Toinen haaveissa <3

Seurataan syljen kautta ovulaation ajankohtaa. Siskolta kuulin siitä olivat tykännyt ainaki. :-) se on sellane huulipuikon kokoinen mikroskooppi
 
Harmi juttu Vimma, että siellä menkat alkoivat. Toivottavasti jaksat sitli pitää yllä hyvää mieltä tähän uuteenkin kiertoon. :)

Noi biletykset ja plussailut on kyllä kinkkisiä. Varsinkin, jos/kun ei halua ihan alkuraskaudessa kertoa vielä kenellekään, minkä kyllä ymmärrän hyvin. Ja toisaalta, ainakin omalla kohdalla kun tiedän, että ei sitä ihan noin vain ryhdytä raskaaksi, niin ei ihan kaikkea voi ja halua suunnitella sen mukaan, että "olenkin varmaan jo sillon ja silloin raskaana". Olis jääny aika paljon asioita tekemättä ekaa yrittäessä... :hilarious: Mäkin siis juuri tuossa maaliskuussa ehdin iloitsemaan, kun olin sopinut tyttöjen illan kaverin kanssa, että just kerkeen siellä käydä ja sit testaankin plussan seuraavalla viikolla. Kaveri peruikin menon, siirrettiin huhtikuulle. Ehdin jo ajatella, että milläs selittelen sit, etten pääsekään. No, ei tarvinnu selitellä, menkat tuli ja nyt oltiinkin pari viikkoo sitten ulkona. Että nyt voisin oikein hyvin saada sen plussan ens viikolla! :grin Ja siis Kotimama, en tod. tarkota tällä sua, tai että mistäs tiedät, tuleeko nyt se plussa, koska sullahan tulee se plussa nyt! :happy: Omaa hassua ajatteluani vaan avasin.
Täällä ei varmaan mitään ihmeitä oireita. Viime viikonloppuna oli kummaa vihlontaa nivusten paikkeilla, mut tiedä sitten mitä oli. Antaa nyt mennä ihan rauhassa (niin varmaan joo...:p) ja katellaan niitä testejä tarvittaessa ens viikon puolella.
 
Ulkona käyminen rentouttaa ja pari lasia punaviiniä edistää kiinnittymistä, eikös niin? :) Esikoisen raskauden alussa (ehkä vähän ennen kiinnittymistä)juhannuksena join punaviiniä ruoan kanssa. Tykkään ajatella että siitä oli hyötyä ;) Miehelle sanoin että voisin reilun viikon päästä ottaa lasin tai pari kun tänä viikonloppuna pitäs olla ovulaatio. Muutenkin rentouttava viikonloppuriento voisi tehdä hyvää.

Neita yk 4 kp 10
 
Mä voin ihan rehellisesti kertoa, että ennen kuin tiesin olevani raskaana tästä esikoisestani, vietin melkokin kostean lomaviikon veljeni luona Välimerellä. :D Siellä on sitten beibi kiinnittynyt pienessä valkkarihuppelissa. Testasin plussan kotiin palattuani ja siihen loppui tietenkin kaikki alkoholit ja muut. Enkä nyt varsinaisesti suosittele tätä konstia kellekään, mutta näillä nyt mennään. :)
 
Kyllä mä epäilen että hyvin voisi plussa tulla kun taas menee näin :D

Tänään ja eilen ollut ärsyttävää päänsärkyä. Mun mielestäni esikosta ei ollut näitä tyypillisiä pms oireita. Lisäksi juoksulenkillä tuli hirveitä vatsakramppeja hetkellisesti mutta se nyt ei kerro mitään. Eikä tuo päänsärkykään varmaankaan :D Nyt kp 19/28-33 dpo3
 
Mekin juotiin esikoisen kiinnittymisen aikoihin viinipullo puokkiin miehen kanssa. Ai SE olikin se jippo :wink
 
Mä kävin papa-kokeessa tänään. Viime syksynä annetussa näytteessä oli joku reaktiivinen muutos. Toivottavasti on puhdas nyt.

Eilen aloteltiin tallettelut, innokkaina kahdella setillä :p.

Olivia kp8
 
Täällä kp13 ja ovistestit negaa. Ovis selkeesti lähellä kun halut on uusissa sfääreissä ts. on edes jotain haluja :bag: Yllättävän hyvin tappaa halut kun ei meinaa löytyä aikaa seksille tai sit pitää etukäteen sopia milloin harrastellaan. Ja aloitteet tulee poikkeuksetta meikäläiseltä..

Luulen että tästä projektista tulee vielä piiiitkä ja kivinen ku tallettelut on vähä mitä on eli max. 3krt/kierto..

Otuski - yk2 - kp13/31
 
Luulen että tästä projektista tulee vielä piiiitkä ja kivinen ku tallettelut on vähä mitä on eli max. 3krt/kierto..

Otuski - yk2 - kp13/31

Luotetaan siihen et se yks oikein ajotettu kerta riittää ;) Meillä kans tahtoo olla yritykset harvassa, naureskellaan et menipä villiksi jos toisen kerran viikon sisällä jaksetaan puuhailla :shy: ei ole haluista vaan enempi yleisestä vireystilasta kiinni. Ensviikon oletettu ovis menee anoppilassa hutiksi, mut jos sitä jokuilta ennen lähtöä ehtis/jaksas ja oiski vähä arvioitua aikasemmin ovis :cool05
 
Niinhän se toki on ettei tärppi tarvitse ku sen yhen yhdynnän mikä on vaan oikeeseen aikaan.

Viime kierrossa talleteltiin 12h ekasta ovisplussasta ja plussaa näytti vielä 12h tallettelujen jälkeenkin. Vaan niinhän se on että vaikka kaikki menis putkeen sen osalta niin siltikin tärppimahdollisuus on vain oliks se 20%

Jokatapauksessa mies kellistetty eilen ja toivon mukaan onnistais vielä pari kertaa loppuviikosta jos se ovisplussaki pärähtäis piakkoin..
 
Oh kun paljon viestejä!! Harmi uusille kierroille,mutta samalla tsemppituulia täältä puhaltelen kaikille <3 joo. Otetaan vaan rennosti eikä mietitä liikaa sitä raskautumista. Juhlat on tärppiin näemmä hyvä taktiikka ;)
Itsestäni sen verran että vahvistunuthan tuo plussa on.. mutta silti jännään kun nuo km takana.. onneksi ylihuomenna lähtö viikoksi lämpöön <3 pääsee rentoutumaan. Mä jään tänne vielä tsemppailemaan ja jotenkin tuntuu että saan teistä sellasta henkistä tukea niin ei jännitä niin kovin..:) kiitos ihanaiset naiset!!
 
Paljon tarrasukkia sinne bättismamille!

Täällä kp14 ja toiveikkaana ootan et ovis ois tässä kierrossa pari päivää aiemmin ku viimeks (jolloin ovisplussa kp17 ja 18).
Ovistestin viiva oli tänään jonku verran tummempi ku eilen eli huomenna saattais jo tulla o+!

Mites niemja joko oot bongannu ovista?
 
Nyt bättismami nautit lomasta ja raskaudesta ;)

Otuski hyvä juttu että aikaistuu ovis! Tallettelemaan vaan ;)

Täälä o-testit ihan blancoja. Uskon että vika on testeis, sillä limoja on alkani tulla ja halut ainaki kohdillaan.. Mutta talletteluja on tiuhaan tehty nii ihan sama kosla ovis tulee ;)
 
Takaisin
Top