Toinen haaveissa <3

Kotimama, mulla ainakin on vähän limasempaa ja runsaampaa vuotoa jo ennen ovista. Ovispäiväksi lasken sen päivän jollon sitä on eniten + on nippailuja. Yleensä sen jälkeen on kuivempaa.

Pöh niemja kun siellä vuosi tavallista kauemmin. (Mulla tosin 6-7 päivän vuoto on ihan normi.)

Vimma, tuota oviksen jälkeen jatkuvaa limailua on tainnut olla tässä muutamalla. Mulla ainakin, mut musta ei vielä tiedä oliko se hyvä vai huono. Mut joku tais olla plussannut? Äh, kun ei enää jaksa muistaa nimiä.

IceQueenille onnea hyvistä ultrakuulumisista! Hyvin se menee, oot jo noin pitkällä ja pieni vuoto alkuraskaudesta on normaalia. Yritä olla stressaamatta liiaksi vaikka varmasti on vaikeeta.

Onnea Vanillap! <3 Paljon tarrasukkia sinne.

Ja bättismamalle kanssa varovaiset onnittelut! Toivon ja uskon että viiva lähte vahvistumaan. Nyt se ovisplussa johtuu raskaudesta. :> Sillon viikko sitten nappas varmaan kiinittymisen.

Tervetuloa Mamatson kuumeilemaan ja plussatuulia!


Pitäiskö tässä onnitella vai pahoitella Avvi... Onneksi ei enempää venynyt kierto.

Pitänee oikeasti raahautua apteekkiin hakemaan testiä, kun ei tule muuta kuin limoja. (Tänään kävin lähikaupassa, jossa ei testejä myydä ja eilen olin keskustassa hoitamassa asioita - mutta rahani mummolassa.) kp 34, dpo17 jos se oli sillon kun arvelin sen olleen. Päähän kyllä ottaa (ja haluttaa!) siihen malliin että voisi kuvitella kohta vuodon alkavan. Jos kuitenkin huomenna lähtisi keskustaan asti niin voin sitten alkaa kunnolla odottamaan tätiä kylään.
 
Otuski kiva kuulla että on samaa muillaki! Ja mulla ihan samat fiilikset... Nykyään nautin tuosta pian 6kk pojan seurasta ja yöt alkaa ehkä vähä parantua, nii oon kans tyytyväinen toisaalta joka kuusta mitä menee eteenpäin mutta toisaalta en millää malttais odottaa sitä uutta raskautta! Ja töiden suhteen meidän olis ehkä fiksumpi oottaa että saisin sen sopimuksen muutettua ensi kunnon tunneille ennenku ainakaa näkyis raskaus..

Mamatson tervetuloa ja toivotaan että nyt tärppäis luomuna! Useinhan se seuraava tulee niin ;)

Avvi mahtavat viikot sielä ;D täälä on rv 0+6 ;)

Vargynja toivotaan että ei tulis vuotoa vaan ne kaksi viivaa sinnekkin! ;)

Indie eiköhän hätä keinot keksi! Toivotaan ainakin :)
 
IceQueen, toivottavasti enteilee plussaa! Koita olla huolimatta vuodoista, uskon että helpommin sanottu kuin tehty!

Huisia Vanillap! :happy093Paras lahja kyllä nyt miehelle, vähän epäreilua tosin, kun eihän tuosta voi pistää paremmaksi.

Bättismamille varovaiset onnittelut! Eiköhän se viiva lähdevahvistumaan.

Niemjalle ja Otukselle parempaa uutta kiertoa!

Tervetuloa Mamatson! :)

Avvi, o-ou ovulaation huonosti sijoittumisesta..

Indie, varmaan loppuviikosta testailen, nyt on kp23 menossa. Kökön yön jäljiltä hyvä fiilis on kyllä ihan hukassa, mutta jospa se sieltä löytyisi.. Mulla oli taas niin kivulias ovis ettei tarvinnut sen kanssa arpoa. Toivottavasti sun kierto tajusi pysyä uomissaan! Täräytetään sitten molemmat ne plussat!

