Toinen haaveissa <3

Mintukka mun vvuoto on juuri tuollaista ovis maista ja venyvää mutta valkoista aina enne menkkoja :D en oo kuivaa lautta nähnytkään kun pari päivää oviksen jälkeen ei vuoda alkkareihin asti :D

Omppoloiselle voimia ♡

Mä en miettiny syömisiä enkä juomisia yritysaikana enkä niin raskausaikanakaa. Tietysti vakuumipakattu graavilohi nyt on mulla eiei mutta aika rennosti muuten otan syömiset.

Mites päivikin uus testi? :)

Päivikin testiä odotellessa :)

Pilvikirsikka varmasti tulee se plussa vielä. Niinku meille kaikille!

Vertaistuki on todella ihanaa. Mulla ainaki hajois pää jos pitäis oman pään sisällä näitä pyöritellä. Miehelle tietysti voi puhua, mut koska on mies niin ei hän täysin voi ymmärtää enkä oletakkaan sitä häneltä. Mulla kuitenki onneks se etu kun mies on terveysalalla niin sentään jotain esim anatomiasta tietää jne. :)

Esikko mulla on nyt kuiva kausi. On ku saharassa ja varmasti jos seksiä jos nyt harrastettas niin tuntus ku hiomapaperia jyystäis :D Anteeks nää mun härskit kuvailut :D Pakko tässä pistää huumoria sekaan, muuten ei tuu mitään.

Hyvää alkavaa päivää teille ihanille naisille!

Ps. Mua alko hengästyttää äsken täyden vesikannun pitäminen :D

Kultamarja kovasti tervetuloa. Ei kun mukaan remmiin vaan! Mahtavaa jos pystytte nyt vähän rennommin tjoilailemaan. Ei se yrittämällä yrittäminen oo kyllä kivaa.. tässä kierrossa itse jouduin miehelle vähän mainostamaan että nyt ei tää kierto ainekaan sänkytoiminnasta jää kiinni :D ja se oli kyllä outoa. Kun tuntu että melkeen pakosta piti :D okei.. kuulostaa vähän tyhmältä,kivaahan se aina on ;)
Keijuliini mä meen mun tunteiden kanssa kuin vuoristorataa.. päiviä että oon viilee ku viilipytty ja toisina päivinä muistutan hullua :D onneks on tää paikka,minne voi jakaa tunteita ku täällä kaikki ymmärtävät näitä fiiliksiä!
Omppolainen:voimahali,tiedän niiin miltä susta tuntuu <3 kyllä me täältä taas noustaan :)

Ompas täällä hiljasta. Onko kaikki tekemässä testejä? ;)
Omppoloinen mikä tilanne sulla? Joko kohta testaat uudelleen? :)

Niin ja voimia omppoloinen. Tiiän miltä susta tuntuu! Mulla neljä keskenmenoo ennen esikoista. Eka meni rv 10+9 ja näytti ihan vauvalta jo. Mulla todettiin tuo vasta myöhemmässä ultrassa. Reilusti kuukauden olin kantanu pikkusta sisälläni kuolleena. Mulla kyllä oli sillon tosi vahva tunne, ettei kaikki oo kunnossa. Luvin netistä keskenmenoon liittyviä juttuja vaikka en ois halunnu. Silti vaan jotenki aina niille eksyin...
Se eka ja toka tuntu pahalta. Sit niihin alko turtuu pikkuhiljaa ja se epätoivo nosti päätään että me ei koskaan saada vauvaa... Sit viidenteen raskauteen pyysin jo lääkkeitä tukemaan raskautta, koska enhän menettäisi siinä mitään. Sain lugesteronit ja esikoinen tuli syliin asti. Olis harmittanut jos en ois pyytäny apua. Tiedä oliko sitten sattumaa vai oliko lääkkeestä oikeesti apua.

Bättismami jos testit tulee postissa niin kyllä meinasin :) eilen olivat lähettäneet mun tilauksen ja lupaus oli et menee 1-3 päivää kun on perillä. Mun tuurilla kestää kuitenkii toi 3 päivää :D

Kiitos, se on ihanaa, kun täällä te ymmärrätte miltä tää kaikki tuntuu! <3
Mulla on lihassärkyjä ja lämmöt edelleen koholla, turvottaa, janottaa ja pissattaa. Mutta muuten on alkanut tuntumaan siltä että menkat alkaa pian, iho on nihkeä koko ajan ja hiukset rasvoittuu. Mulla siis merkki alkavista menkoista. Ajattelin testata vasta joskus myöhemmin, kun en halua nähdä niitä negatiivisia testejä enää ja elätellä toiveita turhaan. Odottelen todennäköisesti (tai ainakin yritän) loppuviikkoon testailun kanssa.

