Toinen haaveissa <3

Toivottavasti joku testailisi ensi viikolla niin pääsisi jännäilemään teidän kanssa :) bättismamin testiä odotellaan ainakin! Mites esikko? Joku muu vielä? Vimma? Anteeksi ei ollenkaan muista ketkä kaikki oli milloinkin vuorossa :)

Niin oliko se ovulaatio oirepäivä dpo -1 vai dpo0? Tämä varmaan kysytyin kysymys tällä foorumilla mutta ei vaan muista :D
 
Mä taidan testata ens viikolla jos menkkoja ei näy. Eilen oli ihan nega testi. Tänään kp27/28.
 
Loppuviikosta testailen, jos menkkoja ei näy! On ainakin lupaavia oireita, tai sitten vaan kuvittelen/ylikuuntelen kehoa..

Vargynja :sad001
 
Vargynja, pahoittelut. Plussataan yhdessä sitten tammikuisista. Paranemista myös miehellesi ja jaksamista sinulle jos joudut nyt pitemmänkin aikaa yksin hoitelemaan arjen asioita.

Jänniä aikoja oli tulossa joillakuilla, toivotaan että plussia pärähtelee!

Täällä lopuillaan jo kp3, ihmeen nopeasti tämä aika menee tässä vaiheessa. Viime kierto oli pitkästä aikaa alle kolkyt päivää, hmm erikoista. Varasin tosiaan gynelle ajan, silloin olisi kp13. Ovistestitkin tulee varmaan postilaatikkoon alkuviikosta. Hyvä mieli on tästä kierrosta vaikka ilmeisesti ajoittuukin ovulaatio vähän huonoon ajankohtaan. Tammikuun vauva olisi itse asiassa todella jees :grin
 
Mulla olis kans ihan ok vaikka ei nyt olis tärpännytkään ja menis ens kiertoon. Esikoinen on syntynyt tammikuun lopussa.. :smug:
 
Voi pahus Vargynja tädistä! Mur. Mut hienoa että miehesi leikkaus meni hyvin.

Koska Hansuli ois testaamassa?

Mulla kp5 ja kohta pääsee käynnistelemään tätä kiertoa. Niukat menkat oli tällä kertaa.


Tänään testasin negaa tuli dpo 14 ny menkkoja ei näy viä vaikka alkamis päivä ois ei oo edes niitten oireita o.o ootellaan taas ja katotaan loppu viikosta taas
Lunssa iskemäs nenä vuotaa yritä ny sit imuroida töis meh :p onneks oon mones paikkaa yksin jos asiakas ei oo kotona thih :)
 
Muokattu viimeksi:
Voi kauheeta mä oon lukenu niin paljon noita lapsettomuus ja pitkään yrittäneiden ketjua et se on ihan se ja sama onko alkuvuoden vai loppuvuoden vauva kunhan vaan tulee. Just viikonlopulla näin kaveria jotka on 10kk yrittäny. Sehän ei oo ees pitkä aika kun joillakin menee vuosia vuosia eikä välttämättä siltikään lasta tule.

Ja voihan käyä vaikka niin et la on tammi-helmikuun vaihteessa ja lapsi syntyykin sit reilun kuukauden etuajassa joulukuun lopulla.
 
Niinhän se on mira. Jos meillä tästä kierrosta tärppää niin LA menisi 31.12.2016 tai 1.1.2017. Mies toivoi yhdessä vaiheessa enemmän alkuvuoden vauvaa mutta kun selitin niin ymmärsi ettei niitä noin vaan tehdä :) meidän esikoinen syntyi rv 37+3 ja jos toinen saadaan niin eiköhän suht samoilla viikoilla synny. Voi toki mennä ylikin mutta epäilen :) esikon LA oli siis tammikuun loppupuolella mutta syntyikin alkupuolella kuuta.

Täällä ei ihmeempiä oloja. Nyt kp17/28-33 ja dpo 2(?)
 
Kyllä menee ihan vauvakuumeen piikkiin noi mietiskelyt että milloin olis kiva laskettu aika. Ihan turha vetää herneitä nenään. Meillä kesti 7 vuotta tulla raskaaksi edes yhden kerran joten tiedän yhtä sun toista yrittämisestä ja pettymyksistä.
 
Kotimama 31.12 on hyvä laskettu aika, se oli meillä pojasta, sai jännätä joulun ja uuden vuoden :) Tuohon siun kysymykseen ovisoireista, jos oot tuntenu kipua ni sillon on munasolu irronnu ja on dpo 0, jos vaan limoja ni sanoisin et dpo -1. Jos on oviksen tikuttanu ni ovisplussa on dpo -1, varminta on jos tuntee kipuna ovulaation ni tietää nollapäivän.

Mashnu meillä ois nyt tulossa -15 pojan seuraks -16 lapsi jos kaikki hyvin menee, tähdätkee työkii siihen :wink Vielä kerkee naiset tehä 2016 vuoden vauvoja :) Ja tiedän, ei niitä noin vaan tehä mut aina saa yrittää :grin
 
Joo ja kyllä täälläkin otettais kiitollisena jouluvauvakin. Oma kommentti liitty lähinnä siihen et sais tästä kierrosta vaikka tärpätä, alkuvuodellehan se la menis silloin. Vaikka tosiaan hyvin vois syntyykin vanhan vuoden puolella!

Mielenkiinnolla odottelen ovista! Jos kierto pysyy samassa ku viimeks ni tän vkon loppupuolella pitäs tulla.
 
Täälä kans ku ekaa yritettiin 1.5v nii se on ihan sama koska seuraava tulee kunhan tulee. Luotto ei oo korkialla että nopiaa tulis vaikkaki salaa toivon että tämä tulis nyt tästä ekasta yrityksestä ;) jos nyt tulis nii LA olis 7.1.17, aika jeba!

Kp10 ja ovistestis oli jo vähä väriä, toki juon öisin ku imetän nii en tiä saanko missää välis luotettavaa pissaa pihalle :D juon paljo ja käyn vessas usein.
 
No mun ei tartte enää arpoa. Menkat alko. On se vuosi 2017 hyvä vuosi syntyä myöskin jos tuuria vaan on ja tulen enää raskaaksi.
 
Vargynja, pahoittelut tädistä...olisi kyllä saanut kiertää sinut kaukaa :( Toivottavasti miehesi on toipunut leikkauksesta hyvin!

Niemjalla ja Avvilla on loistavat viikot ;) Ja nythän te meette jo paljon pidemmällä eiksni??

Missä on bättismamin uusintatesti? Leffaviivoja olisi mukava katsella ;)

Kotimama, mä komppaan IceQueenia, että kunnon kipuilu viittaisi siihen, että kyseessä on dpo0. Mulla ainakin osu panadolin ottaminen tikutustenkin mukaan juuri dpo0 aikaan.

Vimmaa jännäillään tämä viikko vielä kans!! Mitkä sun omat fiilikset on?
 
Täällä jäi luteaali vaihe "vähän" lyhyeksi.... Tänään vasta dpo 8 ja menkat alkoi:( varaan kyllä yksityiselle gyne ajan ei tästä tuu mitään tällä lailla!
 
Takaisin
Top