*The Maaliskuu*

Hei Mustikka, meillä myös osasyynä se ettei miehellä korttia mutta miten tämmösessä tilanteessa, että jos oikeasti tulis kiire lähteä niin saako mies ajaa synnärille?

Tuskin ne taksikuskit saa kieltäytyä viemästä. Ei tarttee sanoa et on synnärille menossa ennenkö kuski kysyy mihin mennää.

Petite fleur, eihän hää sais,mutta ottaako tietoinen riski et jää poliisille kiinni niin on oma päätös.Siis sillä olemuksella,että mies osaa autoa kuitenkin ajaa vaikkei korttia ole.

Mun mies ei ole koskaan ajanut autoa niin hän ei todella voi lähteä kuskaamaan. Ja meillä ei asu tässä ihan vieressä ketään kavereita/tuttuja eikä naapureiden kanssa olla tekemisissä niin taksilla on pakko päästä. En oo edes tullut ajatelleeks etteikö taksi veis meitä mut nyt tuli kyllä vähän kurja fiilis asiasta.

Pöh, jos ei taksi muka suostuis viemään niin sais kyllä maistaa erään nyrkkeilevän raskaana olevan raivoa supistusten välissä sen verran että johan alkais pirssin renkaat sutia kohti pelipaikkoja. Eipä ole tullut mieleenkään ettei suostuis viemään, jos ne kaiken yötä kuitenkin kuskaa kaiken maailman yrjöäviä känniläisiä. Ja toisaalta kyllä mun moraali sallii sen verran valehdellakin, että vedet on jo menny, JOS muka kuski kehtaa kysyä! Ei varmaan kehtaa! :D Mä jotenkin miellän ambulanssiajot vakavaksi asiaksi, eli että niitä pitäis olla vapaana niitä oikeasti tarvitseville, tyyliin henkihieverissä oleville, ja sellainenhan perussynnyttäjä ei missään tapauksessa ole. Eli taksilla menen, ei siinä mene kuin vartti.

No joo, aika outoa ettei taksi veisi synnyttämään :D höpöhöpö juttuja...eri asia ottaako ne Mielellään synnyttäviä naisia kuin että ottaako ne. Pakkohan niiden on ottaa. Joitaki toki voi ahdistaa et jos auto joutuu pesuun reissun jälkeen ;) Mut eipä semmoisesta itse kannata stressata!
Ja kun soittaa sen Kela-taksin niin kaippa kuskikin jo tietää että kyse on jostain "sairaasta" tai "tilassa" olevasta ihmisestä.

Meiltä olis ollu Kätilöopistolle nopeampi matka mut Porvooseen se n.34min(43km). Toki ehkä näillä kuivilla keleillä ja jos esim.yöllä tulee lähtö niin ylinopeuksilla nopeampikin motaria pitkin ;) Jos kiire tulee eikä hoitaja pääse katsoon poikiamme nopeasti(sovittu että tulee taksilla) niin menen taksilla edeltä ja mies jommalla kummalla autolla perästä. Muutoin mennään isommalla autolla yhdessä kun mukavampi olla kyydissä ja nopeampikin. Autossa reissaaminen kunnon supistusten kanssa on aika kamalaa :D tai itse koin sen hirveäks...kun ei pysty olemaan pystyasennossa saatika liikkumaan. Ne kun auttoivat supistusten aikana.

Joskus taksikuskien kanssa kun jutellut matkalla, niin jos sinne joki oksentaa tms niin niillä loppuu vuoro ja auto menee pesuun ja laskua tulee noin 100€. Ymmärrän toki sen, että eihän kukaan varmasti halua sinne lapsivesiä, mutta siinä tilanteessa oleva nainen on varmasti eri asia kuskeille kuin ne yrjöävät känniurpot. Näin ainakin toivon.

Miehen kanssa ollaan naureskeltu, että varmaan sitten tänään tulis lähtö, kun on siihen miehen töiden kannalta ehkä huonoin päivä (on yli 100 km päässä koko päivän). Huomenna olis myös perjantai 13. päivä :D

Mulla olis huomenna mahdollinen käynnistys jos on tilaa.. Sans nährä miten käy kun on just toi perjantai 13. Ja jos käynnistetään niin miten kaikki menee. Oon ton päivän suhteen aikas taikauskoinen :rolleyes:

Miullaki ois huomenna 13 päivä äitipolikäynti :hilarious: saas nähä tullaanko myö takasi vauvankans vai iliman..

Huh, mulla on taas vaihteeks käynnissä joku siivousvimma tai pesänrakennus.... alottelin jo pölyjen pyyhkimisen vaikka sovittiin jo miehen kanssa että lauantaina tehään suursiivous...muttaku olen niiiin malttamaton...eilen kuurasin jo kylppärin:hilarious: olis ihana mennä lenkille, mutta jo 5-10min kohalla tulee nii kovat supistukset, että taidan suosilla vaan jättää väliin:sad001 onhan tuossa takapihan terassilla vielä paljo lunta, mitä vois vähä koittaa heitellä tuonne aurinkoisemmalle puolelle pihaa:angelic::grin

Meiltä on tunnin ajomatka sairaalaan, 80km. Mies on luvannut lähteä viemään, hänellä onneksi työmatkakin vain korkeintaan puoli tuntia ja onneksi sairaalaan pääsee suoraa ohitustieltä ettei tarvitse kaupunkiin mennä. Täällä ei tarvitse synnärille soittaa lainkaan, neuvolassa sanoivat että itelle on mukavempi mitä kauemmin pystyy kotona olemaan mut sairaalaan saa lähteä heti ku itestä siltä tuntuu. Ja tosta lanssin tilaamisesta sanottiin et tilais sen vaan siinä kohtaa kun on tyyliin pää kainalossa ja ei kestä enää.

