Bumble Bee
Puuhakas puhuja
Moikkelis! Eka neuvolakäynti on takana nyt [:)] Tai no olihan se jo aikaisemmin, mutta nytpä tulinkin vasta koneelle. Menihän siinä 13.30-15.05, jutskailtiin paljon kaikkea ja kirjattiin minut sitten sinne, sitten verikokeet, pissanäyte, verenpaine, hemoglobiini ja vaikka mitä muuta. Seuraava aika on lääkäriaika, joka onkin sitten vielä tässä kuussa, 25.6. Sillon myös sovitaan enemmän noista ultraäänistä sun muista jutuista [:)] Sain sitten erikoisohjeeksi syödä mitä vaan mikä pysyy sisällä, kun on vähän kinkkinen tilanne mun monien allergioiden kanssa ja noiden kanssa mitä ei raskauden aikana saa syödä.. Ja muutenkaan ei ole nyt melkein 2vk pysynyt mikään sisällä, ei edes vesi [&o] Tänäänkin olen kykkinyt taas pöntöllä oksentamassa, vaikka mitään ei masussa olekaan ollut.. (ruokaa siis [:D]). Hirveästi myös tuli lippusia ja lappusia mukaan, ja joku DVD:kin tuli saatua, ja muutamia aikoja jonnekin muihin paikkoihin ja ja ja.... Hirveästi kyllä tuli asiaa näin heti alkuunsa, mutta hyvä kai näin, niin eipä tarvitse epäselvyydessä elellä!
Meille oli myyty väärä boxi, niin käytiin vaihtamassa sekin tuolla DNA liikkeessä..... Saatiin langaton tilalle sitten, ja jäätelöt kaupanpäälle.. mehujädet otettiin, eipä ole vielä ne tulleet ylös [:)] (luultavasti kyllä tulevat nekin tässä illanmittaa ulos... Sitä kauhun hetkeä vaan odotellessa [:'(])
No eipä tässä kait muuta tälläkertaa, voimia kaikille! [:)]
PS: Ainiin, minun LA muuttui 3 päivää aikaisemmin tädin mukaan, eli uusi LA olisi 15.1, mutta sekin saattaa vielä ultrassa muuttua, että en vielä vaihda tuota 18.1 aikaa pois... ultraa odotellessa siis [:)]
Meille oli myyty väärä boxi, niin käytiin vaihtamassa sekin tuolla DNA liikkeessä..... Saatiin langaton tilalle sitten, ja jäätelöt kaupanpäälle.. mehujädet otettiin, eipä ole vielä ne tulleet ylös [:)] (luultavasti kyllä tulevat nekin tässä illanmittaa ulos... Sitä kauhun hetkeä vaan odotellessa [:'(])
No eipä tässä kait muuta tälläkertaa, voimia kaikille! [:)]
PS: Ainiin, minun LA muuttui 3 päivää aikaisemmin tädin mukaan, eli uusi LA olisi 15.1, mutta sekin saattaa vielä ultrassa muuttua, että en vielä vaihda tuota 18.1 aikaa pois... ultraa odotellessa siis [:)]