Toinen haaveissa <3

Ihania ootte. Kiitos siitä.
Kaku15 tää on vähän monimutkanen kuvio. Mut mulla on yks toinen lääke käytössä nyt yrittäessä/alkuraskaudessa. Mut se tuo omia vaikeuksia jos pitkään käyttää (sisäelimissä) ja sit joka piikin jälkeen oon kuumepöhnässä ja kolme kertaa viikossa piikki. Ja aiheuttaa myös kroonista virtsistä. Et stressiä siinäki jo kerrakseen. Mut kyllä täältä noustaan!!!
Nyt jollekkin ansaittu plussa!!!!
 
Oon tässä taustaillut, mutta pitää tässä tulla taas avaamaan suu.

Paljon voimia bättismami! Todella kurjaa. :( Voi kunpa olisi sittenkin väärä tuomio. Kuulostaa tosi kurjalta tuo lääkityksesikin. Toivon todella että saat pian pysyvän plussan.

Tsemppiä kaikille tädin kylään saaneille ja plussatuulia yleisesti kaikille.

on. Olen vähän pohtinut pitäisikö pitää vähän taukoa yrittämisestä etten sitten ole melkein yksin hoitamassa poikaa raskaana. Eipä kyllä ole pidetty. On varmaan pupuiltu enemmän kuin tavallisessa kierrossa. :D Oviksesta ei ole mitään hajua millon se on ollut vai onko ollut ollenkaan. Viimeksi kun kirjotin taisi olla ovisoireita, mutta niin on ollut tässä viimepäivinäkin jotain sellaisiksi tulkittavaa. Nyt on menossa kp25. Testailen varmaan sitten jos menkat on selvästi myöhässä.
 
Toivo elää siltiki Kaku ;) kuulostaa ainaki lupaavalta!

Vargynja toivotaan parasta, toivottavasti miehellä on kaikki hyvin :)

Olivia pahoittelut.

Mä täs mietin että olisko mulla ollukki ovulaatio vasta viikkoa myöhemmin ku sillon oli ihan selkeet limat? Ja nyt vasta on kunnon valkovuotoa.. No, testataan uudestaan viikon päästä jos menkkoja ei kuulu.
 
Niemja mulla oli tärppikierrossa kahtena viikonloppuna peräkkäin ovisoireita :) hyvin voi olla mahdollista. Silloin ekana viikonloppuna oli himot ja pienet limat ja toisena viikonloppuna himot, kunnon limat ja tästä seuraavana päivänä jomittelut. Jälkimmäisistä oireista tuli plussa :)

Hyvä että mennyt hyvin vargynja :)

Kotimama rv 5+5 :)
 
Bättismami eikä..... :'( Oon niin pahoillani.. Ei tän pitäny tapahtua sulle enää uudestaan.. Voimia nyt roppakaupalla <3

Aivan liian monia negoja ja kp 1 täällä tullut viime päivien aikana..Onneksi negojen suhteen voi toivo vielä hyvinkin elää ;) Nyt kaikki usko siihen, että joku teistä äitienpäiväplussan päräyttää!! Niemja? Avvi? JOOOOOOOOOO!!!!!!

Tuo sylkitesti kuulostaa kyllä tavattoman näppärältä! Itsekin sitä harkitsin joskus, mutta sitten päädyin siihen, että labratädin leikkiminen tuntui liian työläältä. Mut teidän kertomusten mukaanhan se ei ole yhtään työlästä! Tai ainakaan sen työläämpää kuin purkkiin pissiminen ja liuskatulosten venaaminen (ja tulkitseminen)

Vargynja, teillähän kuulostaa siltä, että yrittämisestä on tullut ihan hauskaakin ;)
 
Onpa hankala tilanne bättismami! Toivottavasti tilanne nyt nopsaan ratkeaa ettei tuota piikittelyä tarvitse kovinpitkään jatkaa, sivuoireet kun kuulostas melko hurjalta!

Vargynja, ei tuo oikein taukoilulta kuulosta ;) mutta seksi on hyvää terapiaa arjen huolien keskellä joten antaa palaa!

