Toinen haaveissa <3

Dpo9 hitaasti aika menee välil töissäki huoh.tänneki vois joku lähettää haikaran :) välillä ihme pistoksia.ja vähän kovempia öisin kun kyljellä nukun.ohi meneviä..ens mana menkkojen alkamis viikko mitä en kyl odota yhtään :( toiv ei ala ja ois ny napannu..
 
Mööööh, Vargynja.. Typerä nega.. Haikaroja sinne kyllä vielä tässä kohtaa lähettelen oikein olan takaa! Voihan olla, että sun dpot onkin vielä pikkuisen pienemmät kuin mitä luulet eli sais se täti ainakin hetken vielä pysytellä poissa!

Niemja ja bättismami, ihania ootte, ku mua vielä mietiskelette <3 :) Täällä nyt rv 5+4, Ruokaa on kyllä hyvä lappaa tasaisin väliajoin naamaariin, koska muuten alkaa etoa. Tosin se ällötys on aika maltillista, mutta silti noh, ällöä :D Tuntuu siltä, että mahaa turvottaa aika paljon, mut vaikea todentaa varsinaisesti, kun on tuota pehmytkerrosta päällä:grin Ja tissit on kipetyy kans iltaa kohti. Aamuisin on kyllä ihan semmonen olo, että eihän tässä voi raskaana olla, mutta illalla asiaa jo vähän uskoo, kun väsymyskin pukkaa päälle jo kasilta, heh. Varasin ar-ultran 22.4., että silloinpa nähdään, että mikä meininki tuolla kohdussa on. Onneksi on tuo kohta jo 1,5 v taapero, joka pitää kyllä ajatukset aika tehokkaasti itsessään niin ei kerkiä ihan hirveästi murehtimaan.

Lisää teikäläisiä kaivataan joulukuisiin!!! Voi kunpa niitä plussia tällä viikolla vielä tulisi:smiley-bounce016
 
Voi, olisipa ihanaa päästä itsekin viikkoja laskemaan ja tänne kirjaamaan :rolleyes: Mutta ei vielä, ei kun ei. Tutuksi käyneeseen tapaan tuhruilu lisääntyy aavistuksen verran joka päivä ja uskoisin että huomenna alkaa virallisesti uusi kierto. Todellakin aion varata ensi viikolle (tai sitä seuraavalle) gynekologin, pelkästään tämän asian päättäminen on jo tuntunut helpottavalta ja positiiviselta. Toki voi olla kyse vain huonosta tuuristakin kun plussaa ei ole tullut. Kyllä silti alkaa mietityttää kun tuulimunaraskaus sai alkunsa tosi nopeasti ja helposti ja nyt ei sitten millään :sorry: Eilen piti taas masistella tätä kaikkea ihan itkun kanssa.

Vargynjalle ja bättismamille plussat saapukoon tällä viikolla!! Ja muillekin kiitos mieluusti ennemmin kuin myöhemmin :smiley-bounce012
 
Voi harmi Vargynja. :sad001 Toivotaan, että jollain konstilla muuttuis vielä plussaksi tai sitten edes ne menkat alkaisivat, ettei kierto venähdä liian pitkäksi.

Täällä on saatu tallettelut talleteltua ja nyt sitten odotellaan pari viikkoa. Mulla on tosi hyvä fiilis tästä kierrosta ja toivottavasti jaksan sen pitää loppuun asti.

Nyt kun Syksyinen, LaRa, pilvilinna ja IceQueen niin hienosti ovat saaneet tämän plussa-aallon käyntiin, niin eiköhän yritetä oikein sankoin joukoin liittyä siihen porukaan jokainen! :grin
 
Kp1 tänään. Kierto lyheni 28 päivään aiemman 29 sijasta. Nyt vaihteluväli ollut siis 27-31.

Pahoittelut negoista. Vielä joku pääsee joulukuisiin?!

