Toinen haaveissa <3

Kotimama Muutaman päivän on nännit aina kipeet ja sit mahaan vähän särkee sit tulee vasta ovis mulla ainakin :)
 
Joo ku saiski sen positiivisen asenteen jostain kaivettua mutta pessimisti ei pety, helpompi käsitellä pettymyksiä ku ennakoi ne :D mulla olis varmana pää hajonnu ihan tyystin täs esikon vauva-aikana jos en olisi etukäteen ajatellu että meille tuloo vittumaanen vauva. Ja justii sellanen tuli ku olin ajatellukki, kyllä olis ollu rankkaa jos olisin kuvitellu että vauva-aika on vaan ihanaa ruusuilla tanssimista ja vauva vaan nukkuu ja nauraa :D joten en uskalla toivoa plussaa ennen vuotta 2018.

Vargynja ja bättismami vois kyllä seuraavaksi plussata ;)
Ja toivottavasti kotimama ja indie pongaa ovikset ja tallettelut menee kohdilleen ! ;)

Niemja kp2/?
 
Oon laskenut että ovis olis akselilla to tai pe :) mutta nyt tosiaan jo tämmöisiä oloja. Pitää bongailla mahdollisia ovislimoja ettei ole vaan mielen tepposia. Ehkä muutaman viikon päästä voidaan indie melkein yhdessä jännitellä, muutama päivä voi olla väliä :)
 
Icequeenille onnea selkeästä plussasta ja tarrasukkia matkaan!

Täällä on nyt kaks päivää nappailtu gelee royalea kapseli/pv. Miehenkin sain puhuttuu ympäri ottamaan :D

Miten tää vauvakuume pärähti päälle ihan parissa kuukaudessa nollasta sataan?! Heti ku kierto käynnisty uudelleen synnytyksen jälkeen, alko ihan puskista toivomaan tytölle sisarusta. Tosiaan pari kk sitte olin vielä täysin sitä mieltä et ei mikään kiire.

Otuski yk2 kp3/31
 
Kotimama Olen huomannut että monesti halut nousee pian vuodon loputtua vaikkei ovulaatio ole vielä lähellä. Johtuukohan jostain hormoneista? Ehkä olisikin parasta alotella petipuuhat silloin heti ja jatkaa ovulaatioon asti ;)
Täällä olen ollut ihan varma että tänään käynnistyy kp 1 mutta ei. Ei mitään tuntemuksia mihinkään suuntaan. Nyt on menkat myöhässä vaikka ovulaatio olikin myöhässä mutta jos se oli 3 pvää myöhässä voisi kuvitella että menkat alkaa myös 3 päivää myöhässä?!
Olin niin varma että aloitin aamun vehnänalkioöljyllä Ajatus oli että Uusi kikka uuteen kiertoon...
Testejä tehty kolme, mutta nyt nekin on pannassa. Testaan sitten kun on kunnolla myöhässä, mieliala laskee kun negatiivinen tulee

Yk 3, kp 31/30 (27)
 
Mulla on jotenkin positiivinen fiilis tästä kierrosta :) tänään ollut niitä haluja ja nippaillut/poltellut munasarjojen kohdilta ja nivusista pitkin päivää. Muistelisin tämmöistä esikon yritysajaltakin! Luulenpa että keho alkaa vasta kunnolla heräilemään, tälläistä en ole aiemmin tässä kevään aikana havainnut. Epäilen silti että ovis vasta tuloillaan :) mutta lähipäivinä kumminkin!!
 
Onnea plussasta Icequeen, ihana yllätys! Onnea odotukseen!

Pahoittelut ja onnittelutkin uusista kierroista. Monella onkin varmaan jo mahdollisuus ensi vuoden vauvaan, ohhoh! Pikaisia ja pysyviä plussia nyt vaan kaikille.

Täällä bongattu ekat veret valkkarin seasta, saa nähdä kestääkö tuhruilu tällä kertaa taas montakin päivää. Jotenkin luovuttanut olo ja tietty surullinenkin, miksei meidän vuoro jo tule? Aion käydä gynellä menkkojen jälkeen niin selvitellään mistä voisi johtua tämä kipuilu pitkin kiertoa, en jaksa enää vaan olla ja odottaa.

Älkää antako vanhan masentaa, iloista mieltä kaikille alkavaan viikkoon!
 
Ehdottomasti suosittelen gynellä käyntiä ja ultraamista vaikka jo ennen yrittämisen aloitusta. Itse kävin ja huolettomammin mielin yrityksen aloitukseen kun tiesin että mitään kummaa ei ollut. Näki että munasolu irronnut ja että limis paksuuntunut hyvin. Oli myös sitä mieltä että kroppa muistaa miten raskautua jos on ollut aikaisemmin raskaana. Saapa nähä pitääkö paikkaansa...
 
Avvi, mene ihmeessä gynelle! Vaikka ei oliskaan mitään poikkeavaa niin sekin on mukava tietää :)

Neita, no onpas kurja, jos menkat turhaan odotuttavat.. Siinä alkaa olemaan jo melko toiveikas ihan päivänkin jälkeen! Vaan jospa plussa! :)

Otuski varmaan siihen vauvaan on pakko asennoitua niin kokonaisvaltaisesti ennen yritystä, että ekan kuukauden jälkeen tulee jo pakkomielle.. Ois ihana jos vois olla vaan sillain kevyesti, tulee kun on tullakseen.. Tai aina kierron alussa mulla on sellainen luottavainen olo, lopussa lähinnä joku neuroosi.. :woot:

Kierron alussa olin jo ihan luovuttanut tämän kierron suhteen, mutta nyt alkaa se jospa sieltä nostamaan taas päätään.. Ihme oloja ja limoja, näillä mun kierroilla tosin kyse voi olla aina myöhäisestä oviksesta aikaisiin menkkoihin, mutta ärsyttävää kun (turhat) toiveet alkavat heräillä..
 