Vargynja, vitsi mua jännittää miten sulle käy!
 
Täälläkin jännitetään vargynjan testiä. Saadaanko vielä tänään nähdä iltatestiä vai huomenna sitten?

Mites bättismamin testit?

On. Täällä aika selkeitä ovisoireita ollut tänään (tämmösiä oo ollukkaan vielä kevään aikana). Et sitähän ne oireilut enteilikin :) esikkoa yrittäessä oli ihan samanlaista. Varmaan huomenna varsinainen ovispäivä.
 
Taitaa jäädä apteekkireissu tältä päivältä tekemättä. Mies lähti eilen illalla sairaalaan. :( Järkevin aika hakea testiä olisi pojan päiväuniaikaan, mutta päädyin laittamaan sänkyyn nukkumaan että voin tiskata ja rentoutua vähän. Jos miestä voisi käydä katsomassa, voisi hakea samalla reissulla, mutta leikkauksen takia ei taideta päästä edes katsomaan tänään. :( Eli ainoa mahdollisuus on säästää itseäni päivällisen laitolta ja lähteä pojan kanssa ulos syömään ja hakea samalla testiä... Varmaan testaan kumminkin aamulla, joten saatte kuulla tuloksen aikasintaan huomenna.

Kotimama kellistämään miestä. ;)
 
Vanillap ja bättismami onnea plussasta! Täällä kp 2 ekat menkat 1,5 vuoteen ja on kyllä enempi peestä kyn muostinkaa. Ei onneks vuoda ihanniagarana mitä pelkäsin enempi kun normisti kuitenkin. Kierto 27 eli kaikki kuten pitääkin!!

Tosi mukava et täällä on muitakin joilla esikoinen on vielä vauva. Mua alkanu hirvittään et jos nyt lähiaikoina raskautuu ja kaikki menee hyvin niin miten sitä 2 pienen kanssa jaksaa. Vauvakuumehan mulla palas 2 viikkoo synnytyksestä. Viime kierrossa hyvänä ehkäsynä toimi välissä nukkuva poika.
 
Muokattu viimeksi:
Mira samat ajatukset täälläkin. Välillä menee niin hyvin että kovasti toivoo pikkusisarusta pojalle ja toisinaan jännittää että miten sitä sitten jaksaa oikeasti. Mies myös toivoo lyhyttä ikäeroa lapsille mutta huomaa että hän pohtii näitä samoja asioita. Meillä myös tukiverkon puute aiheuttaa toisinaan stressiä.

Mikä miehelläsi on vargynja? Voi kurja!
 
Onnea Vanillap ja bättismamille varovaiset onnittelut :) Kuvia testeistä saa laittaa tänne :wink

Vargynjan huomisen testiä täälläkin ootellaan :grin

Miulla on tuon varhaisultran mukaan la 19.11, tarkentuu nt ultrassa. Ruskeaa vuotoa oli vaan sillon kaks päivää sit ultran jälkeen illalla, en tiiä johtuko siitä alakerran sörkkimisestä vai mistä, vaikka ei nyt paljoo sörkittykkää.

IceQueen rv 8+0
 
Mira miten vanha esikoinen teillä on?
Kotimama mua kans vähä ressaa tuo tukiverkon puuttuminen, kaikki on yli 200km pääs.. Mutta mähän tilasin helpot vauvat seuraavaksi joten ei tuu ongelmia.. :D joopajoo, toinen koliikki tuloo kuitenki.

Vargynjalle voimia, toivottavasti ei oo miehellä mitää vakavaa!

Täälä kierto päästy korkkaamaan, nyt kp8. Alotan maanantaina varmaan tikuttelemaan vaikka en usko että saan ovista tikkuun..
 