Me on käyty kattoon asuntoja. Ihan masentavaa kun ei löydy sopivaa. Kolmioita kyllä olis tarjolla mut neliöitä tosi vähän ja tietty hinnat jo pilvissä jos sen yhden makkarin tahtoo lisää. Helpompi ois jättää lapsiluku tähän, niin mahduttaisiin kolmioon eikä tarvis isompaa asuntoa miettiä. Hmm, vähän huono fiilis nyt :sad001
 
Sama. Vkonloppuna pitäis herkemmällä digidigillä jo näkyä jos on näkyäkseen. Ti-ke pitäis menkkojen alkaa. Aina mentävä kahden päivän arviolla ku mulla alkaa menkat 99% ajasta yöllä...
 
Huh tuli syötyä ku hevonen otin viä lisääkin yleensä menöö pieniä (normi kokoisia) annoksia :) tein pakaste kasvis sekoituksen johon lisäsin kinkku suikaleita uuniin ja lisäksi pekonia oli hyvää hih ja ny masuki pullottaa aiva ku sillo ekaa odotin voiku testi oliski vloppuna jo plussa ! :)
 
No niin, nyt ehtii vähän lukea muidenkin viestejä...

Vanillap, pidän peukut pystyssä ettei tarvi tutkimuksiin mennä.

Syksyinen, mukava kuulla sinusta taas! Kurjaa että on pahoinvointia. Onneksi ei sentään sen pahempaa.

Indie, hienoa että saitte talleteltua. Kahden viikon päästä sitten plussa. :>

Voi pöh, Molllis, kun tulee negaa eikä tätiäkään näy. :( Tommonen tilanne on tosi tylsä. Mikä kp sulla nyt olikaan? Onko dpo:sta tietoa?

Pahoittelut menkoista Olivia. :( Toivottavasti tällä kertaa parempi onni. Me ollaan kanssa katseltu asuntoja. Neliöt on tosiaan hirveen kalliita. Lopulta todettiin että mieluummin kolmio kuin että roikuttaisiin tässä vielä hirveän pitkään ja toukokuussa on nyt muutto kolmioon. Kyllä sellaiseenkin jonkin aikaa mahtuu neljäkin. Me asutaan nytkin kaksiossa niin että me nukutaan olohuoneessa...

Pöh negasta Hansuli ja Mashnu. :( Teillä voi kuitenkin vielä hyvin muuttua plussaksi, joten odotellaan että dpo:t kasvaa.

Jostain syystä elättelen yhä toivoa että tuolla masussa on joku. Mulla vaan on enemmän odottava kuin menkkaolo. Ehkä se ovis oli tosiaan myöhemmin kuin luulen tai sit oli vaan liian laihaa pissaa... Ei kai auta kuin odotella ja testata jonkun ajan päästä uudestaan jos ei menkat ala. Ei ainakaan huomisaamuna, ei mulla ole enempää testejäkään.
 
Juuh haen tänään viå pari testiä pari digiä ja apteekin oman tjn ja säästän ne tuonne la-ma jos ei ne ala mana :/ hyvää vloppuja kaikille.
 
Oliko icequeen tänään lääkärissä? Mites pitkällä sitä ollaan jo? :)

Ällöwarning! Täällä oli eilen jotain sitkeää limavuotoa mutta ei ovikseen viittaavaa mun mielestä. Oliko niin että jotain limavuotoja voi tulla ennen varsinaisia ovislimoja? Pitäis kaivaa muistikirjanen esikoisen yrityksen ajoilta, sinne tuli kirjattua kaikki mahdollinen. Muistuisi mieleen :) äh, tuntuu että tää on taas yhtä oireiden kyttäystä. Tänään kp13/28-33
 
Avville paljon voimia kp1 odotteluun...Toivotavasti gynekäynti antaa toivottuja vastauksia ja heti alkuvuodesta 2017 saatte oman nyyttinne syliin! Ja jo 4-5 viikon päästä voimme päästä näkemään sinunkin raskausviikkopäivitystä <3

Indie, mahtavaa, että tallettelut onnistuivat! Nyt ei sitten muuta kuin pari viikkoa odottelua.. Voi kunpa hyvä fiiliksesi olisi hyvä enne plussalle!

