Tampereen seudun huhtikuiset

Hei, mahtuisiko myös vielä mukaan tapaamiseen ? Sillä varauksella että mikä kunto on silloin. Supistellut niin paljon että olen saikulla.Minulla pari vanhempaa lasta ja nyt huhtikuussa laskettu aika.
 
Tulen myös, jos vain mullakin masu antaa myöden. Supistelut vaivanneet nyt jo hetken aikaa..mutta hyvin päivästä riippuvaisia. Ei varmaan tarvitse tässä vaiheessa kysellä pahemmin tuntomerkkejä =) ..tai en tiedä muista, mutta minulla ainakin tästä toisesta tulokkaasta vatsa on pullahtanut jo tässä vaiheessa! =)
 
Harmi kun en päässyt mukaan. Mä menin katsomaan äiten kanssa esitystä sorin sirkukseen (jonka olin unohtanut jo) olisin kyllä mielelläni tullut mukaan. Ehkäpä seuraavalla kerralla sitten. Oliko teillä mukava tapaaminen?
 
Moikka, Täälä yks "ylläri"esikoista odottava.En oo uskaltanu hirveesti näillä sivuilla pyöriä tai muutenkaan suunnitella tulevaa jos tapahtuukin jotain.Nyt kuitenkin rohkenin kirjotella. 25 vko menossa ja aika stressissä ja yksin oon tän asian kanssa. Mites muut,joko ootte paljon hommaillu vauvatavaraa :)?
 
Kyllä ainakin vaatteita on tullut hamstrattua jo paljon. Uudet sisarusrattaat ja kaukalo olis vuodenvaihteessa hankinnassa. :) en malta odottaa
 
Mä en oo uskaltanu viä mtn hommailla :D. Ois ehkä hyvä kyl vähän etukäteen ettei sit kaikkee kerralla.Teillä vissiin oli viesteistä päätellen joku tapaaminen. Onko uutta suunnitteilla :)?
 
Ilman muuta tavataan taas. Puhuttiin alustavasti että tammi-helmikuun vaihteessa joskus? Kannatan taas ruokailutreffejä koska syöminen on niin kivaa ja kohta oma ruokailu ei oo koskaan se mistä voi huolehtia ns. Ekana tärkeysjärjestyksessä :wink
 
Osaako joku suositella hyviä kirppareita Tampereella ja lähiseuduilla? Missä vois olla paljon vauvan vaatteita.
 
Pirkan kirpputorikeskus Kangasalan Lentolassa, tavallinen kirppis mutta yleensä paljon vauvan ja lastenvaatteita ja -tarvikkeita. Pelkkiä lastentarvikkeita ja -vaatteita myy Ylöjärvellä Into-Kirppis, Lielahdessa Vadelmatarha ja uutena Hervannassa Hepuli Kirppis (tuolla en oo vielä itse ehtinyt käydä).
 
Takaisin
Top