Toinen haaveissa <3

Pessimisti ei pety! Tänä aamuna testiin kaksi viivaa ♡ ♡ Oli yksi testi kaapissa ja oli eilen jo kunnon tissijomotuksia, mutta oon koittanu pistää kaikki oireet tän vuosisadan flunssan piikkiin etten vaan pety... Jätin testin aamulla vessaan enkä kattonu tulosta, kun "tiesin" että se on nega kuitenkin. 5min päästä menin kattoo niin kyllä yllätyin ja tärisin kun vuos tässä jo nyhväilty ilman tulosta :D

Viikkoja on nyt 4+0 ja laskettu aika 15.12, joka luultavasti ylittyy, koska esikoinen synty vasta rv42+1. Jään vielä tänne vähäks aikaa kirjottelee ja siirryn joulukuisiin kunhan oon tän asian sisäistäny ja on varmempi olo.

Nyt mietin et miten kerron miehelle. Oisko ideoita? Meillä on ens viikolla vuosipäivä ja mietin et antaisinko tänään töiden jälkeen miehelle aikaisen "vuosipäivälahjan".

Täytyy kyllä sanoa, että ajoitus ei olisi voinut olla nyt parempi. Joten uskokaa vaan hyvät neidit ja rouvat, että teidän aikanne tulee ja huomaatte, että kaikella tällä odotuksella oli tarkoituksensa ♡
 
Onnea vanillap plussasta ja IceQueenille onnea hyvistä ultrakuulumisista! :)
 
Voi Vanillap <3 olipa ihana uutinen!!!!
Onnea tuhannesti!
IceQueen ihana että ultrassa kaikki ok. Se aina rauhoittaa mieltä kun pääsee näkemään sen pikkusydämen mikä pamppailee :)
Noh... mäkin tein testin!.... apteekin oman. Ja tuli hyvin hailakka toinen viiva..iik. en tiiä uskallanko vielä iloita.. rupes enempikin jännittämään että mitä tästä seuraa(hemmetin km tammikuussa pilaa kaiken) nyt odotan rauhassa alkuviikkoon ja teen uuden testin... oon ihan stressissä :'(
 
Varovaiset onnittelut bättismami! Toivotaan et viiva vahvistuu ja pieni pysyy kyydissä :)
 
Bättismamille varovaiset onnittelut jo täältäkin! Plussa se on hailakkakin viiva, joten toivotaan, että vahvistuu!

Mä testasin First Stepillä, koska se on täällä yleisin merkki :)
 
Joo.. mä koitan pysyä nyt viileenä kun viilipytty :D ?mikä lienee vaikeaa! Mut kun kierto ollut vähän epäsäännöllinen niin tänään on kait 26/26.. jos ovisplussaa on uskominen :D nyt jostain kärsivällisyyttä peliin..huoh.
 
Bättismami, onkos siulla nyt monta päivää niistä kirkuvista o+? Näyttikö kiinnittymisen vai? :)
 
Juu eli eiköhän se o-testi oo huomannu kiinnittymisen :) jos vielä päätyy yrittämään niin eihän sitä sit tarvi kun testata o-testillä dpo5 ;)
 
Onnea vanillap! :) mahtavaa plussa aaltoa, oliskohan kevätauringolla osuutta? :)

Bättismami testaile pian uudelleen ja laita ihmeessä kuvaa meille tihrusteltavaksi :)
 
Ei vitsit mitä täällä tapahtuu, mielettömiä uutisia!!!

Onnea IceQueenille ultrakuulumisista! Alkuraskauden pienet vuodothan on kai yllätävänkin yleisiä, että yritä olla liikaa murehtimatta.. Siellähän sen pienen sydän sykki <3

MÄ NIIIIIIN TIESIN Vanillap!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Voi vitsit, hirmuisasti onnea<3

Ja minä kyllä tykkäsin myös bättismami sinun testiuutisista peloistasi huolimatta, sillä jos hailakassakin viivassa on väliä, niin kyllä sulla joku siellä mukana on! Mulle ainakin tuli esikoisesta (myöhemmin ultrista laskettuna) samoihin aikoihin toooosi hailakka toinen viiva ja tuossa tuo pyrkii syliin, kun harmittaa äidin koneella istuminen :D Pistän viralliset onnittelut sitten, kun itsekin uskallat iloita, mutta kyllä nyt tällai salaa hiljaisesti hihkun jo nyt <3
 
Ihania uutisia IceQueenillä, vanillapllä ja bättismamilla! Tää ketjuhan tyhjenee kokonaan :D nyt vaan paljo liimaa ja vauvat jouluksi kotia ♡
Koskas IceQueen sun la on?