Mollis, kurjaa tuo epäselvä tilanne.. Ratkeaisipa nyt pian suuntaan tai toiseen!

Olivia, vihdoin pääsette käynnistämään oikean yrityskierron, jee! Harmi, ettei oikeanlaista asuntoa ole vielä löytynyt.. Mutta onneksi on vielä aikaa etsiä, vaikka tärppi kävisi hetikin. Mekin asutaan kolmiossa ja ollaan ihan rakastuneita tähän asuntoon, vaikka nelistään tila alkaakin käydä pieneksi. Ollaan kuitenkin päätetty, että eiköhän me muksut mee samassa huoneessa ainakin 8-10-vuotiaaksi asti. Saas nähdä mitä mieltä kaikki on tilanteesta muutaman vuoden päästä :D

Vargynja, kuulostaa lupaavalta tuo, että sulla itselläkään ei ole menkkaoloja. Ehkäpä se ovis tosiaan oli myöhässä ja jo viimeistään viikonloppuna näyttäisi testi plussaa! Ja kiitos pahoinvointimyötätunnosta :) Ei mulla tosiaan mitään hätää ole, aika lievää se on ja muutenkin odotettuja oireitahan nuo epämiellyttävätkin oireet ovat.

Kotimama, mulla ainakin alkoi pari päivää ennen ovista jotain samantyyppistä vuotoa. Kiertopäivien osaltahan sulla voisi kohtapuolin hyvinkin olla oviksen aika.
 
Kotimama, kyllähän ovulaation lähestyminen lisää kaikenlaista limaisuutta :wacky: Tsemppiä hyödyntämiseen!

Täällä uusi kierto vielä hetken antaa odottaa itseään. No, viimeksikin tuhrua kesti 4-5pvää joten huomenna viim alkaa menkat kunnolla kun tuhrunnut nyt jo neljä päivää. Nyt kun olen saanut taas velloa itsesäälissä ja surussa pari päivää niin alkaa olla parempi mieli ja toiveikas olo seuraavasta kierrosta. Rupesin oikein hurjaksi ja tilasin oikein ovisliuskoja sekä myös pre-seed-liukkaria :happy: Kunhan vielä gynellä käyn niin pitäisi olla kaiken (toivottavasti) selvää! Tosiaan taitaa olla parasta mennä gynelle joskus tuossa kp10 jälkeen niin saattaa nähdä ovulaation olevan tulossa, ehkä.. Sokeritonta elämäntapaa yritän myös tässä pitää yllä (paitsi greippimehun osalta!!) ja muutenkin koitan olla ja elää nyt entistäkin terveellisemmin. Jos ei jumalauta ala näillä opeilla vauvaa kuulua niin ei sitten millään!
 
Mulla iskee aina menkkojen aikaan semmonen epätoivo kaiken suhteen, mut se onneks kestää vain sen 1-2 päivää ja menee sit pois. Tänään jo aamukiukun jälkeen parempi fiilis.

Nyt jo katsoin laskurilla että seuraava la ois 11.1.2017. Jokohan se kelpaisi miekkoselle :rolleyes: Ehkä kaikki asiat järkkääntyy aikanaan, meikä vaan on välillä tämmönen ressaaja.. Mä vaan en tykkää asua tässä nykyisessä vuokrakolmiossa, muutettiin tähän kun tilantarve kasvoi ja aiemmin asuin tytön kanssa kahdestaan kaksiossa, joka oli tosi kiva. Me tarvitaan kuitenki tulevaisuudessa lapsille omat huoneet, koska ikäeroa on yli 8 vuotta. Ei oo kohtuullista että teini joutuisi olemaan taaperon kanssa samassa huoneessa. Nyt kun on juostu asuntonäytöissä niin on huomioitu että meitä ois myöhemmin yks enemmän.
 
Kotimama kyllähän niitä jotaki limoja on ennen ovistaki.

Avvi toivottavasti tuhru ny muuttuis kunnon vuodoksi, ärsyttäviä tuollaset tuhrut!

