Tipaton tammikuu ;)

Mullakin on puhelin ruvennut ilmoittaa kaikista kommenteista ja tykkäyksistä vaikka aikaisemmin ei ole tullut mitään. Mikä lie tullu :D Onko moni vielä käynyt salilla tai bodypumpissa? :) vai miten te muut kuntoiletteko raskaana ollessa ja miten :D jotenkin meinaa olla vähän huono oma tunto kun meinaa jäädä liikkuminen vähiin :D

Mulla oli ekassa raskaudessa närästyksen tyyppisiä oireita kyljissä, oli kyllä omituinen joskaan ei niin kovin miellyttävä tunne :shifty:

Salilla on käynyt noin kerran viikossa (tekis mieli käyä useamminkin, mutta elämäntilanne ei ihan anna periksi) ja vielä oon pelannut sählyäkin 1,5-2h kerrallaan sunnuntaisin. :) Sählystäminen loppuu kun tulee 20 rv täyteen, käy liian riskaabeliksi. Koitan nyt jaksaa aloittaa sauvakävelyn. Ja kotona pyörin selättimen kans päivittäin!!

Mulla jäi jumpat sun muut marras-joulukuussa kun olin pitkään reissussa ja sit alkoi tää muuttorumba ja joulureissaaminen. Sen jälkeen en ole hankkinut uutta jumppakorttia. Oon käynyt vesijuoksemassa ja uimassa toisinaan ja sauvakävelemässä. Ylläksellä hiihdettiin ja lumikenkäiltiin, mutta on se erilaisempaa liikuntaa kuin esim. bodypump. Nyt vasta eilen alkoi tavallinen arki mulla marraskuun lopun jälkeen, mutta vielä on muuttojärkkäilyjä täällä kotona niin en aloita mitään tiettyyn kellonaikaan sitovaa liikuntaa ainakaan toistaiseksi.

Mullakaan ei ole ennen närästänyt, joten en osannut kuvitellakaan, että toi uskomaton KIPU voisi olla sitä. Ihan hassua! Mä saan siis varautua, että loppua kohti tihenee vaan.. kyllähän siihenkin sit voi jotakin lääkettä ottaa :)

Voiko uudelleen rakastua näin... Niin on nyt käynyt täällä. :Heartred Olikin jo ihan tarpeeksi noita ikäviä aikoja ja riitoja päivittäin.

Ja joo on ollut melkoista luistelua tuolla pihalla kävely. Liukuesteetkö tässä pitäs hankkia sitte vai? Pahasti oon kaatunu vaan uutenavuotena kun raketeita oltiin kattomassa. Kyljelleen/persiilleni jäälle. Tärähti sit pikkasen!

Mulla närästys on jo lähes päivittäinen vaiva. Ei kiva mutta onneksi siihen on apu olemassa. :)

Icebugit on kyllä sellasessa hinnassa, että saa kaupan hyllylle jäädä. Ne nastapohjalliset aattelin huomenna hakea ettei tartte en liukastella.. :)

Mie oon kaatunu jo kerran naamalleni tuol liukkaass ulkona ja sen jälkee pelästyin iha sika paljon nii oon nyt kävelly ku koku hullu ulkona kaikissa puskissa ja lumikasois ettei vaa kävelis siin jäänpäällä xD

Oi, olipa ihanaa kävelyn päälle vähän hemmotella itseään... Ensteks naksasin tukasta 10cm pois. Pitkä ja runsas tukka alkoi jo painaa, joten oli helpottavaa kun vähän lyhensi. Sit saunassa kahvikuorinta vartalolle ja kasvoille suola-kookosöljykuorinta. Levittelin loput öljyt vielä masulle lopuksi. Kuivattelun jälkeen vielä sheavoita iholle. Ah... <3 ja puhtaisiin lakanoihin nukkumaan!!:happy::happy:

Tuli tarpeeseen..!! Ihanan raukea olo mennä nukkumaan kun sai ahdettua masunkin täyteen.:wink

Huaah.. mies lähti sunnuntai-iltana reissuun ja mä oon saanut jo tarpeekseni tästä omasta ajasta, jota niin odotin! Vielä pitää odottaa 7.2. asti että saapuu kotiin. Nyt meillä on uusi koti ja poikavauvauutiset saatiin eilen ja eräs on perkules lomamatkalla :D No ei vaan.. päivät menee vielä ihan jees, ihana touhuilla itsekseen, mutta nukkumaanmenoaikana ois vaan niin paljon ihanempi olla yhdessä kotona. Lähden kyllä aamupäivällä vesijuoksemaan, jotta on ees jotakin hyötyä tästä joutilaisuudesta!!!

Jetsoni, mitä lääkettä käytät närästykseen?!

Gaviconia kannattaa kokeilla närästykseen. Sitä nestemäistä. Reseptivapaa. Mulla ei renniet auttaneet. Onneks nyt ei oo nöröstänut.

Mulla on rennie vielä ainakin auttanut. Tosin nyt on ollut närästyksestäkin taukoa. :)

Rennie ja omeprazol lääkärin määräämänä. :) tota omeprazolia otan harvemmin kun se pitäs ottaa aamusin tyhjään mahaan mut renniellä onneks pärjänny vielä. Lopussa varmaan tulee ihan päivittäiseksi toi ome jos vaan vanhat merkit paikkaansa pitää. :D

Joo, tää foorumi lähettelee mullekin noita tykkäyksiä. Ei siinä mitään pahaa oo ja saa tietty tykätä, mut olis se kiva saada pois :troll: Mä kyllä tein jonkun päivityksen (muistaakseni) tän mobiilisovellukseen, josko se siitä sitten :rolleyes:

Onneks täällä ei vielä närästystä havaittavissa :)

Mulla toistaiseksi auttaa ilta/yönärästykseen toi, että nostin sängynpäätyä ylemmäs. Vielä ei siis lääkkeitä, mutta hyvä tietää ennakolta, että sellaisia voi käyttää :)

Takaisin