Toinen haaveissa <3

defe59f269b36e3ed8edfde8b63f3c4a
 
_20160414_195427.JPG


Täällä tällainen suora. Kaks alinta testiä tältä aamupäivältä ja nyt illalta. Luulen et huomenna pärähtää aamupäivällä tasavahva viiva.

Luulen mamma11/14 et siullaki ehkä huomenna ois selkeempi plussa? Mut aina kannattaa talletella :happy:

Otuski - yk2 - kp14/31
 
Mäpä otan pian mun liuskoista kuvaa :D ei oo tiirailtavaa ei. Enkä oo jaksanu/kerinny muita tehdä.
 
Mies on toipunut leikkauksesta ihan hyvin, joskaan ei ihan vähään aikaan tule olemaan täysin kunnossa. Se leikkaus tai pikemminkin syy siihen ei ollutkaan ihan niin vaaraton kuin alkuun luultiin. Mieheltä löydettiin syöpä. :sad001 Sain tietää siitä vasta sunnuntaina, kun mies halusi kertoa kasvotusten eikä puhelimessa) Sen takia oon pitänyt tässä vähän hiljaiseloa. Olen ollut äitini luona kokoamassa itseäni enkä kyllä varmaan ois jaksanut muutenkaan käydä täällä kirjottelemassa. Voi olla että täällä on aika hiljasta seuraavinakin päivinä... Sekin vielä auki, onko mitään mahdollisuutta tehdä talletuksia tässä kierrossa.
 
Vargynja, oon todella pahoillani. Vetää sanattomaksi. Toivon sydämestäni että miehesi saa parasta mahdollista hoitoa ja syöpä selätetään.

Järkyttäviä uutisia. Paljon jaksamisia teille! :Heartbigred
 
Vargynja, todella paljon jaksamisia! Raskasta aikaa elätte, toivottavasti kaikki kääntyy nyt parhain päin! ♡
 
Vargynja, voi ei mikä tilanne. Pysäyttävää. Keskittykää nyt toisiinne ja yhdessä selviytymiseen. Tavallaan ehkä ymmärrän miltä sinusta tuntuu, meilläkin miehen sairaus on ikuisena takapiruna elämässämme. Yrittäkää muistaa mitä kaikkea hyvää elämässä on ja varmasti kaikki tulee vielä järjestymään.
 
Voimia vargynja sinulle ja perheellesi <3 sanattomaksi vetää. Se että leikkaus on kuitenkin mennyt hyvin on aina hyvä uutinen.
 
Tänne rantautunut kurkkukipu ja lievä flunssa. Ajattelin että vois olla raskausoire mutta sitten huomasin että esikoisellakin nokka valuu. Miehen kanssa mennyt jo viikon verran huonosti kun hän ollut väsynyt ja tiuskinut minulle ja pojallekin välillä. Työstressiä kuulema vaikka välillä olen itse pelännyt että kestääkö meidän suhde ja johtuuko tästä vauva arjesta. Onneksi oli aamulla hyvällä tuulella ja toivon että saamme levätä viikonloppuna. Pahalta tuntuu valittaa tämmöistä vargynjan viestin jälkeen.
 
Jaksamisia Kotimamallekin ja toivottavasti suhteessa ois paremmat ajat edessä. Vauva-arki on kyllä suhteelle kuluttavaa aikaa.

Omanapa: Tänään se ovis+ sitten pärähti kuten vähä uumoilinki. Enkä kyl muista millon ois näin vahvana tullu viiva tikkuun.

_20160415_123049.JPG



Otuski yk2 - kp15/31
 
Vargynjalle paljon voimia jaksaa vaikeaa aikaa. :Heartred
Kotimama, toivottavasti teillä tauti taittuu pian. Ehkäpä flunssaoireet vaan piilottaa sun raskausoireet alleen?! :grin
Otuski, nyt on todella komea o-plussa! Ei muuta, kun tallettelemaan!
 
Bättismamille onnittelut plussan vahvistumisesta, me tiedettiin tää :)

Tsemppiä talletteluihin ainakin otuskille ja tietysti myös muille o-metsästäjille!

Kotimamalle jaksamisia parisuhteeseen! Positiivista kuitenkin, että mies on oikeasti saanut puettua sanoiksi, miksi hän on tiuskinut. Eli että asia ei johdu sinusta tai pienestä, vaan hänen työtilanteestaan.
 
Kotimamalle jaksamisia! Meillä oli ihan sama vaihe jokunen kuukausi sitte ku molemmat väsyneitä ja mies ressas töitä ja tiuski vaan kotona. Mutta onneks se helpotti. :) ja nyt menee tosi hyvin, syy ihan seksissä :D päätettiin että pyritään joka päivä harrastaan seksiä ja välistä kahdestikki ja on suhde parantunu huomattavasti.. Toki vasta viikko takana mutta tästä on hyvä jatkaa! :)
Ja mies otti syksylle isyysloman lopun että hoitaa poikaa ku palaan töihin nii siltä oli kysytty onko jo uus tulos, nauroin vaan että toivottavasti mutta ei siitä viä lomia pidettäis :D

Otuski hieno plussa! Mulla testit blancoja.

Täälä jostain syystä poika huutaa 4ttä päivää ja yöt ollu vaihteeks yhtä helvettiä. Panadol auttaa hetken joten kipua vissiin on, en vaan tiä missä. Oireita olis hampaisiin mutta suus ei näy mitää. Ota selvää sitte. Flunssaakaa ei oo joten en usko korvatulehdukseen.

Kp14 ovis jossain?
 
Päivitystä "poppakonsteista" tässä kierrossa käytössä edelleen foolihappo 2mg/pvä, erityisvahva D, vehnänalkioöljy, greippimehua aamulla lasillinen (hyyyi!) ja rautamehu (kun väsymys ei meinannut väistyä kk jälkeen)
Ja viikonloppuna jos saisi aurinkoa.
 
Vargynjalle voimia! ❤️

Täällä ei edelleenkään näy eikä kuulu edes merkkejä kierron käynnistymisestä. Saas nähdä saanko odotella sitä kiertoa siihen asti että imetys loppuu kokonaan. Huoh.
 
Heppunen miulla käynnisti kierron kun olin vuorokauden imettämättä tytön ollessa 7kk. Tämä kun lähdin ekan kerran kavereiden kanssa viihteelle. Vajaa kuukausi tästä, tuli menkat.

Onko siulla ollut yhtään pidempää imetystaukoa?
 
Takaisin
Top