Tampereen seudun huhtikuiset

Täällä saa todellakin pyöriä vaikkei ehtisikään kaikkiin( tai yhteenkään) tapaamiseen. Tämä on ihan vapaaehtoista ja kukin menee omien aikataulujensa mukaan ilman muuta :) Toivotaan että saat pian hyviä uutisia!
 
Morot vaan kaikille! Huomasin tälläsen aloituksen, oon itte ihan Tampereelta, toista odotan ja voisin verkostoitua :D
Mites teillä on menny?
 
Mä en pääse ainakaan vielä tapaamisiin, ku ei ole varmuutta vielä raskauden jatkosta. Täytyy katsoa myöhemmim, jos vielä täällä pyörin :)
 
Toivotavasti Eljeene kaikki sujuu raskaudessa hyvin ja pääset jossain vaiheessa mukaan tapaamisiin!

Nyt näyttäis siltä että ma 2.11. iltapäivä/ilta on saanut eniten kannatusta. Onko vielä joku joka haluaa käydä klikkailemassa päivämääriä, vai sovitaanko tuo?
 
Musta voitais sopia se 2.11 tapaaminen. Se on niin hyvin ääniä saanut.
 
Mulla tänään selvis, että miehellä on ehkä tuona iltana menoa, mutta ottaisin sitten varmaan esikoisen mukaan, jos se ei ole teille muille ongelma?
 
Mun mukana tulee kanssa tyttö joka on 1v5kk. Kun en yhtään tiiä onko miehellä menoa silloin.
 
Vois siis valita tapaamispaikan sen mukaan, että sieltä löytyis leikkipaikka :) Meidän poitsu on vähän päälle 2v.
 
Niin voisi. Mä en oikein tiiä kaupungista sellaisia paikkoja missä on leikkipaikka kun sokos.
 
Missä paikassa nähään 2.11? Mihin aikaan nähään?
 
Sokos on oikein hyvä. Kellonaikaehdotus 16 tai aiemmin... Pääsen kyl myöhemmin jos tulen ilman esikoista...
 
Mulle sopii kaikki ajat ja sokos on hyvä paikka.
 
Mä tajusin just että oon kaupungilla valmiiks jo aamusta kun mies on varannu meille pitkän vklopun Tornissa! En yhtään taas oo kartalla... Mieluusti siis sopisi alkuiltapäivä paremmin kuin ilta...
 
No mikäs se oisi se kellonaika? Meillä nukutaan päikkäreitä n. klo 12-30-14 joten jos otan esikon mukaan, mieluummin sen jälkeen. Tämänhetkisen tiedon mukaan mies on sinä päivänä kotosalla, joten jos jätän poitsun isänsä kanssa, sopii joustavammin.
 
Takaisin
Top