, vertaistuki on mahtavaa! :grin

Täällä piirty siis haamu testiin tänä aamuna ja säkillinen uusia testejä on haettu lähikaupasta.
Tajusin just et esikoisesta testasin ekan kerran vasta, kun menkat oli viikon myöhässä, miten oon malttanu sillon oottaa?
Kun nyt oon kun pikkulapsi jouluaattona!:greet008

Omppoloiselle sympatijat!
Mintukan ja Pilvikirsikan testejä odotellessa.

Päivikki kp28/28

Onnea vielä Päivikki haamusta! Toivotaan sille vahvistumista :)

Ihan puhdas nega oli. No ihmehän se suorastaan olis jos olis ollu plussa. Eiköhän se vielä tule :)

Takaisin