Tampereen seudun huhtikuiset

Tein taas tällaisen päivämääräkyselyn tapaamisesta, josta voi käydä ruksimassa mitkä päivät itelle sopis:
http://doodle.com/poll/xu8nbffav8uxad7s

Ajattelin, jos nyt katottais tapaamisaika virka-ajan ulkopuolelta, esim. klo 17 niin, että useampi pääsis. Siksi laitoin vain nyt pelkkiä päivämääriä enkä kellonaikoja, sitä ihan tarkkaa kellonaikaa voidaan miettiä sitten kun päivämäärä on sovittu, mutta siis ajattelin joka tapauksessa että klo 16 jälkeen.
 
Tervetuloa Mlee!

Onko vielä joku joka haluaisi mukaan tapaamiseen, mutta ei oo vielä klikkaillut sopivia päiviä? Tällä hetkellä eniten osallistujia keräisi ti 15.12., to 17.12. ja pe 18.12.
 
Lisäsin doodleen kommenttina lisäpäiviä, mitkä onnistuisi itselleni ehdotettujen ulkopuolella. Pystyykö muut kuin alkuperäinen tekijä lisäämään kalenteriin päiviä? Tuo 15.12. onnistuisi klo 17-18 alkaen. Loppuviikon (ke-pe) olen työmatkalla Tanskassa. Työt vie arkisin ympäri Suomea, joten iltapäivät/illat/vkl sopii parhaiten aikatauluuni.
 
Mlee: Kyselyyn ei saanut lisättyä päiviä ilman että jo tehdyt vastaukset pyyhkiintyisi pois. Minä tein tuon kyselyn alunperin sellaisten päivin perusteella, jotka itselleni sopii. Tuskin tämäkään jää viimeiseksi tapaamiseksi ja seuraavaa voi halutessaan alkaa järjestää joku muu ja ehdottaa alkuperäisiä päiviä oman kalenterin sopivuuden mukaan.
 
Niin ja jouluviikolla ajattelin että monella varmaan on muutakin puuhaa ja kalenteri täynnä tai sitten lähtö jonnekin reissuun sukulaisiin tms. niin en siksi laittanut sieltä päivämääriä.
 
Mä oon laittanut tonne että sopisi 18.12, mutta ei sovikkaan. Olin jo unohtanut että mulla on silloin menoa.
 
No jos sovitaan kumminkin se 18.12. Silloin tuntuu useampi joka tapauksessa pääsevän ja varmaan moni, jolla on jo lapsia, sais suht helposti miehestä lastenhoitajan silloin. Missä nähdään?
 
Haluatteko kahvitella vai mitä? Vois syödäkin? Joku kiva ravintola vois olla kiva kun aikataulukin iltapäivällä? Olisko klo 17 hyvä?
 
Juu, voi olla työpäivän jälkeen jo nälkäkin eli syömään vois mennä. Ja minulle käy parhaiten noin klo: 16 jälkeen eli tuo klo: 17 käy myös hyvin.
 
Kiva kiva! Olisko paikkaehdotuksia? Itselle nyt tulis nopeasti mieleen esim. Astor, Pancho Villa, Zarillo, 2h+k, mitäs näitä ny olis :) voin varata pöydän alustavasti jostain?
 
Montako meitä nyt ois tulossa paikan päälle ja mitä mieltä muut tulijat on paikasta? Jos huhtivauva sitten pääsisi tekemään varausta.
 
Takaisin
Top