Tipaton tammikuu ;)

Mä vähän jännitin mitenkä mun pomo suhtautuu ja kun olin kertonut työkamuille jo ensin raskaudestani. Joo tottakai juoru oli kantautunut pomon korviin ennenku ennätin itse uutisen kertomaan.No pomo tulikin itse luokseni ja kysäs iloisesti että sua saa vissiin onnitella :D Siinä sitten muutama sana vaihdettiin ja ihan mukavasti pomo suhtautui asiaan. Hän nimittäin myös osaa sen v..maisen puolen jos vaan haluaa ;) Tällä kertaa hän taisi olla hyvällä tuulella ja naispomo siis kyseessä :)

Mä muuten törmäsin nettikaupassa semmosiin sukupuolen selvitys testeihin mitkä virtsasta tehdään. Onko ihan humpuukia? Alko kiinnostaa mut aika kallis se testi ni tiiä onko mitään järkeä...

Mä oon niihin kans törmännyt ja hyvin vahva epäily, että ln täyttä humpuukkia. Toki varmaan ihan hauska, mutta mä en usko kyllä, ellei sit tuurilla näytä oikein. ;) Jossain törmäsin myös samanmoiseen testiin eikä hinnalla oo pilattu, mutta en tohdi kyllä rahojani tuhlata moiseen. Oon hyvin skeptinen.

Mä kans oon törmännyt niihin sukupuoli testeihin mutten raaski ostaa kun tosiaan aika hintavia :D ja niin vähän oli tietoa siitä että millä perusteella se sen näyttää kumpiko tulee.. Mutta jos joku kokeillut niin kertokaa mielipiteitä ja onko osunut oikeaan! ;)

Mä myös törmäsin niihin testeihin netissä ja muistelisin että ne ei lupaa 100 prossasta varmuutta. Muistan jossain kohtaa lukeneeni että varsinkin jos on monirakkulaiset munasarjat, testi näyttäisi suurella todennäköisyydellä poikaa. Eli taitaa olla varmempi vaan odotella siihen rakenneultraan :p

tiijättekö semmosta ku sisänen paskakello? :D mua niin ottaa päähän ku jokaikinen aamu ku haluttas vielä nukkua ku väsyttää kauheena eikä haluis vielä herätä ni sisäinen paskakello herättää mut 9.15-9.45 välisenä aikana. Ja sillon on kans pakko mennä vessaan ku maha alkaa toimii. Hyvä et toimii mut miksi aina tuo aika?? :)

Mä voisin haluta semmosen kellon :D :D T.Ummetus,en tykkää

Mä aloitin tänään järjestelemään tytöiltä pieniksi jääneitä vauvan vaatteita kokojärjestyksessä eri laatikoihin. niin tein esikoisen vaatteillekin ennen kakkosen syntymää. Kaapista on sitten aina helppo napata satsi vaatteita kun toiset menevät pieniksi :smug: voi että kun oli ihana hypistellä niitä pikkuisia vaatteita :Heartpink

Seuraavaksi ajattelin raivata yhden kaapin tyhjäksi jotta uusi tulokas saa sen sitten itselleen. Yritän nakittaa miehen tänään touhuamaan jotain lasten kanssa niin voin jatkaa projektia illalla :)

Me ollaan täällä vaihettu järjestystä ja vapautettu tuo olohuoneen alkovi tuolle taaperolle. Nyt vaan pitää alkaa miettimään sisustusta sinne ja odottaa että se tilattu taiteovi saapuisi että pääsisi asentamaan. Sitten vasta voi taapero siirtyä sinne nukkumaan. Verhot, samaa sarjaa pussilakanat ja maton jo tilasin. Vielä pitäs löytää jotain kivaa seinätarraa... Niissä vaan niin iso valikoima etten osaa päättää minkälainen eikä tuo taaperokaan vielä osaa balita mieleistään ;) Jokin leluhyllu ja pari seinähyllyä pitää sinne ostaa myös. Ikeasta varmaan löytyy hyviä vaihtoehtoja...

Mun sisänen kello herättää mut joka aamu 05:00 vaikka herätys on nyt viimeiset pariviikkoo ollu vasta 10:00 et hieman ärsyttää se sisäine kello

Mä herään joka aamu viimeistään kymmenltä, ei onneks tosin herätä mua paskahätään. :D

Aah ihanaa, täällä taas kärsitty unettomuudesta.. Ennen valvotti "vain" kolmeen saakka yöllä, nytpä se on siirtynyt kuuteen saakka aamusta!! Onneksi vielä vaan kotosalla, työharjoittelu kyllä alkaisi pian.. Sängystä pääsee ylös sitten siinä 11-12 välissä :(
Ollut stressaavaa aikaa nyt miehen kanssa, joten osaksi se vie yöunia, mutta kyllä nyt joku tolkku pitäs olla eikä nukkua aamusti vaan viittä tuntia :\

No onneksi aiemmin tuo pirteä seksielämä edes piristi päiviä, mutta ehei, nyt on kroppa alkanut sanoon jo muutamaan kertaan Ei. Pistää ja tuntuu painetta sit niin hirmusesti lantiolla että loppuu hommat siihen samantein.. Onneks mies ei silti oo ottanu itteensä :D

Mua ärsyttää mun sisäinen paskakello ku se alkaa toimia aina vasta joskus 7 aikaan ja meen kuitenki jo 6 töihin (ja joudun siis heräämään jo 4.00) Kiva lähtee aina joka päivä töissä istumaan paskalle. Toisaalta töissä kun käy tarpeillaan niin siitäkin ajasta maksetaan :)

Huoh liikkumisen sutjakkuutta :-D Just tulin 16km:n hiihtolenkiltä, melkoista ähellystä kyllä jo välillä mutta I did it! Lumikenkäily onnistui eilen huomattavasti paremmin :-) Näin se aika lomaillessa kuluu paremmin ru:ta odotellessa. Ens vkolla kuulen mahdollisista uusista töistäkin :-)

Oi vau! Kylläpä oot ollu reipas! :) Hiihtäminen on kivaa ja tehokasta liikuntaa. On vaan omat sukset jääneet varastoon, ei sitä tuu yksin lähettyä...:bored: Luistelemaan aattelin tänä talvena kertaalleen mennä. Katotaan muistanko sitäkään ennen kuin pakkaset taas lauhtuu ja jäät alkaa jo sulaa. Yleensä siinä on käynyt niin. :p

On kyllä!Yritin oikein teholla punkea keskivartaloakin hyödyksi käyttäen :-D Kyllä nyt hiihdon ja saunan jälk. on melko kaikkensa antanut olo! Mee vaan Rosalina jäälle! :-)

Takaisin