Täällä yllättäen kp 1 ilman menkkajomoja! Ihan hyvä mieli kun kierto näyttää lyhenemisen merkkejä ja ovisoireista tasan dpo 14, joten selkeästi kroppa alkaa olla taas kartalla :) jospa ajoitus ja stressitaso ensikierrossa olisi otollisempi! Hyvä että kierto starttasi jo nyt, venyessään olis la muuten menny liian likelle esikon synttäriä kun tottahan se yk2 tärppää niinkuin esikkokin ;) :sign17:sign19:binkybaby
 
Huuuuh, kahlasin ketjun läpi! :wacky: Me oltiin lomailemassa netin ulottumattomissa, oli ihanaa :cool14 lomailtiin sitten kaikesta tästä yrittämisestäkin, tärpit meni niin iloisesti ohi, että jos ei pyhä henki ole pyyhkinyt yli niin ei tule tärppiä tästäkään kierrosta! Mutta teki hyvää, vaikka panokset koveni tähän seuraavaan kiertoon.

Ja voi ei Bättismami :Heartred ihan kamalaa. Voimia ja jaksamista.
 
Kotimama sama oli mulla! Joten toivotaan samaa kohtaloaki ku sulla ;)

Vimma varmasti teki hyvää lomailla kaikesta! Nyt vaan uudella puhdilla seuraavaan kiertoon :)

Kaku hienoa että kierto tasaantuu! Täälä sama toiveis..
 
Tän aamun pissatesti
 

Liitteet

  • image.jpg
    image.jpg
    448.5 KB · Katsottu: 115
Bättismami, suuret pahoittelut :(

Mira, onnea! Haamuhan se siellä!! :)
 
Mä punon jo uutta sotasuunnitelmaa uuteen kiertoon. Ajattelin ostaa royal geleetä, sitten uus satsi ovistikkuja kun one stepit loppu. Onko kokemuksia apteekin ovistesteistä? Varmaan ovat ainakin yhtä hyviä kuin ostepit?

Tässä päättyneessä kierrossa mulla oli käytössä multivitan raskausvitamiini, foliren, raskaus-omegat ja maitohappobakteerit. Greippimehua join alkukierron ajan muttei mulla vaikuttanut limoihin. Ovislimoja ei tullu ollenkaan! Mietin oliko se merkki siitä ettei ovista ollut, mut kenpä tietäis sen.

Helmivauva ois oikein ihana :D !!
 
Mä en kerennyt juttuihin mukaan, tuli niin yllätys plussa kuin ikinä vaan voi tulla. Olo edelleen hämmentynyt ja epäuskoinen. Toivotaan parasta :)
Suuren suuri plussapuhuri tänne ja kaikille toinen tuloilleen :) Tsemppiä!
 
Onnea plussanneille ja pahoitteluni Olivialle uudesta kierrosta.

Tutuksi tullut tuhruttelu on täällä taas alkanut :sad001 En tiedä mikä tässä mättää kun ei vaan mitään tapahdu. Kp1 varmaan maanantaihin mennessä, jälleen. Tein kuitenkin sen mitä itselleni lupasin, nyt on aika varattu perhesuunnitteluneuvolaan! Ensikäynti on kesäkuun alussa. Jännää, joskin vähän mieltäalentavaa..

Oliko tällä palstalla joku joka kyseli tuosta tuhruilusta? Gyne nimittäin sanoi että on olemassa sellainen kiistelty vaiva kuin keltarauhasen vajaatoiminta, josta tämä ehkä voisi johtua. Tutkijat ovat siitä kuitenkin vähän erimielisiä joten virallisesti se ei ole mikään tunnustettu vaiva. Asiasta kuultuani olen tietysti sitä funtsinut ja tuntuukin ihan mahdolliselta että minun kohdallani ongelmaa on nimenomaan luteaalivaiheessa; on oviksen jälkeistä kipuilua ja tuhruttelua. Vaan mistäpä näistä tietää :sorry:

Mikäs tilanne Niemjalla?
 
Täällä tuli joku haamulainen.. Taidan testata uudelleen illalla. Näkyy sellanen hentosen punanen viiva, mut en oo varma kehittelenkö sen ite sinne :D Pitää pyytää miestä vilkasemaan. Kameraan en saanu sitä näkymään, niin en voi kysyä teiltä.
 
Wildside onnea haamulaisesta!! Uutta testiä vaan ja mieheltä kysyt mielipidettä!!
 
Wildside eikun kuvaa tulemaan, kyllä me sieltä se viiva kaivetaan näkyviin! :D
 
Takaisin
Top