Toinen haaveissa <3

Täällä kp 22/28. Tänään posti toi r-testit ja tulevana vkonloppuna vois periaatteessa jo näkyä jos raskaana ollaan.. Toisaalta ei kyllä harmita vaikka raskaana en oliskaan. Esikoinen syntynyt -15 ja jos nyt toista pukkais ni LA olis vuoden -16 puolella :nailbiting::grin

Vasta eka yritys menossa muutenki. Pienellä ikäerolla kyllä lapset haluttais ja koska itellä on ikää jo (?) 34 niin ei tässä montaa vuotta huvittais asiaa vatvoa ja yrittää.

Vähän niinku pikkusiskoa tässä nyt jahdataan, mutta olis toinen poikaki ihan huippu juttu!!
 
Plussatestejä näkyviin nyt joku :)
Pitikös vargynjan testailla huomenna?

Täällä oli sunnuntaina alavatsa arka ja tuntui polttelua munasarjojen kohdilla, siihen himpat päälle mutta siihen jäikin. Nyt taas normi olot. Laskin uudestaan mahd oviksen ajankohtaa, jos lyhyen kierron mukaan niin pe-la mutta jos pitkän niin ke-to. Huomasin vaan tänään ajattelevani että entä jos en ovuloi ollenkaan? Imetän tosiaan vielä kerran vuorokaudessa iltaisin. Ovislimoja en siis ole bongannut tässä tämän vuoden puolella mutta oletetun ovulaation aikoihin on ollut himoja yms tuntemuksia. Tiedän, ei auta marmattaa vaan hakea ovistikkuja niin antaa edes jotain suuntaa.

Ehkä voisin olla ajattelematta asiaa ja olla rennosti :) nyt kp11/28-33
 
Bättismami kuulostaa tosi hyvältä, pian plussa siis rtestiinki! ;)

Mashnu toivotaan parasta! :)

Kotimama toivottavasti ovis on ollu ja tallettelut kohdillaan ;) IceQueen oli hyvä esimerkki että imetys ei oo este! ;)

Mä oon ottanu käänteispsykologian nyt avuksi. Päätin, että tästä kierrosta plussaan heti, saadaan identtiset kaksostytöt, raskaus on helppo, ihana ja kivuton ja oon hyvällä tuulella koko ajan ja vauvat on ihania ja helppoja jokka vaan nukkuu ja syö ja nauraa eikä itke ollenkaa tai valvota ja mun ei tartte enää yrittää kolmatta kertaa tulla raskaaksi eikä kokea raskautta :D

Kp4/?
 
Minen meinaa pysyä enää missään mukana, kun oon aivan poikki ja tässä lähiaikoina joka ilta nukahtanut lapsosen kanssa kasin-ysin aikaan.
Oon tosiaan pikkuhiljaa siirtynytkin tuonne lasketun ajan ryhmään, vaikka edelleen varovaisin mielin. Mutta tungin nyt tännekin vielä nokkani.

tänne nyt tulin ainakin sanomaan, että Onnea Onnea IceQueen <3 meillä taitaa molemmilla olla la marraskuun lopulla.

Ja paljon tsemppiä kaikille tänne, toivon todella, että pian onnistaa! Kevät etenee hurjaa vauhtia, arska paistaa ja lintuset laulaa, nyt jos koskaan olis hyvä aika tärpätä ;)
 
Niin siis niemja ovis vasta tuloillaan, aikaisintaan siis nyt tällä viikolla tai viimeistään sitten ensi viikolla :) kirjoitinpas hassusti. En usko että sunnuntain tuntemukset olis ollu ovis koska oli vasta kp9/28-33 tuolloin.

Nämä aurinkoiset päivät kyllä lisää ilon fiiliksiä <3 hyviä vointeja LaRalle!
 
Bättismama, jännään sun(kin) testejä ja pidän peukut pystyssä. :>

Mukavaa että käyt välillä tervehtimässä LaRa!

Mitäköhän muuta mä ajattelin taas...

Huomenna olisi joo tarkoitus testailla. Raskaus"oireisiin" voin lisätä pienen pahoinvoinnin ja nälän, jotka voi molemmat johtua siitä jos en ole syönyt tarpeeksi. Menkkojen suuntaan ei oikein viittaa muu kuin se, että haluja on taas. Mulla kun yleensä on enemmän haluja oviksen lisäksi ennen menkkoja ja niiden jälkeen. Kärttyisyyttäkään ei varsinaisesti ole, lähinnä mieli yrittää olla alamaissa välillä.
 
Bättismamin kanssa ollaan aika samoissa ajoissa. Täällä kp 29/30-32. Flunssassa kolmatta päivää... Rinnat on kipeät sivuilta kainaloiden alta mutta oisko rintsikat painanu jotenkin. Odottelen kuukautisia alkavaksi niin pääsen soittamaan ja kyselemään miten pääsisin niihin lapsettomuustutkimuksiin.
 