Täälä EDELLEEN vuotaa :mad: miten kauan nää ekat menkat oikeen jatkuu?!? Sais jo loppua. Ja vielä mun isi tulee vklp hoitamaan poikaa ku meen töihin ja miehellä on hommia nii ei pääse tallettelemaankaa. Tosi ärsyttävää.

Kp7/?
 
Miten voikin olla näin ristiriitaiset fiilikset!

Tavallaan on olo ettei nyt kyl tarvis vielä kuitenkaan tärpätä kun ihan kiva nyt ku tuon 9-kuisen kanssa on jo helppoa ja ois kiva nauttia tästä esikoisen vauva-ajasta 100% mietiskelemättä mitään uutta raskautta ja vauvaa...

Mutta silti! Ei mee hetkeäkään ettenkö aattelis tulevaa ovista ja kierron loppua ja sitä josko tää toinen yk tuottais tulosta ja miten ihanaa ois saada ne kaks viivaa tikkuun ja miten ihanaa ois kun lapset ois niin pienellä ikäerolla ja ja ja...

On tää vauvakuume niin tuskastuttavan ihanaa :rolleyes:

Otuski, yk 2 - kp 8/31
 
No niin mä olen nyt virallisesti liittynyt pikkukakkosen-toivekonserttiin. Yllätin ihan ittenikin kuinka paljon otti toissapäivänä päähän, kun kuukautiset alkoivat. Tätä ennen oon ollut aina vaan tyytyväinen niistä. Esikoinen syntyi 08/2015 ja synnytyksestä toipuminen/unohtaminen kesti näemmä sen 8kk. Kuukautiset alkoi kyllä jo jouluna.

Me jouduttiin esikoisen kanssa turvautumaan hormoonihoitoihin, ja toivon kovasti että kakkonen tulisi ihan luomuna.

Mutta niin täälä ollaan. Onnea kaikille jo plussanneille, toivottavasti meillä muillakin plussaa pian.
 
Tuleehan niitä plussia, paljon onnea teille ihanaisille ja kaikkea hyvää odotusaikaanne! Kyllä ne kaksi viivaa on vaan jotain niiiiin maagista, joskus toivottavasti vielä omallekin kohdalle osuvat.

Jääköhän tänne kohta kuumeilijoita mun seuraksi ollenkaan? Vihdoin ja viimein starttasi uusi kierto, siis hei rv 0+0 :p Yhtään testiä en tehnyt viime kierrosta eli ei ainakaan kulunut rahaa turhaan. Harmittaa tietty tavallaan mutta ei auta jäädä murehtimaan. Tänään onkin sopivasti juhlat tiedossa niin voin ottaa pari lasillista kuohuvaa ihan luvan kanssa!
Tsekkasin ovulaatiolaskurilla että koska voisi mahdollisesti olla hyvä aika, niin voihan kilinv*ttu just silloin minun vanhempani on meillä kylässä viikonvaihteen yli :facepalm: Ei ole helppoa ei! No eiköhän hätä keinot keksi.

Hyvää viikonloppua daamit ja vielä kerran tuhannesti onnea plussan saaneille :Heartred
 
Onnea Vanillap ja Bättismami myös! :Heartred
IceQueen, ihanaa, että pääsitte ultraan ja siellä kaikki hyvin. Niinkuin joku muukin sanoi, kyllä se tulokas noilla viikoilla jo hyvin kiinni siellä on. Mulla on kaksikin kaveria, jotka oikeesti luottivat imetykseen ehkäisykeinona ja tulivat sitten raskaaksi ennen ensimmäistäkään menkkavuotoa synnytyksen jälkeen. Ja siis ihan loppun asti meni raskaudet ja kummallakin lapset noin puolentoista vuoden ikäerolla. Että luota vaan. :)
Vimma, pidähän sinäkin vaan kiinni positiivisesta mielestä! Niin minäkin teen. Tämä odottelu on tietenkin piinaavaa, mutta lopulta aika lyhyt aika, sitten kun vertaa kaikkeen muuhun. Koskas sä taas pääsetkään testailemaan? Mä ajattelin testata noin puolentoista viikon päästä ti-ke akselilla, jos siis ei menkat ole alkaneet. Sillon on kp 33, joka on nyt ollut tuo kierron pituus viimeset muutamat kierrot. Ja sen mukaan oon oviksen laksenu ja tallettelut hoidettu, eli paree olla pysyny tuossa 33:ssa! :hilarious:
Aurinkoista viikonloppua kaikille!
 
Takaisin
Top