Mun on nii pakko hehkuttaa että sain kuulla että mun tosi hyvä ystävä oottaa kans vauvaa, meijän vauvoille tulee 2kk ikäero. Aivan ihanaa, huomaa että hormonit heittää pään sekasi ku ne kerto nii rupesin märiseen ihan hulluna :))
Mimitsu, mulla hyvä ystävä myös odottaa esikoistaan ja meillä laskettujen aikojen väli taisi olla 5 päivää :) On kyllä niin huippujuttu et molemmat yhdessä voidaan höösätä ja vielä niin samoissa ajoissa mennään :D
Ei vitsit ois kyl ihanaa, mua harmittaa ku kellään kaverilla ei oo tietoakaan lapsista. Onneks neuvolassa sanottiin et ne järjestää sellasia miittejä missä voi tavata tuoreita äitejä, jos sitä kautta sais lapsellekki kavereita. Iteken miehelle harva se ilta et jään ihan yksin ku lapsi syntyy, vaik tiedän et se ei oo totta..
Ihania uutisia! Samassa veneessä Mraan kanssa :) olisi aivan super jees joku ystävistä ilmoittaisi odottavansa :D mulla kuutisen ystävää joiden kanssa ekalta luokalta asti oltu yhdessä, eli n. 22v ( tsiisus ) salaa toivon että oma raskaus oistäis jonkinlaisen buumin liikkeelle :D :D tuskinpa.... Mut mää myös luotan et miittejä jne tulee tässä ja äiti kavereita niiden mukana!
Mulla oli esikoisen ja kuopuksen kans ystäviä myös raskaana. Nyt ei ketään! Mut onneks kolmas raskaus niin tuntuu, et sitä fiilistelyä ei tarvii enää samanverran, mitä esikon kanssa. Ainahan se on kuitenkin ihanaa saada vertaistukea :)
Meilläkin suvussa tulossa kunnon vauva vuosi, serkulla on viikko ennen minua laskettu aika ja sit toisen serkun puolisolla on joskus heinäkuun puolessa välissä ja siskolla taasen helmikuussa :D ja kaiken kruunasi että läheinen ystävänikin saa vauvan syyskuun alussa! :) ihanaa kun nyt tulee näin paljon vauvoja ympärille kun esikon aikaan ei kukaan muu ollut vielä ryhtynyt hommiin.
Harmony, mut teillähän on leikkikaveri vauvoilla omasta takaa jos tulee muitten lasten ikäsiä lapsia kylään!!
Mullakin kaveri sai tällä viikolla vauvan, yhdellä serkulla la toukokuussa, toisella huhtikuussa ja yhdellä tutulla maaliskuussa! Ja joulukuussakin yks tuttu sai vauvan!!
Mulla myös kahdella ystävällä la:t suht lähellä omaani, toisella pari kuukautta ennen ja toisella pari kuukautta jälkeen :) Lisäksi miehen veljen vaimo odottaa vauvaa ja heidän la on 5 päivää meidän jälkeen!
Meidän ystäväpiirissä lapsettomuutta puolestaan. Yhteensä neljä paria ihan läheltä erilaisista syistä on hoidoissa yms. tällä hetkellä :-\ Eräät ei niin läheiset päätyivät eroon juuri kesällä ja lopettivat tietty hormoonihoidot. Lapsia on onneksi myös kavereilla mut nuorin on 1v. mut eihän sitä tiedä mikä onni pian kohtaa näitä keillä hoitotsydeemit menossa :-)
Meillä myös ystäväpiirissä raskautta ilmassa Hyvä ystäväni sai juuri viime viikolla vauvan, toisella ystävällä laskettu aika maaliskuussa, kolmannella kesäkuun alussa ja neljännellä syyskuussa :)
Onko tuo muuten allekirjoitus ja miten sen olette saanut? Eli mennillä, Rosalinalla, Lempisellä ja usealla muulla näkyy siis tuossa alhaalla kuinka pitkällä raskaus on?