Noniin. Olen pahoillani niiden puolesta joilla ei tärpänny vielä tässä kierrossa! Onnea seuraavaan kiertoon :)
Mä ymmärrän Mintukka ettei muiden vauvojen itku varmasti helppoo ollu

mä itse oon sellanen et oon ilonen jos ihmiset antaa neuvoja :) eikä kannata ottaa toisten sanomisista itteensä. Kaikki ei ymmärrä.
Aivan mahtavaa ku on tällanen oma ryhmä kuumeilijoille
Mulla ekassa raskauden alkuvaiheen ultrassa oli toinenkin "huone" mut se ei alkanu kehittyy. En tiiä oisinko kahden kans selvinny

oiskohan mul siis joskus viel mahikset kaksosiin? suvussa niitä ei oo. Varhaisultraan silloin menin jatkuvan pienen vuodon takia ja siellä todettiin se fisteliksi ja määrättiin antibiootit. Sit kaikki menikii hyvin ja nyt siis on 2-vuotias reipas tyttönen talossa. :)
Mulla siis alkoin 17.6. päänsärky ja väsymys. Seuraavana päivänä alkoi sit pissattamien, tuo juiliminen, paineen tunne, menkkamaiset kivut ja pieni selkäkipu, ja ne on jatkunu tähän päivään asti. Aamuisin on kauheen vaikee nousta ylös mut tänään ollu tosi virkee töissä. Huomenna vapaa päivä ja nyt oli pakko kaunistautuu, en tiiä miks

Mulla aikaisimmat menkkaoireet on alkanu max. 2 päivää ennemmin mut nyt siis neljäs päivä menossa

nyt on kp 30, uskaltaisko testata ainoan raskaustestin kaapista? hirvee hinku ois käyttää se aamulla kp 31 mut entä jos se ois nega?
Pari kuukautta sitten mä veikkaan et mulla puhkes kysta koska se kipu oli 5 minuutin ajan pahempi ku synnytyskipu, uuh.

mut seuraavat menkat oli sit helpoimmat ikinä eikä ollu yhtään hyytymiä niinku aiemmin. Ja meille siis ollu ehkäisynä keskeytetty yhdyntä enkä oo viime raskauden jälkeen tullu raskaaks.
Joo vähä sekavaa ja avautumista mut yrittäkää ymmärtää

kertokaas sit ku teillä tehdään taas testejä

ja toivottavasti plussaatte kans!