Toinen haaveissa <3

Kyllä se mies siellä viivan näki. Tänä aamuna tehty samanlainen testi. Ihmeellinen välillä katoava viiva. Noh jään oottelemaan menkkoja nyt. Ei jaksa stressailla liikoja. Tulee jos on tullakseen. :)
 
Täälä kp1 ja kierto venyi 38 päivään. No, tämä oli odotettavis vaikka toiveet oli korkialla. Yk2 alkaa ja varmaan pitää vitamiinit nyt laittaa kohdilleen!
 
Tsemppiä Niemja!!

Uutta kiertoa eletään täälläkin, menkat loppumassa (kp5). Niukahkot menkat olleet kyllä.

Hyvää äitienpäivää myös kaikille!
 
Mulla on kp28/27 menossa. Eikä oo mitään oloja mihinkään suuntaan. Ehkä sitä huomenaamulla muistais testata ellei menkat yöllä ala (niinku ne yleensä tekee).
 
Olivia olkoon tämä meidän kierto ;)

Mashnu toivotaan plussaa!

Kp2/35 yk2.
 
Apua! Onkohan mahatautia tekemässä? Rupes yks kaks etomaan ja maha ollu oudon tuntunen. :( Vai onko yhtään mahollista että oisin raskaana? Ite en uskalla toivoo tota jälkimmäistä vaihtoehtoa. Minulta poistettiin hormoonikierukka 22.4.2016 ja menkat tuli heti muutaman päivää myöhemmin. Muutenkin vissiin hormoonit on sekasi. Vaikka menkat on ohi niin silti oon äkänen ku ampiainen. Tiedostan itekki suuttuessani että on ihan mitätön asia. Voiko olla että oisi heti ottanu tuulta alleen? O.o
 
En sit aamulla testannu. Nyt jomoilee sen verran menkkakipuja että en viitti ottaa turhia pettymyksiä tikkuun pissaamalla. Kun en sitä ovistakaan viimeks edes bongannu niin eiköhän tänään vielä kp1 pärähdä ja lähdetään sitte kolmanteen yritykseen. Onneks nyt on sen verran älliä että rupeen ajoissa sitä ovista testaamaan. Se taitaa mulla olla kuiteki siinä kp10 tienoilla...
 
Mä testaan tunnin päästä kun oon pidättäny neljä tuntia..
Kaikkihan siis voi olla mahollista ku mulla on vasta yhet menkat ollu synnytyksen jälkeen. Voi olla kierrot vielä mitä sattuu. Mulla muutrnkin epäsäännöllinen kierto. 28-34 päivää voi olla. Esikoisesta ovis oli vasta kp 22.
 
Helmikuun vauvaa kalastellaan jo täälläkin :shifty: Hitsi mulla oli tosi hyvä tunne tammikuisesta mutta niin vaan meni taas sekin juna. Samahan se sille kuukaudelle on kunhan nyt tulisi vaan! Kp3 ja kamala flunssa, onneksi ovis on vielä kaukana niin oon uskaltanut ottaa Buranaa ja nenäsumutettakin.

Miten kävi Wildsidelle?
 
Avvi samois mennään! Mä hain nyt mammavitan ja foolihapon. Mitäs muita olis? Greippimehua vois kyllä hakia mutta mites sitä pitikää juoda?
 
Niemja, mulla monivitamiinin ja foolihapon lisäksi greippimehu ovulaatioon saakka, vehnäalkioöljykapselit sekä gelee royale
 
Mä hain tänään Lifesta royal Jellyn, huomenna nappaan ensimmäisen kapselin. Tuo pkt on vaan 24 kapselia, eli riittänee pariin kiertoon jos ovikseen asti vain napsii. Miestä naurattaa mun lisäravinteet :p

Greippimehua oon juonut taas myös, vaikka en todellakaan siihen usko yhtään. Mammavitat on kohta loppu, pitää ostaa uus purkki seuraavalla apteekkireissulla.
 
