Tampereen seudun huhtikuiset

Pirkan kirpputorikeskus Kangasalan Lentolassa, tavallinen kirppis mutta yleensä paljon vauvan ja lastenvaatteita ja -tarvikkeita. Pelkkiä lastentarvikkeita ja -vaatteita myy Ylöjärvellä Into-Kirppis, Lielahdessa Vadelmatarha ja uutena Hervannassa Hepuli Kirppis (tuolla en oo vielä itse ehtinyt käydä).

Kiitos! Täytyy mennä poikkeen, jos sattuis löytään jotain :happy: Mun tulee harvoin käytyä kirpputoreilla, mutta nyt tuli jotenki kauhee hinku mennä!
 
Muutamaan otteeseenhan ollaan tavattukin ja mielellään uutta vois taas alkaa kehitellä :)

Onko joku jo muuten täyttänyt ja lähettänyt sen esitietolomakkeen Taysiin?
 
Ois kyllä kiva jos tapaaminen onnistuisi :) ...Mä oon täyttäny Taysiin jonkun esitietolapun. Jonkun Ipana sivuilla. Tarkoitatko sitä?
 
Mä täyttelin kans omani jo kuukausi sitten, enkä muuten muista yhtään mitä tuli kirjoiteltua :rolleyes: En oo vielä päässyt kumpaankaan tapaamiseen, mut olisin kyllä kovin halukas osallistumaan jos seuraava on suunnitteilla :)
 
Ei se oo vaikea, sinne ei tarvi ees rekisteröityä että tekee kyselyn. Aattelin haluaisko joku muu vuorostaan ottaa siitä vetovastuun.
 
Mä oon lähettänyt jo sen esitietolomakkeen. Yritin siihen parhaani mukaan jotain toiveita laittaa muttei mulla kauheasti mitään toiveita olekaan... Ja esikoinen2016 minä asun Kämmenniemessä että lähimmät isot kaupat meilläkin on siinä Linnainmaalla.
 
Okeij, siinähän nuo munkin lähikaupat on :D Virallisesti taidan kyllä Leinolassa tai Holvastissa asua :D...Hyvä kun ei ite ees tiä missä asuu :D...
 
Esikoinen2016, Me asuttiin just siinä Leinola/Holvasti-tienoilla ennen kuin muutettiin Kangasalle :D

Huomasiko kaikki ympäryskuntalaiset muuten kesäkuussa voimaan tulevan joukkoliikenneuudistuksen? http://joukkoliikenne.tampere.fi/muutokset-2016/alennusryhmat-ja-ilmaismatkat.html Eli siitä lähtien myös seutuliikenteessä pääsee rattaiden kanssa ilmaiseksi! On tätä odotettukin!

Tapaamisesta: Mitenkäs teille sopisi esim. kuun viimeiseltä viikolta tai helmikuun ekalta viikolta?
 
Helmikuun eka viikko siis treffit, kun näin monelle passais, mennäänkö taas syömään. Päivät ovat siis 1.-5.2. Jos heitän tästä ihan randomilla taas että olisko perjantai kiva päivä eli 5.2 ?niin kuinka moni pääsis? Voin varata taas pöydän jostain..ehdotuksiakin sen suhteen otan vastaan :) mua himottais zarillo!
 
Takaisin
Top