Bättismamilla kuulostaa kyllä lupaavalta! Jospa teillä Vargynjan kanssa (ei siis yhdessä vaan molemmilla erikseen!:laughing005) nyt ois tärpännyt!

Kotimama, mä imetän hurjasti ja ovuloin, tikkukin sen kertoi.. Tosin viime kierrossa jäi ovulaatio kokonaan pois, mutta kolme melko varmaa olen nyt bongannut ja 4. kierto menossa. Imetys toimii melko varmana ehkäisynä kun vielä täysimettää, imetysten välit on melko lyhyet ja varmaan vielä yöimetyksiäkin piti olla.. Mutta siis yksilöllisiähän nämä ovat :)

Mashu, meilläkin helmikuinen, tosin jo vuoden vanhempi! :)

Niemja, kuulostaa hyvältä, vaikka helpot ja ihanat kaksoset ei ehkä kauheen realistiselta! :grin

Hyviä vointeja LaRalle!

Vanillap, toivottavasti saat asiat etenemään pian!

Mulla on jotenkin ärsyttävän hyvä ja varma fiilis tästä kierrosta, nimittäin jos ne menkat sitten alkaakin.. :angry4
 
niemjalla hyvä suunnitelma, toteutukoon se :grin

Kotimama etköhän sie ovuloi jos oireita on ollu kuitenkii. Siulla ei vissii oo aikasemmin ollu ovulaatio ongelmia? Itelläni ei kummempia ovulaatio oireita ollu kun en tiedä millon ovulaatio oli, mutta todistettavasti raskaana olen, ainakii toistaiseksi :p

LaRa marraskuun loppupuolella ehkä on miulla laskettu aika, toivottavasti marraskuisissa tavataan :) Mie oottelen vielä torstain varhaisulran ja jos siellä saan hyviä uutisia ilmottaudun marraskuisiin mukaan..
 
Oli pakko tilata nyt raskauskeijun sivuilta ovulaatiotestejä. Tilasin kaksoishormoni digejä 10kpl ja 21kpl normi liuskoja, katotaan josko noilla alkuun pääsee. :) Missä vaihees kannattaa alkaa tikuttelee? Mulla kierto yleisesti n. 29-32.
 
Huh, heti kun muutaman päivän taustailee, niin eihän sitä edes enää muista, mitä kaikkea kellekin piti sanoa :/ Pahoittelut tietysti uuteen kiertoon joutuneille (paitsi niille, ketkä sitä kovasti toivoivat :D) ja tsemppiä tallettelijoille!

Niemja, kuulostaa hyvältä toi käänteispsykologian käyttöön otto! Ja siis mun mielestä ihan täysin realistinen ajatus:grin

Avvi, voihan tuhrumeininki nyt... Toi on niin perseestä.. Käy ihmeessä siellä gynellä, jospa sieltä saisit vastauksia. Kaikkihan voi ihan hyvin olla täysin kunnossa ja ollut vaan huonoa tuuria tähän asti. Ja jos taas onkn jotain, jonka voisi helposti esim. jollain lääkkeillä hoitaa, niin hyvähän se on saada tietää. Siinä ei paljoa mitkään hyvät asenteet ja poppaskonstit auta, jos ei esimerkiksi oikeasti ovuloikaan, vaikka niin luulee. Kannattaa varmaan siinä oletetun oviksen tienoilla käydä, ni sitten ne kai voi nähdä, että onko sitä ovista tapahtumassa. Kait.. Voimia joka tapauksessa <3

Siis mä oon niin saletti, että Vargynja, bättismami ja vanillap plussaa kaikki tässä muutaman päivän sisään!!! Kaikilla niin lupaavia oloja... voi että miten jännittävää!:nailbiting::nailbiting::nailbiting:
 
Vargynja nyt plussaa sulle!!!
Avvi,ehdottomasti aika gynelle. Se helpottaa omaa mieltä suuresti. Tsemppiä <3
Ihana niemja! Kaksosis vaan kehiin :D
Indie,mites tallettelut ? :D
Vimma,hyvä jos on varma fiilis. Sithän sieltä tulee se plussa!! Pitää olla itsevarma ni asiat hoituu kun tanssi vaan... eiks niin?? ;)
Mä en vielä testaa.. päätin että pe on testipäivä jos menkat ei ala.. ens viikolla ois lähtö viikoksi lämpöön niin pitää saada varmuus voiko siemailla viiniä reissulla :)
 
Munki mielestä ihan realistinen haave ja mielikuva :D

Bättismami toivotaan että menee viinit pannaan lomalla ;)

Syksyinen mitkäs olot sielä on?
 
Negaa näytti. :( Lähettäkääs joko täti tai haikara tännekin. Pikkumies jo kitisee että äiti ei saa olla koneella, joten palailen katsomaan muiden kuulumisia varmaan illalla.
 
Takaisin
Top