Toinen haaveissa <3

Voi ei mitä uutisia Bättismami!! Ei tähän pysty sanomaan mitään, niin karua on tämä elämä välillä :( tule takaisin kun jaksat, toipumiseen voimia!

Oliko sulla Avvi tiedossa mistä tuhruttelu vois johtua? Mulla tuhruttelee vain menkkojen vikapäivinä (5-6), mut jo sekin on rasittavaa. Vuoto alkaa aina kp1 ihan kunnolla ja toka päivä on runsain vuotomäärältä.

Me etsitään edelleen asuntoa. Käytiin tänään ok-talon näytössä mut ei ole sekään meidän talo. Mukava kun on välillä muuta mietittävää kuin tämä yritys. Nyt täällä sitten loppuviimein paljastuu asian todellinen tila kun huomenna tai torstaina pitäis menkkojen alkaa.
 
Pahoitteluni minultakin Bättismama. :( Voimia hirveesti kaikille.

Mamatson kyllä se plussa aikanaan tulee. Ikävää kun se ei nyt tullut. :( Voimia siullekkin!
 
Avvi en ollu minä käyttäny mutta mietin sellasta kans! Toivotaan haamulaista sinne ja tuhrut pysyy pois 9kk ;)

Bättismami tää on niin väärin, voisko olla väärä tuomio? Kaverille annettiin tuomio että ei vastaa viikkoja tuulimuna, tulla viikon päästä uudesta ultraan ja tyhjennykseen ja nyt sillä on viikkoa nuoree poika ku mulla :) voimia silti ♡

Mamatsonille tärppionnea seuraavaan kiertoon!

Mä hain ny kuitenki r-testit vaikka ei pitäny testata, aamusta sitte! Plussaan en usko yhtää enää kerta ovistesti oli valkosta valkosempi mutta tehdään ny huvikseen ellei menkat ala yöllä. Sehän on takuuvarma menkkojen houkuttelija kerta ;) nyt dpo13 ja huomenna 14.
 
Mulla olis kp 24 menossa nyt. Mulla oli esikoisesta ovis vasta kp 20-22 eli tuon mukaan vois olla ovis, mut tiedä näitä. Jos vaikka huomen aamulla testais. Koko ajan on kyllä olot, että menkat kohta alkaa.

Toi sylkitesti makso netistä ostettuna muistaakseni 36 euroo ja mulla se tulee halvemmaks ku noi liuskatestit. Mulla on nii epäsäännölliset kierrot, että testejä menee kasapäin. Ihan kätevä tosiaan tehdä heti herättyään eikä tartte pelleillä pissillä :D lisäks jos on jossain reissun päällä eikä oo mahollista pissiä testiin, niin tuo on kätevä ku mahtuu hyvin mukaan ja on huomaamaton. Sylkee vaan lasille ja oottaa sen kuivumista, sit laittaa sen mikroskoopin alle ja kattoo koostumuksen. Ja kaiken tän voi tehhä huulipunan kokosessa kapistuksessa. Hihi, tulipas myyntipuhe :D :D
 
Pahoittelut tädeistä ja negoista. Toivon niin kovasti plussatuulia tänne kaikille!

Avvi ja Niemja, mitä testit näytti??
 
Mulla ihan selkeä nega odotetusti, en ymmärrä miten niitä viivanpaikkoja saa ku vaikka miten tihrusti nii yks ainut viiva näky :D

Toivottavasti Avvilla olis paree onni matkas!
 
Bättismami voimia!!! Eihän ole mahdollista et hedelmöittyminen ois ollu myöhemmin ja syke ei vielä näy? Niinhän oli jollekin käynyt harvinaista kyllä on!!!
 
No en yritä edes moista toivoa.. kun viimesimmät menkat alkoi 13.3. .. että hedelmöitys ois venyny ja tikutin oviksen ja mitähän vielä... mut kiitos tsempistä. Kait ne ultraa vielä ennen ku ruvetaan työstämään se ulos. Anteeksi suora puheeni.. voin kertoo että ihan pikkusen harmittaa kun en itse ole tosiaan terve niin ois ollu enempi kuin suotavaa että ois saanut raskauden nyt alkamaan! Yritystä nyt jo 7kk...perkele!!!
 
Ja meillä tosiaan ovistestit käytössä jo siks et ei jakseta pupuilla koko kiertoo jokatoinen päivä. Joo ollaan laiskoja. Ja yks pikku ukkeli nukkuu vielä paljon meiän välissä vaikka ollaan tota omaan sänkyyn siirtoo yritetty vaihtelevalla menestyksellä.
 
Elämä on kyllä epäreilua :shifty: Pahalta tuntuu teidän puolesta Bättismami.

Pöh ja pyh täälläkin, vaikka tämmöisen valittaminen tuntuukin nyt niin turhalta.. Ihan nega oli minunkin testi :meh: Kummasti sitä vaan oli toiveikas olo taas purkkiin pissiessä mutta eipä tullut päävoittoa tälläkään kertaa.
 
Onneksi täältä saa lohtua ja ymmärrystä. Kiitos siitä. Mä oon niin harmissani miehen puolesta kun joutuu tän kaiken kokemaan.. että eikö ikinä päästä oikeesti nauttimaan raskaudesta?!? :( anteeksi nyt avautuminen.. oon vaan vieläkin niin järkyttynyt!
 
Bättismami tiiän niin miltä susta tuntuu.. Itelläniki neljä keskenmenoa takana ja ihan kauhee pelko oli persiissä tän esikonki kohalla.. Ite sain esikoisen kohalle alkurauskauden tueksi lugesteronit. En tiedä oliko sillä loppujen lopuks vaikutusta, mutta pieni mies pysy matkassa (vai oliko vaan sattuman kauppaa)
Keskenmenot on aina rankkoja, sattu ne missä vaiheessa tahansa. Mulla eka raskaus päätty viikolle 12 ja se oli rankin, koska vauva näytti jo vauvalle. Ne haaveet mitä kerkee rakennella raskauden aikana, romuttuu täydellisesti. Ja heti kun raskaaks tulee, niin se solumöykky joka siellä kasvaa on välittömästi rakas. Itse en esikoisen aikaan alkuun kehitelly tunteita, koska takaraivossa pyöri ajatus "tääkin menee kesken, niin turha tähän on kiintyä"
Voimia kovasti!
 
Avvi sama fiilis, toiveet oli korkialla ja alas tultiin kovaa vauhtia :/ no, enää tiedän olematta toivomaan mitää.

Mulla kans se kkm oli tosi raskas, kerkes sen 12viikkoa luulla olevansa raskaana ja suunnitella kaikkea ja sitte ei löydykkää sykettä ultras.. Meillä kehitys oli jääny 8viikolle että 4viikkoa kanniskelin sitä sitte.
 
Voi surku bättis, oliko teillä millanen deadline tässä vauvan yrityksessä sun sairauden kannalta?

ON. Miten nuo päivät voi kulua niin hitaasti :shifty: pitkäpitkäaika vielä sunnuntaihin.. nyt kp 32/30-36. Ei juuri oireita mihinkään suuntaan, valkkaria lähinnä ni saa hypätä veskis ihmetteleen et joko lorahti kuukautiset käyntiin :banghead: stressiä on riittämiin kiireiden vuoksi ja reissun takia tallettelutki vähä epäotolliset joten ei kyl uskoa plussaan tässäkierrossa! Mut alkais sit jo seuraava ni pääsis helmivauvaa tilaileen :sign19
 
Takaisin
Top