Mulla samankaltaisia oireita omppoloinen. Mut mulla ei ikinä oo ennen menkkoja rasvottunu tukka. Mut mulla on iholle tullu finnejä.
Ääh ei oo posti vielä tullu ja veikkaan ettei ne testit tuu tänään ku maarianhaminasta asti tuleevat.

Mintukka mulla oli sama wlas raskaudes, kehitys oli pysähtyny rv8 ja todettiin nt-ultras rv12. Koko ajan oli fiilis ettei kaikki op hyvin.

Tosi lupaavia oireita kyllä teillä on, testejä oottelen!

Minä edelleen vaan vahtaan postia. Posti myöhässä reippaasti..
Lisäks meille pitäis tulla tänään uus pesukone ennen neljää, mutt eipä ole kuulunut! Olis kiva se saada kun alkaa tuota pyykkiä kertyä. Viikko oltu ilman konetta ja tuntuu että hukutaan likasiin vaatteisiin..
Gigantti ei näköjään pidä lupauksiaan ja että mua ärsyttää. Kuitenki yli 300 euroo laitettiin uuteen koneeseen plus vielä kotiin kuljetus ja vanhan vieminen pois.

MitVit ei tääl alkanukkaan menkat!
Oiskohan siinä testissä sittenkin haamu, ärsyttävää!
Olo on ainakin yhtä kuvottava, kun esikon aikana...
Mielikö mua vaan jekuttaa vai kuka hitto? :sorry:
Jaksuja muillekkin piinassa eläville!
Tää on kyl tosi jänskää!
Ärsyttävää tommonen postin kyttääminen kyllä, toivotaan Mintukka et kusti polkee.

Toivottavasti Mintukka pian posti tulisi! ;)

Päivikillä mä näin sun testis taas haamua! Toivotaan ettei ne menkat alkaiskaa ;)

Täälä ihan jäätävä tämä turvotuspötsi, näytän jo ku olisin rv15 :D muuten ei juurikaa oireita tänään ollu nii jotenki ei kovin luottavainen mieli oo huomiseen ultraan :(

Niemjalle tsempit huomiseen ultraan! :)
Mintukka toivottavasti posti tulee vielä tänään! :)

Päivikillä sama tilanne ku mulla. Vähän epäselvää onko plussa vai ei. Toivotaan haamulle vahvistumista :)

Ei se kusti polkenu tätä kautta näköjään.. Mitään postia ei oo laatikkoon tullu. Eikä meijän pesukonekkaan oo vielä tullu. Soiteltiin jo giganttiin ja kyseltiin missähän se mahtaa olla. Nyt selvitteleevät minne meijän kone on hukkunu. Kuinka vitussa niinkin iso esine kun kone voi hävitä matkalla??! Että kyrsii.

Niemja tsemppiä huomiseen ultraan! :)

Ps. Tissit kipeytyy lisää. :o

Kiitos kaikille tervetulotoivotuksista :)

mintukka meidän poika on sellainen vähän niin kuin isompi sylivauva ;) Ei siis oppinut liikkumaan itse, esim. ei osaa ryömiä tai kontata tai istua tai seisoa. Tosin istumista ja seisomista hän pystyy kyllä harrastamaan, kun sellaisia apuvälineitä on olemassa, missä on erityiset tuet. Ei tarvitse sitten pitää sylissä koko aikaa. Taustalla synnynnäinen sairaus. Siihen liittyy muitakin ongelmia, arki on aika erilaista kuin muilla, mutta ihan mukavaa meillä on, ei siinä mitään. Minkä ikäisenä teillä tehtiin se leikkaus? Hyvä että helpotti. Plussatuulta!

omppoloinen onko sulla vasta ollut se kkm? Toivotaan pikaisesti uutta mutta onnistunutta raskautta <3

bättismami kiitoksia :) Voihan se aikataulutettu toiminta joskus muuttua vähän pakkopullaksi jos pitkään joutuu yrittelemään..

Käytättekö tuota foorumi-sovellusta puhelimessa? Onko se hyvä?

Täällä Kp7 Tjot-yk3

Kultamarja meillä poika oli alle 3kk kun toi leikkaus tehtiin.

Mulla on toi sovellus ja en käytäkkään muuta :)

Takaisin