Toinen haaveissa <3

Meilläkin on jo aloitettu oviksen varmistelu! Varmaan osuu ke-to akselille, mutta koska nää mun kierrot on mitä on, niin parempi aloittaa hyvissä ajoin ettei mene ohi! Ihana ilma, ja luottavainen fiilis, mutta kyllä tää vielä paniikiksi muuttuu!

Vargynja :Heartred

Kaku, kyllähän moni raskautuu imetyksestä huolimatta! Ja yksi imetys on niin vähän. Mäkin oon koittanut vähän äidintahdistaa, ja joskus kun jää 5-6 kertaan niin olen tyytyväinen :laughing005

Olivialle pikaista paranemista! Lapsen kanssa sairastaminen on varmasti rankkaa, toivotaan ettei kuitenkaan vaikuttaisi kiinnittymiseen!

Mashu, meillä kans miehen työkuviot sotkemassa parhaina päivinä.. Jospa meillä molemmilla menis nyt putkeen, ja ovis osuisi oikeaan aikaan ja lopputuloskin olisi toivottu!

Niemja, toivottavasti selviät piinapäivistä stressittä!

Äipälle parempaa uutta kiertoa!
 
Aavistuksen vahvempi ku eilen. Jos tää olis nyt se kierto että nappaan kunnon ovisplussan :joyful:
 

Liitteet

  • PSX_20160523_211339.jpg
    PSX_20160523_211339.jpg
    246.8 KB · Katsottu: 110
Mitä mammavitskuja te syötte? Vai syöttekö? Entä syökö teijän miehet mitään vitskuja? Meillä ei siis vielä varsinainen yritys oo käynnistynyt mutta vauvakuume on molemmilla kova ja ajattelin nuita vitskuja jo hommata ja rueta syömään. Meillä on ennestään tyttö 12/14 ja toista siis haaveillaan. :)
 
Jesu, en oo mammavitskuja hankkinu, en kyllä raskausaikanakaan syöny muutaku vahvempaa d-vitamiinia. Foolihappopurkin hain ja sitä otan 2tbl sillonku muistan. En läheskään jokapäivä, siks 2kerrallaan :) D-vitamiinia samalla äitipäätekniikalla, 2tbl 20mikrog vahvusta aina ku muistaa! Monipuolinen ruokavalio saa hoitaa loput :) kalsiumia pitäs varmaan hakea purkki ku maitotuotteita tulee syötyä aika vähän mut muuten oon laskeskellu et kaikki tarpeellinen tulee kyllä ravinnosta. Ja mies ei syö mitään, ei ota ees d-vitamiinia jos ei kiikuta nenän alle :p
 
Muokattu viimeksi:
Minä edellisen raskauden vasta alettua rupesin ottaa neuvolan ohjeistuksesta mammavitskuja ja taisin ostaa Minisun merkkiä ja se oli virhe. :grin Se maku oli hirvee jotenki ja nehän tuli ulos monestikki. Sen takia kyselinki että onko joku muu merkki ehkä miedompi maultaan? Tai sitte että jos söiski vaan sitä foolihappoa niin mikä ois paras? Eiks se nyt se suosituski noussu siittä? Minä en uskalla jättää vaan ruokavalion varaan :grin Ei meillä mieskään kyllä innostunu ku sannoin että hommaan sillekki vitskua, olikohan se sinkkiä joka oli hyväksi miehen siittiöille(?), mutta jospa se nyt kuitenki niitä söis.
 
Jesu mulla on multivitan raskaus ja imetys vitamiini ja foolihappi ja D ja otan ku muistan :D samoja söin raskaana.

Tervetuloa joukkoon Jesu! Olkoon visiitti lyhyt :)

Mashnulle toivotaan leffaviivoja nyt ja parin viikon päästä!
 
Mulla oli aiemmin multivitan raskausvitamiini, nyt ostin ladyvitaa kun vaihtelu virkistää. Lisäks menee omegat. Mies ottaa vain foolihappoa mut joku miesten oma vitamiini täytyy hakee sille jos ja kun yritys tässä jatkuu. Ettei jää siitä kiinni.

Mä oon edelleen mahataudissa :( eipä oo pystyny tuntemuksia tarkkaileen kun koko maha kuplii ja poreilee. Sais kyllä mennä ohi, vessa tullut liian tutuksi jo.
 
Vois kokeilla tuota multivitaa syyä ja sitä foolihappoakin kyllä sitten kuhan saan tutustuttua että mikä ois hyvä. Deetä meneekin normaalisti joka päivä. Kiva kun otatta minutkin tänne mukaan kuumeilemaan! :) Kunhan saahaan häähommat hoitettua tästä eestä poies niin pääsee sitte kunnolla niihin vauvahommiin :grin On tää kuumeilu kyllä niin kokonaisvaltaista, ei muuta ajattelekkaan ku vauvoja!

Kurjaa tuo vatsatauti. Sitä on nyt ihan kauhiasti liikkeellä. Parantumisia Olivia :)
 
Tuosta vitamiinista tuli mieleen.. Ite söin minisun raskausvitamiinejä kaikissa neljässä keskenmenossa ja sit vaihdoin viidenteen raskauteen multivitaa niin meni loppuu asti raskaus.. Tais olla vain sattumaa, mut kuitenki :D Oli mulla tähän viimesimpään raskauteen lugesteron tukilääkitys viikolle 12 asti.
 