Mies veikkas et tää syntys 39+4, se olis huomenna, saas nähdä syntyykö meiän vaavi perjantai 13, oma veikkaukseni meni pieleen, ne päivät meni jo ja yhtenä kappaleena olen. :)

Meillä on 50 km sairaalaan, mut täällähän mä olen jo sairaalassa, joten ei tarvi miettiä enää miten tänne pääsee.
Lievin pelonsekaisin tuntein odotan vaan et jos nää käynnistystabletit alkais tehota jossain vaiheessa.

Pakko kyllä kehua tuota keliä <3 uskomattoman ihanasti paistaa aurinko ja tekisi mieli alkaa pesänrakennushommiin (viedä matot tuulettumaan ja pestä ikkunoita ynm...) :wacky:. Mutta mainitsinkin tuossa "synnytys lähestyy.." - puolella että olo on tokkurainen 11 tunnin unien jälkeen. Tuntuu etten ole vieläkään hereillä :inpain:

Oletteko te jo pesseet ikkunoita? Ihan kauheen paskaset kun aurinko paistaa... :shifty: ja joka paikka näyttää muutenki likaselta. Ärsyttävää!

Eilen sain pikkuisen huoneen valmiiksi <3 Näyttää kivalta. Mies vaan ihmetteli että millä ihmeen voimilla oon saanut vaihdettua järjestystä..ei mitään kevyitä huonekaluja. Mutta on se jännä että jostakin aina saa voimaa kun se vimma iskee :excited001

Mulla ois ikkunanpesu ehkä huomisessa tai viikonlopun ohjelmassa, ne on niiiiiiiiiiiiiiiiin likaset!

Miten sie mustikka oot aatellu sitten kotiutua vauvankans? Oatko jo synnärille mukaan kaukalon vai? :D

Mä kans tänää aamulla kattelin et meidän ikkunat on niin paskaset et hyvä että näkee läpi, huomas oikeen siinä auringon paisteessa. Tän päivän oon siis pessy ikkunoita, ai että on hyvä mieli, saa vaan nähdä kuinka kauan pysyy puhtaana kun jo oli toinen kissa yhtä ikkunaa nuolemassa :D

Petite fleur, taksilla varmaan kotiudutaankin. En usko, että otetaan kaukaloa synnärille heti mukaan. Me asutaan siis täällä pääkaupunkiseudulla jossa on aika hyvä julkinen liikenne niin tarkoitus on, että kunhan vauva syntyy niin mies pääsee bussilla käymään kotona ja hakee kaukalon sitten :) Tietysti jos kotiutuminen on viikonloppuna niin saattais mun tai miehen vanhemmatkin pystyä viemään meidät kotiin.

Voisiko leidit suositella hyvää kampaajaa pääkaupunkiseudulta? Olisi kiva mennä kampaajalle ja pyytää uutta ilmettä pelkäämättä, että lopputulos muistuttaisi omaa mummoa. Tai että menee ihan kuvan kanssa kampaajalle ja miehen mielestä lopputulos on 70-luvulta :grin Ja jos hinta olisi vielä kohtuullinen niin hyvä olisi eli ei tarvitse olla mikään extrakallis luksuspaikka.

Voin suositella kollegoitani Malminkartanossa. Kivoja tyttöjä ja saat varmasti uudistusta.. mutta eivät ole tunkemassa ensimmäisenä mitään neon-vihreää päähäsi, (tiedän ettet varmaan halua mitään niin radikaalia!) sen verran osaavat lukea ihmisiä. Minun entinen työpaikkani, iCapelli p. 09-4771118 ja siellä on tosi kohtuulliset hinnat. ;-)

Pari päivää sitten pesin meidän ikkunat,eilen saunan ja kylppäriin + normi siivous,tänää muutaman kaapin järjestelin ja putsasin..Eli ehkä jotain pientä pesänrakennus viettiä havaittavissa:p tän parin viikon aikana oon siivon useemmin,kun koskaa.Käyny vähä aika pitkäks :hilarious:

Mulla on taas iskeny tällä viikolla hirvee laiskuus. Mistään pesänrakennus vietistä ei ole tietoakaan ja nukkuisin vaan koko-ajan. Kirjojen lukeminenkin on ihan jees.. Oon myös ollu normaalia äksympi tällä viikolla. :sad001 Jospa tää tästä sitten pikkuhiljaa alkais olla tässä ni voisin taas olla kunnon äiti pojalleni ja hyvä vaimo miehelleni. Tuntuu pahalta kun ei pysty pojan kanssa mitään tekemään kun liikkuminen on tuskaista ja kivuliasta, hermot menee tosi helposti mikä ei ole myöskään hyvä yhdistelmä tuon kolmen vuoden uhman kanssa. Miehellekkin kiukuttelen ja äksyilen pienestäkin mahdollisesta ja hän vielä "antaa" siihen syyn kun ei muista mitään, tiedän että hänellä on raskasta töissä ja kotona remppa painaa päälle mutta en vaan juuri siinä tilanteessa pysty ajattelemaan muutakuin itseäni ja sitten harmittaa ja kiukuttaa myöhemmin :sad001 Onneksi hän ymmärtää :Heartred

Takaisin