Kp 1 ja uuteen yritykseen :) Odotinkin tätä kun masussa ei ollut mitään tuntemuksia viime päivinä. Luotettava se on omiin tuntemuksiin näköjään. Palataan taas asiaan loppukierrosta, koitan nyt pitää luuritaukoa ja ajatella muutakin. Plussia testaajille!

Neita Yk4 kp1/27
 
Kp18 ja se on ovis! Toivottavasti tän illan tallettelut riittää, ja toivottavasti lapsi ei valvo myöhään..
 
Avvi, kurjaa tommonen tuhruttelu. Toivottavasti pian tulee selvyys tähän kiertoon, mieluummin plussan muodossa. Suosittelen kanssa gynellä käyntiä niin saat joko mielenrauhan tai kenties pääset tuhruista eroon jos on jotain pois hoidettavaa.

Pahoittelut tädistä Neita ja onnea uuteen kiertoon!

Mukavia hetkiä illalla Vimma. ;)

on. Eilen tuntui jotain nippailuja alavatsassa. Ne kai voi tarkoittaa mitä hyvänsä, mutta ainakaan mulla ei ole mielestäni simmosia tavallisesti. Toisaalta menkkoja edeltävää kärttyisyyttä on ilmassa. Muita oireita ei ole vielä suuntaan eikä toiseen. Keskiviikkoa siis tässä odottelen suht toiveikkaasti.
 
Jännää Vargynja! :nailbiting: Keskiviikkona se selviää mitä nuo tuntemukset meinaa, toivotaan että pieni kaivaa kohdusta itselleen mukavaa paikkaa!

Vimmalle myös minä toivotan mukavaa lapsentekopuuhaa :joyful:

Täällä kp4 ja epätavalliseen tapaan oon jo tässä vaiheessa kiertoa ihan pan*tuksissa. Odotan vuodon loppua että päästään harjottelee taas ennen tositoimia :p
 
Harmi juttu Neita, että menkat alkoivat siellä. :sad001 Toivotaan, että tämä alkanut kierto on siellä sitten se oikea!

Vimmalle jee, että ovis bongattu. Ei muuta, kun peitto heilumaan tänään!

Avvi, hyvä idea tuo gynellä käynti. Siellä saa asiantuntijan lausunnon ja varmasti oma olo helpottuu. Ja mahdollisen avun/hoidon, jos jotain sellaista on tarve saada. Tuhruttelut ja varsinkaan kivut ei ole ollenkaan kivoja.

Kotimama, todellakin! Meillä taitaa olla kierto aika synkassa. Nyt voitais plussata tästä, niin olis tuplasti samanikäiset beibit, kun ekat on molemmilla 01/15! :grin

Vargynja, ihan huippujännittävää! Mulla on tosi hyvä fiilis sun puolesta!

On. Laskennallisesti ovis olis huomenna, mutta mulla oli jo lauantaina ihme valkkarivuotoo ja alamahakipua. Mitääh?! :eek: En tiiä, en oo tosiaan koskaan tuntenu mitään erityisiä ovisoireita. Täällä kun on tullu nyt pyörittyä, niin kummasti sitä on ruvennu löytymään kaikenlaisia juileja ja kolotuksia ja ties mitä... :hilarious: Noh, katotaan. Huomenna talletellaan lisää ja toivotaan tärppiä.
 
Mulla ollu täs jo viikon verran "märkä olo" ja v vuotoa kummaa juilimista ja jomotusta alavattas ja suonenki vetoa oikialla puolen alavattaa.tänäänki nippaillu vähän..ja dpo 7 tänään ens viikolla ois menkkojen alkamis viikko mitä en toi vo enkä odota niitä :p
 
Hei kaikille!

Huikeat onnittelut plussanneille ja tsemppiä ovistelijoille! :happy:

Täällä käynnistyy huomenna virallisesti yk1, joten seuraavaa ovista odotellen :wink
Onhan tässä jo kolme kuukautta valmistauduttu foolihappojen kanssa! Vihdoin ei tarvitse enää odottaa! :p
 
Heii.. mites kaikilla menee? :)
Täällä kierto lähenee loppuaan (ellei ovis tullut viikon myöhässä).
Joko muilla lähenee testailut?! :)
 
Milloinkas alat bättis testailee ja mikä kp tänään? Luulen että aika moni täällä jännää siun mukana, täällä yks :smiley-bounce013

Täälä kp5 ja vuoto alkaa olee olematonta. Oon miettiny miten sais tähän kiertoon rennomman otteen, stressittömyydestä kun tuntuisi olevan niin suuri vaikutus raskautumisessa...
Yritän luottaa kuningatarhyytelön ihmeelliseen voimaan :hilarious:
 
Täällä kp24/26 :O tai sitten 24/31 :D mut nyt jos saan sanoa..niin rinnat on tosi kipeet verrattuna normaaliin kiertoon.. ja nää menkkamaiset kipuilut jatkuu edelleen. et pe viiimestään testaan.. mut jotenki olen niin skeptinen sen suhteen että voisin ollakkin raskaana.. en haluis pettyä,siksi kait suojelen itseäni.. huoh. Jos vielä muutaman päivän jaksais..
Ja ovistesti näytti plussaa tänään.. olen hämmentynyt!!!?
Yhtä kysymysmerkkiä.
Kertokaa joku nyt jotain kivaa niin saan muuta ajateltavaa. Mut ihana otuski että oot hengessä mukana <3
 
Takaisin
Top