Tuo on kyllä ikävää niemja. Meillä 400km päässä perheet ja ystävät. Onneksi tästä nykyisestäkin kaupungista löydetty ystäviä ja varsinkin noita äitikavereita. Vertaistuki auttaa jaksamaan :)

Täällä päivällä oli ihan hurja olo ja kaikki kaipaamani ovis oireet. Iltalenkille kun lähdettiin kramppasi todella kovaa vasemmalta puolelta, melkein lähti jalat alta vaikka kipu kesti vaan pari sekuntia. Onko siis ovispäivä se päivä kun oireita vai seuraava päivä? Esikosta oli ovisoireita pari päivää, nyt vain tänään ja nyt jo huomaa että alkaa hiipumaan mahatuntemukset yms.

Muoks. Eli onko tämä ovisoirepäivä dpo0 vai -1?

Niin ja nyt kp15/28-33.
Testata meinasin parin viikon päästä lauantaina tai sunnuntaina.
 
Muokattu viimeksi:
Voi vitsi Vargynja, toivottavasti miehesi toipuu leikkauksesta pian! Ja plussaa teille myös toivoen!!

Mennään Niemja aika samoissa, miulla kp9. Ite aattelin alottaa tikuttelun kans maanantaina.
 
Huomasin että pitää käydä kumminkin kaupassa ja hain samalla pari testiä. Just ehti kotiin ennen kun alko lorista. :( Ei mulla edelleenkään ole menkkaoloja, mut pakko se on uskoa kun vuotaa sen verran. Onneksi ne testit säilyy pitkään. Oli sit 34 päivän kierto, mikä on jopa mulle vähän tavallista pidempi. Mies on nyt leikattu ja leikkaus meni onneksi hyvin eikä onneksi ole mitään kamalan vakavaa. Tämä äiti on vaan ollut koko päivän ihan hermona kun on odottanut tietoa ja sit vielä anoppi kiukuttelee jostain turhasta mitä se on taas käsittänyt päin mäntyä, kun ei muuten ole ollut tarpeeksi kurja päivä. Pahoittelut siis jos viesti on sekava, ei tässä osaa enää ajatellakaan.
 
Voi harmi Vargynja että täti sit saapui :shifty: Toivotaan että uusi kierto toisi plussan! Ja hyvä että miehesi leikkaus oli mennyt kuten pitänyt.
 
Voi pahus Vargynja tädistä! Mur. Mut hienoa että miehesi leikkaus meni hyvin.

Koska Hansuli ois testaamassa?

Mulla kp5 ja kohta pääsee käynnistelemään tätä kiertoa. Niukat menkat oli tällä kertaa.
 
Kiitos onnen toivotuksista.. varovaisista sellaisista :) en oo vielä testaillu uudestaan,ensi viikon alussa sitten. Koitan ottaa iisisti. Yksi testi on kaapissa ja se on ainut minkä vielä teen,sen takia se pitää käyttää harkiten ;) Olot on kyllä sellaset että kait se uskottava kohta on. Jännittää niin paljon kun kaksi km takana!! Koitan olla viileä!!
Kotimama,toivottavasti tallettelut osui kohilleen ja parin viikon päästä plussaa! :)
Niemjalle hurjasti tsemppiä kiertoon. Toivotaan että se oviskin löytäis sinne tikkuun jos ei muuten tuntemuksista pysty päätellä?!
Ja voi Vargynja!! Toivottavasti mies on kunnossa.. ja hei.. anopin kiukuille ei kannata paljon arvoa antaa. Toisesta sisään ja toisesta ulos ;) harmi myös menkoista..mutta nyt vaan uuteen nousuun <3
 
Täällä on paripäivää meinannut flunssa tehdä pesää mutta näyttää siltä että selviän helpolla, kun alkaa jo helpottaa :) dpo 7 siis menossa ja ei mitään erikoista. Huomenna alkaa jännittävä uusi elämänvaihde kun aloitan uudessa työssä ja esikoinen menee päiväkotiin :D
 
Voi suuri harmitus sentään Vargynja. :sad001 Onneksi miehesi leikkaus sentään on mennyt hyvin.
Toivotaan, että tämä alkanut kierto on teille nyt se the kierto!
 
Takaisin
Top