Joskus tänne kirjotin kun esikko oli 5kk ja yösyöttöjen lopettelusta haaveilin kakkonen mielessä... No yösyötöt loppu kk sitten pääsiäisenä. Kuukautiset alkoi jo tammihelmikuussa. Kahdet tuli nyt huhtikuun kierto viivästyi... No tuplaviivathan sieltä pärähti! ( I I ). La on 27.12 (tai viikkoa myöhemmin) ikäero tulee olemaan 1v 5,5kk :)
 
Greippimehu on siitä jännä että toisilla lisää limaneritystä kun taas toisilla voi kuulemma vähentää. Muutamassa kierrossa olen itse sitä hörppinyt ja minulla ainakin se näyttäisi toimivan toivotulla tavalla, valkkaria on runsaasti ja olihan viime kierron ultrassa kohdun limakalvokin ihan oppikirja-ainesta. Itse juon muutaman lasillisen päivässä ainakin sinne ovikseen saakka.

Geleetä olen itsekin taas harkinnut.. Jospa sitä nyt kuitenkin vielä kokeilisi. Vehnäöljyt jääköön muille, naama kukkii täällä jo ilman lisärasvaustakin :rolleyes: Mammavitskut käytössä jo onkin, itse asiassa olen syönyt niitä yhtä soittoa jo varmaan 2,5 vuotta.

Laskennallisesti ovis tulisi vkl 21-22.5, alan testailemaan varmaan ensi viikon puolivälissä.

Alkaakohan tämä olla jo kulunut fraasi, mutta eiköhän me loputkin plussattais nyt viimeinkin :joyful:
 
Mulla kävi niin päin että kuivatti vaan se greippimehun litkiminen. Tossa nyt yhden kierron tueks sitä kokeilin+foolihappo käytössä. Menkkojen olis pitänyt alkaa viimeistään eilen. Ei oo näkyny. Tänä aamuna uhrasin yhden cb:n digitestin ja sen mukaan en ole raskaanakaan. Sais nyt sit ne menkat alkaa niin pääsisi kohti uutta yritystä.
 
Onnea daaria!

Mashnu digihän ei oo sen herkempi kun liuskatestit, ja joillakin on näyttäny digi plussaa vasta kun näyttää jo raskaana 2-3. Jos kerta menkatkin on myöhässä, niin tee vaikka pc :)
 
Mä tein eilen testin. Nega se oli. Vähän harmittaa, mut ei onneks kaada mun maailmaa. Onhan mulla tuolla ulkona tuhisemassa toi 4,5kk pikku kupliainen <3 Sais vaan ne menkat nyt sit alkaa. :)
 
Ei ollu muita testejä nyt kotona. Täytyy odotella pari päivää ja katella sitte. Kaupasta sais pc-testejä mutta ku mä oon siinä kaupassa töissä ni en haluu sieltä ostaa. Vois luikkia kilpailijalle kattomaan mitä siellä on valikoimissa... Näitä pikkukaupungissa asumisen ihanuuksia... :p Esikoisesta ei oo kokemuspohjaa että kuinka aikasin ois plussa näkyny testissä kun testasin sillo ekan kerran ku oli yli viikon myöhässä ja sain plussan heti.
 
Mashnu mulla oli sama että en edes tiä koska mulla näkyis ku esikosta ja kkm plussasin ku oli menkat viikon myöhäs ja sillon tuli suoraa 3+ digiin :D no, niistä on turha haaveilla hetkeen.

Voisin hakia sitä greippimehua ja kokeella sitä vielä, katotaan miten käy sen kans. Muita vitskuja en aatellu vielä sitte hommata. Dtä ja Ctä otan vielä lisäksi.

Täälä ovis olis kans todennäkösesti joskus 21-24.5 paikkeilla, mennään miehen veljelle tuoksi vklp että pitää hoitaa tallettelut kuntoon ennen sitä.

Miten muuten, jätättekö miehen tavaran sisään seksin jälkeen vai käyttekö tyhjentääs heti? Ku sekä kkm että esikko tuli niistä kierroista ku jätin tavarat sisään, nyt viimekierron kävin heti vessas seksin jälkeen. Voiko sillä olla merkitystä asiaan?

Niemja kp4/35?
 
Takaisin
Top