Asunnosta, me ostettii vuosi sitte tämä asunto, rivitaloneliö joen rannalla, ihana muuten mutta vittumaiset naapurit ja jää pieneksi ku toinen lapsi tulee :/ koska makuuhuoneet on toooosi pieniä, ja toinen on meidän työhuone, sitte on pojan huone ja meidän makkari, nii pojan huoneeseen ei vaan mahdu kahta lasta. Eli vauva-aika vielä menee ehkä jotenki mutta vuoden päästä olis muutettava taas jos nopiasti tärppää..

Olivia meillä kans jos nyt tärppäis nii la olis 7.1.17 ;)

Täälä kp6 ja vuodan edelleen kunnolla, sais jo alkaa pikkuhiljaa loppumaan tää vuoto :mad: ärsyttävää. Pian korkataan kierto vuodosta huolimatta :D
 
Indie, sullekin löysi ne hyvät fiilikset? Mulla jo vähän katoilee, mutta enimmäkseen toiveikas olo siltiki! En vaan malttaisi odottaa!

Mollis höh, jospa se helpottaisi plussalla tai menkoilla!

Olivia, ei kait sillä isommalla asunnolla ole kovin kiire? Tai siis meillä ylimääräinen makkari toimittaa edelleen vierashuoneen virkaa.. :grin en mä ainakaan lapsihaaveista sen takia luopuisi, asiat tuppaa monesti järkkääntymään.

Hansulille ja Mashulle malttia ja plussia! :)

Vargynjalla kuulostaa aika kuumottavalta! Ehkäpä uudella testillä parempi tulos :happy:

Avvi kuulostaa niin tutulta, itsekin saan aina tovin keräillä itseäni kun uusi kierto alkaa, mutta jostain sitä aina löytää uskoa onnistumiseen!

Me käytiin minityypin kanssa viikolla kerhossa, siellä oli paljon (enemmän kuin yleensä) äiti-lapsipareja vauvakerhosta jossa käytiin ennen tätä isompien kerhoa. Kaikilla oli joko toinen mukana tai tulossa, ja mulla meinas tulla oikeesti itku.. Vähän vissiin otan tän raskaammin kuin oon kuvitellutkaan.. Mutta onhan tässä takana jo yli vuoden odottelu, että kierto edes käynnistyi vaikka nyt onkin vasta yk3 vIrallisesti menossa.

Miten muuten tää oviksen jälkeen jatkuva limailu :wacky: hyvä vai huono?
 
Kotimama kannattaa lukee luomupimun blogista ovulaatiolimasta ja valkovuodosta, siellä on (ällövaroitus) kuvien kanssa erilaiset valkovuodon muodot joista voi verrata omaan tilanteeseen niin pystyy oviksen ennakoimaan. Voi hyvinkin olla ovista ennakoivat limat siulla nyt :)

Vimma oviksen jälkeinen limailu kuulemma ennakoi plussaa :wink Normaalisti pitäs olla kuivaa kun ovis ohi.

Täällä kaikki hyvin, ultrassa käyty :) Nyt rv 7+5, eli 1,5 viikkoa pidemmällä kun veikkasin. Ei ollu se yks pieni verinen vuoto ovulaatioon tai kiinnittymiseen liittyvää vaan on ollu myöhemmin, tänään tuli kans vähän samanlaista ruskeaa vuotoa... Huolettaa kovin kun tilanne on mikä on ja en usko että kohtu vois olla hyvässä kunnossa raskautta varten kun kierron käynnistymistä vasta odoteltiin kun tärppi jo kävikin..
 
Onnea IceQueen! En huolehtisi noista tuhruista ainakaan limakalvon suhteen, kyllä se nuille viikoille on jo ehtinyt tarrata kunnolla kiinni! Liekö vain limakalvojen ärsytystä tuommoinen pieni tuhru. Ja sydänäänet kun näkyy, niin keskenmenonriskikin jo paljon pienempi!
 
Takaisin
Top