Mä syön tällä hetkellä vaan foolihappoa. Miestä en oo saanu syömään mitään vitamiineja ja kun se on reissuhommissa niin useimpina päivinä en oo edes huolehtimassa että se niitä söis. D-vitamiini aiheuttaa mulle niin järjetöntä päänsärkyä että sitä en aio syödä. Jotain mammavitskuja vois piakkoin hommata kyllä.
Kp12/yk3.
 
Wildside, mistä syystä sait Luget tueksi? Meillä kun on tuo ensikäynti lapsettomuuspuolella ensi kuussa ja olen ajatellut pyytää jotain tukilääkitystä oviksen jälkeiseen aikaan. Epäilen että keltarauhanen ei ehkä toimi kunnolla kun sitä tuhrutteluakin tulee jopa liki viikko ennen menkkoja :sour:

Joko Vimma tai Mashnu bongasi oviksen? Tsemppiä piinailuun!

Koska teillä Jesu- on häät tulossa? Ihanaa :Heartred Ja vähän muuta ajateltavaakin kuin vauvanteko!

Mulla ompi kp20 ja dpo4. Ei mitään filiksiä mihinkään suuntaan. Ollaan lähdössä viikoksi lomareissulle viikonloppuna, pakko sinne on kai menkkavermeet pakata mukaan :confused: Testin teen vasta kotona jos siihen on aihetta. Plussatkaahan nyt joku taas niin pysyy toivo yllä!
 
No siis sain alkuraskauteen siks ku sain niin monta keskenmenoo. Epäilivät että keltarauhanen ei jaksa toimia niitä enimmäisiä viikkoja ja siks tulee kesnemenoja. Söin viikolle 12 asti niitä, mutta alotin vasta sitten kun raskaus oli alkanu eli jollain viikolla 5 vasta. Kun sain plussan testiin niin olin yhteydessä lääkäriin ja se määräs sit noi luget.
 
Ja jos ikinä tuun uudestaan raskaaks niin pyydän luget uudelleen, vaikka niistä tuli aivan järkyttävä pahoinvointi.
 
En saanu eilen yhtään vahvempaa viivaa ovistestiin. Tän aamun sylkitesti on tuolla kuivumassa vielä. Eilisaamun sylkitesti näytti kyllä toooooosi lupaavalta mutta sitte illan tikkutesti ei ollu kovinkaan rohkaiseva.. :bored:

Kyllä tossa eilen talleteltiin joka tapauksessa. Ajattelin vielä pari päivää sitä ovista testailla kun kalenterin mukaan ovis ois vasta sunnuntaina.

Kp13/29
 
Pitäisköhän munkin ilmottautua tänne ;) Meillä ensimmäinen lapsi kohta 8kk ja päätettiin jättää ehkäisy pois. Imetän vielä yötä päivää eikä menkkoja ole näkynyt, joten saa nähdä kauanko tässä menee.

Varsinaista vauvakuumetta ei ole vielä tullut, mutta kyllähän se alkaa vähitellen nostamaan päätään, kun mahdollisuus seuraavalle on annettu. :)
 
Avvi, Elokuussa ois tarkotus meidän astella alttarille :Heartred Kerkiää tässä vielä suunnitella ja järkätä mieleisensä juhlat.

Sais kyllä nyt täältäki joku plussata, on niitä muidenki plussia niin ihana katsoa. Se on jännä miten sitä voi niin ilostua ku joku muu saa kaks viivaa tikkuun vaikkei ees tunneta. Omaa plussaa tässä nyt saa vielä vähä ootella mutta äkkiä tää kesäki menee. Ihanaa ku on kesä:)
 
Kesä tulee ja hormonit herää, kohta toivottavasti kaikki plussaillaan :cat:

Itsellä ei oikein mitään erikoisempia tuntemuksia vieläkään. Parina iltana kurkku kipeä ja flunssainen olo mutta päivällä ei tunnu missään. Ekassa raskaudessa rinnat kipeytyivät ennen plussaa jo ja tämän yrityksen aikana kertaakaan kipeytynyt ennen menkkoja. Sen takia skeptinen.

Superdieettiä takana jo puolet ja painoa pudonnut pari kiloa ja senttejä lähtenyt ja olo on tosi energinen. Pms loistaa poissaolollaan :happy: jos sattuisin raskautumaan tässä kierrossa niin voin jatkaa tämän loppuun, enkä jättäisi mistään hinnasta kesken.

Neita kp 24 dpo 7 yk5
 
Neita, mennään sitten melkein samoissa piinapäivissä. Mulla dpo6. Ihme etova olo ollut tänään (varmaan ukkosesta johtuva). Rinnoissa arkuutta ja vasemman munasarjan kohdalla vihloo vähän väliä.. Terolutit käytössä joten voi oireet johtua niistä.
 
Illalla tuntui ihan selkeä vihlaisu oikealla puolella munasarjoissa eli ovulaatio tapahtu ei epäilystäkään. Ihme että tikkutestillä sain niin haaleeta viivaa. 8 tuntia ennen tota vihlaisua kuiteki testin tein. Sylkitesti näytti kyllä ihan selvästi "plussaa". No eilen pupuiltu ja tänään vielä toisen kerran. On kyllä ollu piiiiiiitkä päivä ku melkein koko päivä oltiin liikenteessä. Inssiki onnistuneesti suoritettu ja nyt on sit ajokortti takataskussa. Mitähän muuta uutta puuhaa ja ajateltavaa nyt sit kehittäis että ei menis seuraavat pari viikkoa vaan raskaustestin miettimiseen... :grin:rolleyes:
 
Takaisin
Top