Heippa vaan kaikille! Eksyin tänne foorumeille, hakiessani tietoa ja kaikennäköistä muuta täältä netistä. Plussasin 19.5, ja olen nyt rv 5+3. Varasin eilen ajan neuvolaan, ja sain sen 8.6, tää on mun esikoinen ja olen itekin melko nuori vielä (17), joten ihan uus juttu tässä. Välillä tuntuu, ettei siellä masussa oliskaan ketään, ja tekis mieli tarkistaa ollaanko sielä vielä kotona [:D] Neuvolan täti kuitenkin sanoi, että ihan rauhassa vaan ootellaan sinne käyntiin asti, ja katsellaan sitten. Mä vaan en hirveesti tykkää odottelusta! [>:]
Oon lukenut näitä ja muitakin foorumeita, ja aika moni on saanut keskenmenon, joten pelottaahan tuo minuakin. Toivottavasti nyt ei vaan kävis mitään, kun on tätä toivottukin, iästäni huolimatta. Toivon ettette paheksu mua sen takia :(
Tänään iski pahoinvointioksennuskohtaus hieman huonoon hetkeen: Mun mies oli tehnyt tosi ihanaa ruokaa, ja mä sitä vähän ehdin syömään, kunnes tuli hirveän huono olo ja oksennushan sitten tuli.. mies vaan ihmetteli etteikö ruoka kelpaa [:o] Tottakai se ymmärs sen heti sitten, mutta hieman kyllä rupes itteä nolottamaan, kun toinen oli kovalla vaivalla sitä ruokaa tehnyt... Onko muuten normaalia, että noustessa, tai kauan seistessä rupee huippaamaan? Tai sitten noustessa saattaa pistää toiselle puolelle massua?
Niin ja: Laskettu aika oli 18.1 näillä näkymin

[:)]
Kesäisin terveisin enaj & masuasukki 5+3 [:)]