Tampereen seudun huhtikuiset

Me asutaan ihan Pirkkalan keskustassa ja täältä on niin ihanat kulku yhteydet bussilla Tampereelle. Meillä on vaan liian pieni asunto jos vielä toinenkin tulee. Ei vaan oikein tiedä mihin sitä muuttaisi. Kun kaikista parasta tässä nykyisessä asunnossa on se että miehen työpaikka on n.1km päässä. Ei vaan vielä saada uutta lainaa kun oon hoitovapaalla ja tulot ei päätä huimaa.
 
No onneksi pikkuvauva ei vielä kovin paljoa tilaa vie ja kaksi pikkulasta menee samassa huoneessa pitkään. Minäkin luulen että vauva menee alkuun meidän makkarissa ja mahdollisesti myöhemminkin esikoisen kanssa samassa huoneessa ainakin yöt vaikka meillä kyllä nyt olisi huoneita. Oon aatellut että lapset saa toisistaan turvaa kun nukkuvat samassa. Tekee sit vaikka nukkumahuoneen ja leikkihuoneen erikseen. :) :)
 
Meillä on tällä hetkellä 68 neljöinen kaksio. Makkari niin pieni että enään ei mahdu juniori sänkyä ja pinnistä. Ehkä muuten tässä olisikin voinut asua. Pitää vaan toivoa että keväällä saisi tämän kaupaksi ja uuden sitten nopeeta.
 
Joo kaksio on ehkä lapsiperheelle pieni. Meillä oli kolmio kahdessa tasossa ja ehkä sen kaksitasoisuutensa takia kävi ahtaaksi yhdenkin kanssa. Alakerrassa kuitenkin aina vietettiin aikaa ja alko tuntumaan että seinät kaatuu päälle.
 
Hei tre mammat! Mun sydän on Tampereella ♡ töiden takia jouduttu asuun jo monta vuotta Uudellamaalla mutta ehkä joskus tullaan Tampereelle. Ollaan paljon (kesällä oltiin joka viikonloppu kesäkuusta elokuuhun) Tampereella koska siellä niin paljon sukulaisia ja ystäviä. Et joskus voin mielellään teitä treffata jos mukaan huolitte.
Mä kans sain esikoisen aikana paljon kavereita Tampereelta ja Helsingistä näistä mamma palstoilla ja varsinkin fb:stä, mutta ei siitä sen enempää. Harmi vain et ei enää löydä salaisia.
 
Mulla on nt ultra puolen välin paikkeilla ens kuuta niin sen jälkeen mä voin osallistua tapaamisiin. En halua ennen sitä jos vaikka raskaus ei menisikään loppuun asti.
 
Ensi kuussa varmaan parempi niin useammat ovat jo yli 12 vkoa. Minulle sopisi parhaiten päivällä treffit. Iltapäivät on niin kiireisiä olevinaan. Oletteko muut töissä vai kotosalla tai pääsettekö töistänne karkaamaan vai onko iltapäivä parempi?
 
Mulle taas sopisi parhaiten iltapäivä/alkuillasta, jos meinaan karata ilman esikoista. Siis sellaiseen aikaan, että mies ois jo töistä kotona. Tai sitten pitäis kysellä jotain lapsenvahtia, kun en esikoisen kanssa kuitenkaan haluaisi tulla, että voisi keskittyä jotain juttelemaankin :D
 
Mä oon kotosalla. Miehellä vaihteleva työ joten joudun tuleen likan kanssa sinne ehkä. Meillä yleensä menoja 9-12 välillä, mutta niitten jälkeen melkein käy milloin vaan.
 
Pääseekö tänne vielä mukaan? Mulla on esikoisen la aprillipäivänä ja Tampereella asutaan. Olis mukava tavata muita samassa jamassa olevia, vaikka mitään muuta mahaa kun noi omat rasvavarastot ei mulla viel näykään :D
 
Täälläkin on yksi Tampereen seudulla odottava. LA 20.4. NP-ultra vielä käymättä, joten hyvin varovaisesti. Viimeksi tuli erittäin huonoja uutisia. Mietin tuota, että nykyään ei voisi Facebookin puolella ryhmäytyä. Miten niin ei? Meilläkin on aiemmista raskauksista FB:iin siirtynyt ryhmä.
 
Täällä myös yksi Tamperelainen (esikoisen) odottaja, jota kiinnostaisi ainakin jossain vaiheessa treffailla.

Päiväsaikaan (arkisin) en kyllä pääse mukaan niin kauan kun töissä olen ja toiveena olisi jaksaa ihan loppuun asti, eli onhan tässä jokunen kuukausi vielä aikaa. Työvuorot on säntillisesti ma-pe 8-16 joten niissä ei kauheasti ole joustonvaraa valitettavasti :) Olisi siis mukava jos ainakin osa tapaamisista olisi muulloin kuin tuohon ns virka-aikaan.

Osa viikonlopuista mulla menee myös opiskellessa (yritän nyt tahkota lukuvuoden opinnot kasaan maaliskuuhun mennessä), mutta osa sit on taas vapaana kokonaan tottakai. Vissiin vähän kiireinen talvi edessä, lisänä sitten jännitys tietty ihan kokonaan uudesta elämäntilanteesta :)
 
Täällä yksi Lempäälässä asuva. LA 4.4. Mielelläni tapaisin teitä muitakin. Esikoista odottaessa meidän ryhmä tapasi puolenvälin tienoilla muistaakseni ja käytiin syömässä. Meitä tosin oli ympäri Suomea.. :)
 
Moi kaikille uusille! Tottakai tänne mahtuu! Kohta vois miettiä tapaamistakin ehkä? Vähän eri ajat tuntuu sopivan ihmisille tietty mut ehdottakaa jotain? Mä pystyn aika hyvin järkkäilemään kyllä jos tarvis on omia aikatauluja tällä hetkellä.
 
Jo nyt syksyllä olisi kyllä kiva, mikäs se oli se ohjelma johon voi laittaa vaihtoehtoja sit siihen voi äänestää mitkä vaihtoehdot itselleen sopii :)
 
Mulle sopii melkein milloin vaan tulla. Meillä on torstaina nt-ultra niin sitten saa varmistuksen raskaudesta. Olisi kyllä kiva jo syksyllä tavata :)
 
Hei taas,

mulla Trelle matkaa 40 km, kaksi lasta ennestään ja aika kiireinen työ, mutta mielelläni hengailisin täällä mukana, vaikka en vielä nyt syksyn puolella tapaamisiin ehtisikään. Keväällä ja etenkin äitiyslomalla onkin sitten toinen juttu. Silloin voisin koittaa tulla mukaan.

Ensimmäinen ultra täälläkin takana. Vielä odotellaan varmistusta noihin seulatuloksiin. Toiveikas olo nostaa kuitenkin jo päätään. Toivottavasti ei turhaan. La olisi 28.4.
 
Takaisin
Top