Tampereen seudun huhtikuiset

Siellä siis! Me varmaan suunnistetaan yhden-kahden aikaan sit jo pikkukakkosen puistoon ja tullaan Unnan kans sieltä...siis esikoisen :)
 
Nostan keskustelua ja muistuttelen maanantaisesta tapaamisesta klo 15 Sokoksen kahvilassa! Pitäiskö sopia joku tunnistustapa?
 
Tarkoitatteko Sokoksen yläkerran kahvilaa? Olin koko ajan ajatuksissani menossa sinne alakerran ravintolaan, kun siellä on se leikkinurkkaus. Mutta onhan siellä tosiaan yläkerrassakin jonkinlainen junarata-systeemi lapsille :)
 
Minä vain oletin niin kun en ees muistanut sitä ravintolaa! Mitä norappi tarkoitit? Minä laitan päälle tummansinisen neuleen jossa on pinkkejä poikkiraitoja. Jos auttais jotakuta tunnistamisessa. Yritän olla paikalla vähän etuajassa ja varata pöydän sieltä jostain leikkipaikan läheltä. Meen nyt sinne kahvioon yläkertaan, jos ei muuta päivän mittaan kuulu.
 
Minä olen taas pitkänhuiskea ja tummat pitkät hiukset. Tyttärellä on blingbling sydänpaita! yläkertaan siis!
 
Tarkoitin yläkerran kahvioo koska en tiennyt muuta leikkipaikkaa kun sen. Mulla on vaaleat kaksi väriset hiukset, mustat housut ja valkoinen takki + lapsi mukana kun miehellä onkin menoa.
 
Oli kyllä kiva nähä. Harmillista että olin sen verran myöhässä sinne tullessa. Ehkä seuraavalla kerralla olen ajoissa. Kannatan tapaamista uudestaan joulukuussa.
 
Olis kiva päästä mukaan, mut työssäkäyvänä nuo päivän ja alkuiltapäivän ajat ei oikein ikinä sovi.
 
Heippis, olenko automaattisesti suljettu pois teidän ryhmästä kun la on toukokuussa? :) Huomasin vaan teidän ryhmän täällä ja mielelläni näkisin myös kanssatovereita jos mukaan mahtuu.
 
Olisi kiva nähä ennen kun joulu tulee. Vois mun mielestä sopia uusia treffejä.
 
Takaisin
Top